دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۲۲

حمله تروریستی به اتوبوس حامل زائران در عراق

يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب: 670140
منابع خبری از حمله تروریستی به اتوبوس حامل زائران در شهر البلد عراق خبر می‌دهند.
حمله تروریستی به اتوبوس حامل زائران در عراق
به گزارش جهان نيوز، یک منبع امنیتی در استان صلاح‌الدین عراق روز یکشنبه خبر داد که در انفجار یک بمب در نزدیکی اتوبوس حامل زائران در شهر بلد، چندین نفر شهید و مجروح شده‌اند.

این منبع به سومریه «نیوز» گفت که این بمب در کنار مسیر در منطقه «قناة ۱۴» در جنوب شهر بلد قرار داشته و اتوبوسی که در حال انتقال زائران مرقد «سید محمد» (فرزند امام هادی علیه السلام) بوده را هدف قرار داده که طی آن چندین نفر شهید و مجروح شده‌اند.

برخی منابع نیز خبر دادند که چندین فرد مسلح اقدام به تیراندازی به سوی اتوبوس حامل زائران کرده که  طی آن چندین نفر مورد اصابت قرار گرفتند.

برخی منابع خبری مدعی شده‌اند که این اتوبوس حامل زائران ایرانی بوده و 10 نفر در این حادثه هدف قرار گرفته‌اند اما منابع رسمی هنوز آمار دقیق قربانیان این حادثه و همچنین تابعیت زائران این اتوبوس را اعلام نکرده‌اند.

پایگاه خبری الفرات خبر داد که در این حادثه 8 نفر مجروح شده‌اند که 7 نفر از آنها ایرانی بوده و تمامی آنها به بیمارستان البلد منتقل شده‌اند و تنها یک زن که در شرایط وخیمی قرار داشته به بیمارستانی در بغداد منتقل شده است.

نیروهای امنیتی به سوی محل وقوع انفجار اعزام شده و مجروحان نیز به بیمارستان‌های شهر البلد منتقل شده‌اند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرانک
United States
خداوند کلیه ی تروریستها که مردم بی دفاع را هدف قرار میدهند را نیست و نابود گرداند!!!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دبکافایل: اسرائیل و آمریکا توان مقابله با موشک کروز جدید ایران را ندارند

یک پایگاه خبری رژیم صهیونیستی نوشت ایران با آزمایش موشک «هویزه» در مقابل آزمایش موشک «پیکان ـ۳» اسرائیل، نشان داد که که نه آمریکا و نه اسرائیل نمی‌توانند با آن مقابله کنند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وبگاه امنیتی«دبکافایل» وابسته به منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به قابلیت دفاعی ایران در پی رونمایی از موشک «هویزه» اذعان کرد و نوشت، موشک هویزه با برد 1350 کیلومتر آزمایش و با حضور سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع ایران رونمایی شد. این اقدام، پاسخ ایران به آزمایش موفقیت‌آمیز اخیر موشک اسرائیلی- آمریکایی Arrow-۳ (پیکان ۳) بود. موشک‌های «فجر ۵» و «فاتح ۱۰۰» از دیگر موشک‌هایی بودند که این رسانه صهیونیستی به عنوان دستاورد ایران در زمینه موشک‌های میانبرد به آنها اشاره کرد و نوشت:‌ایران با آزمایش این سه موشک‌ قصد دارد موشک‌هایی بسازد که اهدافی را خارج از اتمسفر زمین هدف قرار دهند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ائتلاف بین المللی ضد تروریسم و داعش ازسال 2014 تاکنون با تبلیغات دروغین هیچ کاری برای عراق و سوریه نکرده است.
ائتلاف بین المللی داعش را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
ائتلاف بین المللی نیروی هوایی داعش درعراق و سوریه است.
ائتلاف بین المللی نیروی هوایی داعش شده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
نيروهاي آمریکایی مانند سگ های ولگرد در کشورهاي منطقه حضوردارند..
رزمنده ایرانی : از سازمان ملل خواست سگ های ولگرد آمریکا ازکشورهاي منطقه خارج کند.
رزمنده ایرانی : از شورای امنیت سازمان ملل خواست سگ های ولگرد آمریکا ازکشورهاي منطقه خارج کند.
نیروهای آمریکایی مانند سگ های ولگرد به جان و مال مردم منطقه حمله می کنند.
سگ وحشی کره شمالی با شرف تر ازاین آمریکایی ها هستن.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
بیش از 70 سال جنایت صهیونیسم علیه فلسطین وغزه
انتقاد ازسکوت 70 ساله جامعه جهانی دربرابر جنایات صهیونیست ها و آمریکایی ها
دنیا دربرابرکشتار مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه فلطسین ونوارغزه توسط نیروهای وحشی رژیم صهیونیستی با پشیبانی آمریکایی ها سکوت کرده است.
ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.
و این درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکارتاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وحشی گری رژیم صهیونیستی و آمریکا نمی کنند، خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
صهیونیست ها جنایتکاربا حمایت آمریکایی ها درسایه سکوت نهاد های بین المللی خیانتکار درفلسطین و نوارغزه جنایت می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
هم ترامپ غلط می کند هم آمریکایی ها!
هم ترامپ غلط می کند هم مدعیان حقوق بشر‍!
هم ترامپ غلط می کند هم سعودی ها!
هم ترامپ غلط می کند هم اماراتی ها!
هم ترامپ غلط می کند هم صهیونیست ها!

واکنش حزب الله عراق به سخنان ضدایرانی ترامپ
واکنش حزب الله عراق به سخنان ضدایرانی ترامپ
دوشنبه 15 بهمن 1397 - 01:22
حزب الله عراق معتقد است که آمریکا می خواهد از این کشور به عنوان پایگاهی برای تجاوز به ایران استفاده کند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین؛ سخنگوی گردان های حزب الله عراق گفت: آمریکایی ها می خواهند از عراق به عنوان پایگاهی برای تجاوز به ایران استفاده کنند.

محمد محیی در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین به اظهارات ترامپ درباره ایران واکنش نشان داد. سخنگوی گردان های حزب الله عراق گفت: اغلب نیروهای آمریکایی در عراق در اطراف بغداد حضور دارند.

وی افزود: تعداد نیروهای آمریکایی بیش از سی و چهار هزار نفر است. شمار نیروهای آمریکایی حاضر در عراق و ویژگی های جنگی و اطلاعاتی شان و چگونگی استقرار آنها و تعداد پایگاه هایی که در عراق دارند حاکی از آن است که نیروهای آمریکایی به دنبال حضور دائمی در عراق هستند و می خواهند از عراق به عنوان پایگاهی برای تجاوز علیه جمهور اسلامی ایران استفاده کنند و همچنین درصدد آن هستند که با محور مقاومت و نیروهای بسیج مردمی عراق به مقابله برخیزند.

محمد محیی ادامه داد: اظهارات ترامپ درباره اینکه هدف از حضور نیروهای آمریکایی در عراق تحت نظر داشتن ایران است، اعلام صریح اشغال عراق است و خبر از مرحله جدیدی از مقابله با نیروهای آمریکایی را می دهد.

عضو هیئت رئیسه پارلمان عراق گفت: نباید اجازه داد عراق به پایگاهی برای زیر نظر قرار دادن دیگر کشورها تبدیل شود.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین؛ حسن کریم الکعبی اظهارات دونالد ترامپ در خصوص تمدید حضور آمریکایی ها در عراق تجاوز شدید و آشکار به حاکمیت ملی و خواست مردم عراق است.

کعبی با صدور بیانیه ای علام کرد: همگان باید به سرعت برای پایان دادن به حضور نیروهای آمریکایی دست به تحرک بزنند و اجازه ندهند که عراق به پایگاهی برای حمله یا زیر نظر قرار دادن دیگر کشورها تبدیل شود.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد رسانه های اسرائیلی اعلام کردند: آنچه ترامپ درباره باقی ماندن نیروهای آمریکایی در عراق گفته است اخبار خوبی برای اسرائیل محسوب می شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
حمله تروریستی به اتوبوس حامل زائران در عراق با دستور مستقیم ترامپ صورت گرفته است.
حمله تروریستی به اتوبوس حامل زائران در عراق با دستور مستقیم رئیس جمهورآمریکا صورت گرفته است.
يکشنبه 14 بهمن 1397 - 23:04
بابائی
Iran, Islamic Republic of
حامد کرزی: آمریکا عامل رشد افراط گرایی در افغانستان است
۱۳ مهر ۱۳۹۶, ۱۰:۴۱ تهران

حامد کرزی: آمریکا عامل رشد افراط گرایی در افغانستان است

رئیس جمهوری سابق افغانستان، عملکرد و سیاست های نادرست آمریکا در قبال افغانستان را عامل اصلی رشد افراط گرایی در این کشور و منطقه دانست.

به گزارش پارس تودی، «حامد کرزی» رئیس جمهوری سابق افغانستان در مصاحبه با شبکه تلویزیونی راشا تودی روسیه با انتقاد از سیاست های اخیر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در افغانستان مبنی بر افزایش شمار نظامیان آمریکایی در این کشور تاکید کرد، دولت ترامپ می داند که سیاست های واشنگتن بعد از گذشت سالها حضور نظامی در خاک افغانستان نه تنها موثر نبوده، بلکه به افراط گرایی ها و ناامنی ها در افغانستان دامن زده است.

حامد کرزی افزود: ملت افغانستان درسالهای اخیر شاهد حضور گروه تروریستی داعش در کشورشان، زیرسایه نیروهای ویژه جاسوسی آمریکا هستند.

رئیس جمهوری سابق افغانستان با تاکید براینکه دخالت نظامی و حضور نیروهای خارجی از جمله آمریکایی ها نمی تواند به ایجاد صلح و ثبات در افغانستان کمک کند، گفت، آمریکا بدنبال ناامن کردن افغانستان و منطقه است.

در حال حاضر حدود 14 چهارده هزارنظامی خارجی از جمله 11 هزار نظامی آمریکایی در افغانستان حضور دارند و واشنگتن درصدد افزایش نظامیان خود در این کشور است.

حضور نظامی آمریکا از سال 2001 درافغانستان به بهانه مبارزه با تروریسم، تاکنون هیچ دستاوردی جز کشتار هزاران غیر نظامی افغان و تخریب زیر ساخت های این کشور نداشته است و ناامنی روز به روز درافغانستان افزایش می یابد. 113/112
بابائی
Iran, Islamic Republic of
افشاگری درباره حمایت امریکا از تروریستها در افغانستان/ ویدئو
۱۰ مهر ۱۳۹۶, ۱۴:۵۸ تهران


در هر حال، با توجه به تشدید تنش در روابط امریکا و پاکستان به خاطر ادامه اتهامات واشنگتن ضد این کشور مبنی بر حمایت از تروریسم به نظر می رسد مقامات سیاسی و نظامی پاکستان درصددند با کاستن از تنش در روابط اسلام اباد و کابل به گونه ای موقعیت خود را در برابر امریکا مستحکم کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
حامد کرزی: عملیات آمریکا در افغانستان بی‌نتیجه است
۰۱ آبان ۱۳۹۶, ۰۵:۵۰ تهران

حامد کرزی: عملیات آمریکا در افغانستان بی‌نتیجه است

رئیس جمهوری پیشین افغانستان، عملیات نظامی آمریکا و متحدانش در افغانستان ضد تروریست ها و افراد مسلح را بی نتیجه دانست.

به گزارش پارس تودی، «حامد کرزی» رئیس جمهوری پیشین افغانستان دیروز یک شنبه در گفت وگو با شبکه تلویزیونی روسی «ان.تی.وی» اعلام کرد، در سالهای اخیرهمزمان با عملیات نظامی آمریکا و متحدانش در افغانستان ، گروه تروریستی داعش به این کشور نفوذ کرده است.

رئیس جمهوری پیشین افغانستان افزود، بالگردهای بدون نام و نشان تروریست ها را به افغانستان منتقل می کنند واین درحالیست که حریم هوایی این کشور در کنترل ارتش آمریکاست.

حامد کرزی ضمن تاکید بر توقف حمایت مالی و تسلیحاتی از گروه تروریستی داعش در افغانستان گفت ، آمریکا در این کشور شکست خورده است.

حضور نظامی آمریکا از سال 2001 درافغانستان به بهانه مبارزه با تروریسم، تاکنون هیچ دستاوردی جز کشتار هزاران غیر نظامی افغان و تخریب زیر ساخت های این کشور نداشته است و ناامنی روز به روز درافغانستان افزایش می یابد.118
بابائی
Iran, Islamic Republic of
واکنش چین به افزایش حضور نظامی آمریکا در افغانستان
۲۴ خرداد ۱۳۹۶, ۱۹:۱۷ تهران

واکنش چین به افزایش حضور نظامی آمریکا در افغانستان

سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به افزایش حضور نظامی آمریکا در افغانستان تاکیدکرد، آمریکا باید به حاکمیت و تمامیت ارضی افغانستان احترام بگذارد.

به گزارش پارس تودی، «لو کانگ» سخنگوی وزارت خارجه چین در این باره گفت که حضور نظامی آمریکا در افغانستان تاثیر مثبتی بر امنیت کشورهای منطقه نخواهد داشت همچنانکه هر اقدامی باید با احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی افغانستان، به روند صلح در این کشور کمک کند.

سخنگوی وزارت خارجه چین این اظهارات را روز چهارشنبه در حالی مطرح کرد که کاخ سفید به پنتاگون در افغانستان آزادی عمل بیشتری داد تا سطح نیروها در این کشور را افزایش دهد.

پیشتر نیز ژنرال «جیمز ماتیس» وزیردفاع آمریکا اعزام چند هزار نیروی بیشتر به افغانستان را خواستار شده بود اما این تصمیم هنوز اجرایی نشده است. 112/114



ماتیس: آمریکا در جنگ افغانستان دستاوردی نداشته است

مجلس نمایندگان افغانستان: آمریکا به تعهدات خود عمل نکرده است

بی نتیجه بودن حضور نظامی آمریکا در افغانستان

نشنال اینترست: حضور آمریکا در افغانستان، دیگر اهدافش را تامین نمی کند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
افشاگری یک نماینده کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی درباره روابط تل آویو و داعش
۲۶ بهمن ۱۳۹۶, ۱۲:۰۲ تهران

افشاگری یک نماینده کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی درباره روابط تل آویو و داعش

یک نماینده عرب زبان کنست صهیونیستی اعلام کرد: این رژیم با گروه تروریستی داعش همکاری می کند و از آن نفت خریداری می کند.

به گزارش پارس تودی، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشت، «عایده توما سلیمان» نماینده عرب کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی دوشنبه گذشته در نشست کنست اعلام کرده بود، بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی سازمان ملل متحد، اسرائیل با گروه تروریستی داعش همکاری و از داعش نفت خریداری می کند.

«توما سلیمان» تصریح کرد، سازمان ملل اسناد مربوط به همکاری رژیم صهیونیستی با گروه های تروریستی در سوریه را منتشر کرده است و گزارش هایی مبنی بر خرید نفت توسط تل آویو از گروه تروریستی داعش به صورت مستند و موثق ارائه شده است.

پیش از این نیز ارتش رژیم اسرائیل در سایت اینترنتی خود اعلام کرده بود واحد خدمات پزشکی ارتش 2600 تن از عناصر مسلح زخمی شده در سوریه از سال 2013 میلادی را درمان کرده است.

چندی پیش «محمد بدیع» از رهبران مخالفان سوریه از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت عیادت از تروریست های زخمی در بیمارستان های صحرایی رژیم صهیونیستی در بلندی های اشغال شده جولان، قدردانی کرده بود.

رژیم صهیونیستی که با برخورداری از حمایت های امریکا بیش از شش دهه است مناطق متعلق به فلسطینی ها را غصب کرده است، در سالهای اخیر با حمایت آمریکا در صدد بوده است تا از کانال گروههای تروریستی ضمن درگیر ساختن تمام منطقه خاورمیانه با بحران و تضعیف کشورهای منطقه ، موضوع اشغال فلسطین را نیز در حاشیه قرار دهد. 114/112

توصیه ژنرال های ارتش اسرائیل به واشنگتن: «داعش» نباید نابود شود

سرتیپ سلامی: داعش، محصول مشترک اسرائیل، آمریکا و انگلیس است

پیوند نامبارک داعش و اسرائیل
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دلارهای باد آورده نفتی عربستان سعودی درمدت 8 سال است درخدمت تروریست ها وحامیانشان!
باردیگرتاکید می کنم، آمریکا وهم پیمانانش ازتروریسم درمنطقه وجهان حمایت می کنند.
سیاست های نادرست وغلط عربستان سعودی علیه همسایگان خود خصمانه است.
باردیگرتاکید می کنم، آمریکا وهم پیمانانش ازداعش درمنطقه وجهان حمایت می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سعودی ها جنایتکاردر حادثه تروریستی تهران نقش آشکاری داشتند.

سعودی ها جنایتکاردر حادثه تروریستی اهواز نقش آشکاری داشتند.

سعودی ها جنایتکاردر حادثه تروریستی میرجاوه نقش آشکاری داشتند.

سعودی ها جنایتکاردر حادثه تروریستی چابهار نقش آشکاری داشتند.

ازعربستان سعودی انتقام می گیریم.
انتقام خون شهدای حادثه تروریستی را می گیریم.
ایران انتقام خون شهدای حادثه چهابهار را می گیرد.
نیروهای مسلح کشورمان به قدرت انتقام خون شهدای این جنایت کور را می گیرند.
ایران ازعاملان حادثه تروریستی درچهابهار انتقام می گیرد.
رزمنده ایرانی هشدارداده است که درآینده نزدیک انتقام مهلک و فراموش ناشدنی را ازعاملان حادثه چهابهار خواهد گرفت.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.


تمام جنایتهای آل سعود/ از کمک 300 میلیون دلاری به داعش تا به خاک و خون کشیدن 7 هزار یمنی
خبرگزاری میزان- با وجود اینكه آیت الله شهید نمر هیچگاه فعالیت مسلحانه و یا اقدامی تروریستی علیه رژیم سعودی سازماندهی نكرده بود و تنها از سیاست های ظالمانه حكومت انتقاد می كرد؛ باز هم وهابیون سعودی وجود او را بر نتافتند و با اعدام آیت الله نمر، سیاست تاریخی خود در كشتار مسلمان و شیعیان را وارد مرحله نوینی كردند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
4 کشور عربی 70 هزار خودرو برای داعش خریده اند
نتایج تحقیقات شرکت ژاپنی تویوتا حاکی از آن است که کشورهای عربی 70 هزار دستگاه خودروی تویوتا از این شرکت خریداری کرده و در اختیار گروه تروریستی داعش قرار داده اند.براساس گزارش شرکت تویوتا، چهار کشور عربی این خودروها را خریداری کرده و به داعش تحویل داده اند.این تحقیقات زمانی شروع شد که ارتش روسیه تصاویری از دهها خودرو تویوتای این شرکت را که در اختیار داعش بود و مورد استفاده این گروه تروریستی در سوریه قرار میگرفت در اختیار این شرکت ژاپنی قرار داد.براساس این گزارش، 22 هزار و 500 دستگاه تویوتا توسط عربستان سعودی، 32 هزار دستگاه توسط قطر، 11هزار و 650 دستگاه توسط امارات و 4500 دستگاه نیز توسط ارتش اردن به اعتبار بانکهای
عربستانی خریداری شده اند که همه این خودروها در اختیار گروه تروریستی داعش قرار گرفته اند

کسی که دین اسلام قبول دارند نباید با عربستان سعودی همکاری کند عربستان سعودی ثابت کرد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت است.
عربستان سعودی ثابت کرد که فرقی با رژیم صهیونیستی ندارد.
عربستان سعودی ثابت کرد که فرقی با داعش ندارد.
عربستان سعودی ثابت کرد که فرقی با القاعده ندارد.
عربستان سعودی ثابت کرد که فرقی با تروریسم ندارد.
عربستان سعودی ثابت کرد که فرقی با جبهه النصرندارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
واشنگتن به حمایت همه جانبه از تروریسم ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از القاعده ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از طالبان ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از گروهک تروریستی منافقین ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از تروریست های داعش ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از جبهه النصره ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از مخالفان سوریه ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از گروه های تروریستی ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از تکفیری ها ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از تروریست های منطقه خاورمیانه ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از رژیم سعودی ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی ادامه می دهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران برای مقابله با اقدامات آمریکا جنایتکار آماده است و آمریکایی‌ها جنایتکارپشیمان خواهند شد.

مردم ایران برای مقابله با اقدامات عربستان جنایتکار آماده است و سعودی ‌ها جنایتکارپشیمان خواهند شد.

ازآمریکا وعربستان انتقام می گیریم.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سرویس‌های امنیتی منطقه با کمک مالی عربستان سعودی در حادثه تروریستی چابهار نقش داشتند.

سرویس‌های امنیتی منطقه با کمک مالی عربستان سعودی در حادثه تروریستی چابهار نقش داشتند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
99 درصد عربستان سعودی عامل اصلی حادثه تروریستی تهران، اهواز، شرق کشور و چابهاراست.
تروریست های منطقه خاورمیانه و جهان سگ دست نشانده عربستان سعودی درمنطقه و جهان هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه 14 بهمن 1397 - 23:04
آمریکا مسئول مستقیم حمله تروریستی به اتوبوس حامل زائران در عراق است.
حمله تروریستی به اتوبوس حامل زائران در عراق تحت حمایت آمریکا انجام شد.
حمله تروریستی به اتوبوس حامل زائران در عراق با دستور مستقیم رئیس جمهورآمریکا صورت گرفته است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه 14 بهمن 1397 - 23:04
آمریکا مسئول مستقیم حمله تروریستی به اتوبوس حامل زائران در عراق است.
حمله تروریستی به اتوبوس حامل زائران در عراق تحت حمایت آمریکا انجام شد.
حمله تروریستی به اتوبوس حامل زائران در عراق با دستور مستقیم رئیس جمهورآمریکا صورت گرفته است.