این چه عادت زشتیه که شما ها دلرید. برای تخریب شخص یا گروهی که ازش خوشتون نمیاد اسمشون یا عنوانشون را تغییر میدهید؟؟ من نمیفهمم این چه حرکتیه؟؟ ما چیزی به اسم پولبریتی نداریم. سلبریتی دارای معنی است. اگر همین خانم (که البته بارها هم اتفاق افتاده) چیزی بگوید در خوشاید تفکر شماها بازهم بهش میگید پولبریتی؟؟ اسم و عناوین اشخاص و گروهها را به دلخواه خودتان تغییر ندهید حتی اگر تروریست باشند مثل سازمان مجاهدین خلق و یا گروه های تروریستی مثل جیش الاسلام یا جند الله. چون اسامی من دراوردی شماها میشه شخص یا گروه دیگر.
يعني از نظر تو اسامي مانند جيش الاسلام و جندالله كه مشتي آدمكش وحشي بي هويت آلت دست دشمنان قسم خورده اسلام براي خودشون انتخاب كرده اند و اصلا" هم با مرام و تفكر و كثافتكاريهاي آنها همخواني دارند ,اسم واقعي اونهاست و لايتغير است و هركسي هم كه اين اسم را تغيير داد گناه نابخشودني مرتكب شده؟؟!!
گناه نابخشودنی چیه. این یک کار غیراخلاقی است که در بعصی از ماها جا افتاده و دامن همه را میگیره. نوبت به نوبت. برچسب چسباندن، تغییر اسم دادن.، تمسخر کردن و غیره. این رویه فقط و فقط در کشور ما جاافتاده.کسی که خوشمون نمیاد را تخطئه میکنیم و اسمش را تغییر میدیم. برچسب میچسبونیم. هر گروهی یک اسمی برای خودش گذاشته. با تغییر اسم و عنوان چیزی عوض نمیشه. فقط انگار دارید راجع به یکی دیگه صحبت میکنید. این کلمات مثل پولبریتی و افساد طلب و فتنه گر و غیره را من در بین شماها میبینم. هر کسی را فراخور حالش و نفرتی که ازش دارید یک برچسب میچسبونید. دیر نیست زمانی برچسب هایی بر شماها چسبیده میشه. این روندها نباید در مملکت جا بیفته.به والله اثرات مخرب فرهنگی روی کل جامعه دارد.
بالاخره اینا باید همیشه کاری کنن که همیشه تو چشم باشن دیگه ناسلامتی یه سال دیگه انتخابات مجلسه اینا باید برای مردم تصمیم بگیرن بگن مردم بکی رای بدن یه عده آدم باهوشم حرف اینا رو تکرار کنن
یکی از آفات دموکراسی به شیوه لیبرالیته و سکولاریته غربی استفاده ابزاری از جنیست افراد در تبلیغات، نمایشگاه ها، فروشگاه ها و بسیاری جاهای دیگر است. اگر این واقعیت بدیهی را در نظر بگیریم نیمی از جامعه را بانوان تشکیل داده اند و این موضوع همه برنامه ریزان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را وامی دارد که با استفاده (و همچنین سوء استفاده) از این ظرفیت به خواسته های خود برسند. متاسفانه در انتخابات چند دوره اخیر (88، 92، 96 ریاست جمهوری و 94 مجلس) یک طیف سیاسی با ترفندهای وِیژه و ایجاد موجهای رسانه ای بخش وسیعی از بانوان را با شعارهای توخالی آزادی بیشتر، ارتقاء مدیریتی بانوان و حتی انتصاب و انتخاب آنان برای بعضی مشاغل مدیریتی سطح بالا، با یک اغواگری سوداگرانه توانست این بخش عمده جامعه را معطوف به مسائلی نماید که هیچ گاه دغدغه بانوان فرهیخته و فداکار ایرانی نبوده و نیست. ضمناً یادمان نرفته است که گروه بزرگی از پرستاران، پزشکان و امداد رسانان، زمان دفاع مقدس در پشتیبانی جنگ بوده اند که گاهی تا خط مقدم نیز حضور می یافتند. به شخصه فداکاری این قشر پهلوان و قهرمان را هیچ گاه فراموش نخواهم کرد.
خدا را شکر که انقلاب چنین رویشهایی هم داره!
راستی نسبت انقلاب و انقلابی با این اشخاص چقدر و یا اصلا چیست ؟!
فجر انقلاب واقع با وجو این افراد زجر آور نیست ؟!
راستی سینمای انقلاب و انقلابی ما اینقدر منفعل است که تابلوی آن خانم معتمد آریا و بختیاری ها هستند ؟!پس کجایند شهیدآوینی ها و کارگرداهای انقلابی مادر فجر انقلاب؟!
اینها میخواهند سفیر انقلاب ما باشند و آنرا صادر کنند ؟!
مسئولان فاین تذهبون ؟!بخدا قسم و بروح شهیدان ملکوتیمان در آن سرا جلویتان را خواهیم گرفت . چه کردید و چه میکنید با فرهنگ مردم!
ای امام کجایی بیای ببینی چه خبره
اهای شهدا کجا رفتید بیاید ببینید چه خبره
...
چرا کسی حرف نمیزنه این جشنواره فیلم فجر شده عین جشنواره جشن شیراز ...!!!!
دین اسلام به عنوان کاملترین دین الهی دستوراتی همه جانبه برای زندگی انسان دارد. از جمله این دستورات، احکام مربوط به پوشش و لباس است که برای هر نوع آن حکمی ذکر شده . در این نوشتار به بررسی موضوع لباس شهرت پرداخته، تا با مشخص شدن موضوع و مفهوم لباس شهرت مصادیق آن در زمان خود را تا حد توان باز شناسی کنیم.
بی تردید از برجسته ترین مظاهر سبک زندگی، سبک پوشاک است چرا که آحاد جامعه را دربر می گیرد. به همین دلیل یکی از دغدغه های مهم مراکز دین پژوهی تعیین مصادیق پسندیده و نیز ناپسند لباس و پوشاک است. اهمیت پرداختن به این بحث آنگاه روشن تر می شود که توجه بیگانگان را به دنیای مُد وپوشاک در نظر داشته باشیم. همچنین توجه به حس زیبایی طلبی انسان از مسائلی است که اهمیت موضوع این نوشتار را به خوبی نشان میدهد.
پوشش هر جامعه ای وابسته به نظام اعتقادی و شرایط اقتصادی و اجتماعی و اقلیمی حاکم برآن جامعه است. در نظام اسلام هم ، فلسفه ی پوشش علاوه بر حفاظت از سرما و گرما مایه زینت انسان عنوان شده است.اما این زینت دارای چارچوبی است و نباید وسیله ای برای خود نمایی، ریا، تفاخر و تکبر شود از جمله مصادیقی که اسلام نهی نموده لباس شهرت است.
باتوجه به این که لباس جزء نیازهای ابتدایی و همگانی بشر می باشد و با توجه به جامعیت دین اسلام، لازم است که در جستجوی پوشش مطلوب و نامطلوب از نظر اسلام برآییم. در مورد مفهوم عرفی شهرت باید افزود که از نظر عرف شهرت به معنای انگشت نما شدن، زبانزد شدن و به نوعی رفتار و زندگی کردن است که سبب جلب توجه دیگران
در مقابل اگر انسان با نوعی از پوشش شناخته شود که برای او سبب آبرو و حفظ عفت شود و مورد آزار بد خواهان قرار نگیرد، نه تنها مذموم نیست بلکه پسندیده است. چنانچه در قرآن می خوانیم: "يا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُلْ لِأَزْواجِكَ وَ بَناتِكَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلابِيبِهِنَّ ذلِكَ أَدْنى أَنْ يُعْرَفْنَ فَلا يُؤْذَيْنَ وَ كانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحِيماً" (احزاب آیه36) « اى پيامبر به زنانت و دخترانت و زنان مؤمنان بگو روپوش خويش را به خود جمع كنند، اين نزديكتر است كه شناخته شوند و مورد اذيت قرار نگيرند خدا آمرزنده و مهربان است
نکته ای که در ادامه بحث باید به آن توجه داشت این است که شهرت دو گونه است شهرت منفی و شهرت مثبت وآنچه که از نظر شرع مقدس مذموم شمرده شده شهرت منفی است. با توجه به معنای شهرت که نمایان شدن وآشکار شدن است و اینکه به نظر قرآن تبرج مورد نکوهش است، انسان باید از هر نوع انگشت نما شدن خوداری نماید. آن جا که قرآن می فرماید:"وَ لا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجاهِلِيَّةِ الْأُولى" (احزاب آیه33)
كلمه" تبرج" به معناى ظاهر شدن و آشکار شدن فوق العاده در برابر مردم است، همان طور كه برجِ قلعه براى همه هويدا وآشکاراست.و این مذموم می باشد.
بعد 40 سال باید پرسید بین انقلاب ملت مستضعف با جشنواره فیلم فجر و بازیگران. غیر ارزشی چه سنخیت و ارتباطی وجود داره...!!!??? خیلی فاصله بین ظاهر و باطن این جشنواره و چیزی که باید هم تراز انقلاب باشه وجود داره..