دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

آیت‌الله عیسی قاسم: مردم بحرین هرگز تسلیم نمی‌شوند

دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 670236
آیت الله عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین در پیامی درباره مردم این کشور گفت که مردم بحرین هرگز تسلیم نمی‌شوند و حقارت را نمی‌پذیرند.
آیت‌الله عیسی قاسم: مردم بحرین هرگز تسلیم نمی‌شوند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، آیت الله عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین و پدر معنوی انقلاب این کشور در بیانیه‌ای از مقر اقامتش در نجف اشرف گفت: بحرین کشور اسلام و ایمان، کشور علم و معرفت و هدایت و کشور کرامت و عزت و سربلندی است. مردم بحرین مردمی جسور و پیشرو هستند که هرگز حقارت و تسلیم شدن را نمی‌پذیرند و توهین به مذاقشان خوش نمی‌آید و هرگز به ضرر دین و ایمان و آزادی‌شان کاری نمی‌کنند. مردم بحرین به کسی تعدی نمی‌کنند، تسلیم تجاوز نمی‌شوند، از حق دفاع می‌کنند و به غیر حق راضی نمی‌شوند و از حق دست نمی‌کشند. حق و عدالت و آزادی خواسته دائمی مردم بحرین است و هرگز آن را فراموش نکرده و از آن دست نمی‌کشند.

در این بیانیه آمده است: مردم بحرین با انسانیت و هویت درخشان و تاریخ جاویدان و رسالت استوار خود و با این میزان از معنویت و جسارت و بزرگواری امکان ندارد سیاستی را بپذیرند که از منظر واقعی به انسانیت و عزت و سربلندی‌شان نگاه نکند. هزاران درود به بحرین و مردمش که در مسیر آینده‌ای باشکوه پیش می‌رود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *