دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۶

۵ کشته در حادثه تیراندازی در ایالت لوئیزیانا

يکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب: 668286
درپی وقوع حادثه تیراندازی در نزدیکی شهر «نیو اورلئان» در ایالت لوئیزیانا واقع در آمریکا، حداقل 5 نفر جان باختند.
۵ کشته در حادثه تیراندازی در ایالت لوئیزیانا
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، منابع محلی از وقوع تیراندازی در دو قصبه از ایالت «لوئیزیانا» در آمریکا خبر می‌دهند. به نوشته رسانه‌های آمریکایی به نقل از مقامات امنیتی منطقه، در این تیراندازی حداقل 5 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

مظنون این تیراندازی که مرد جوان 21 ساله‌ای به نام «داکوتا تریوت» معرفی شده، دستگیر نشده و هنوز متواری است. مقامات دولتی می‌گویند او مسلح و خطرناک است.

پلیس آمریکا می‌گوید که دو نفر از جان باختگان، والدین داکوتا تریوت، تیرانداز این حادثه هستند که در اتاق‌خواب به قتل رسیده‌اند.

این تیراندازی‌ها بامداد یکشنبه در قصبه‌های «اَسِنشِن» و «لیوینگستون» در 113 کیلومتری غرب شهر «نیو اورلئان» واقع در ایالت لوئیزیانا رخ داد که 3 قربانی در قصبه لیوینگستون و 2 قربانی در قصبه اسنشن بودند.

این در حالی است که تحقیقات نشریه پزشکی نیوانگلد نشان می‌دهد که در سال 2016، مرگ کودکان و نوجوانان به دنبال شلیک گلوله، دومین عامل مرگ رده سنی کودکان و نوجوانان یک تا 19 سال، در آمریکا است.

همچنین طبق یک بررسی و تحلیل جدید توسط «مرکز کنترل و جلوگیری از مرگ و میر غیر عادی» موسوم به CDC، طی یک سال گذشته نزدیک به 40 هزار نفر در ایالات متحده بر اثر شلیک گلوله کشته شده‌اند که بالاترین میزان طی چند دهه گذشته به شمار می‌رود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
صهیونیستها آخر پدر سوختههای دنیا هستند خودشان داعش را بوجود آورده، مسلح کرده و به جان مردم مسلمان منطقه انداختهاند و هنوز معالجه مجروحان آنها را برعهده دارند از این طرف برای فریب افکار عمومی خود را ضد داعش معرفی میکنند و همراه دیگر همپالگیهایشان در تظاهرات پاریس شرکت میکنند.
حامیان تروریسم مانند آمریکا وهم پیمانانش نماینده مسلمانان نیستند دولت های کشورهای غربی نماینده تمام تروریست ها تکفیری ها هستند


چطورمی توان به رژیم صعیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.
تمام سازمان های بین المللی عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / باراک اوباما،آمریکا بزرگترین قاتل مسلمانان درجهان است و بزرگترین تامین سلاح برای تروریست هاست..
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / جان کری.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / بان کی مون، تمام سازمان های بین المللی مقصر اصلی جنایات حامیان تروریست هاست..
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / دیوید کامرون، انگلیس بزرگترین تایمن تروریست وسلاح درمنطقه خاورمیانه است.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / فیلیپ هاموند.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / اولاند، فرانسه بزرگترین تامین تروریست وسلاح برای تروریست هاست.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / رجب طیب اردوغان، ترکیه ، بزرگترین قاتل مسلمانان درمنطقه خاورمیانه است و بزرگترین تامین وتروریست و سلاح برای تروریست هاست..
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / احمد داود اوغلو.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / ملک سلمان،عربستان سعودی یکی ازحامی اصلی مالی تمام تروریست هاست..
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ /عادل الجبیر.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / امیرقطر، قطریکی ازحامی اصلی مالی تمام تروریست هاست.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / نتانیاهو، رژیم کودک صهیونیستی قاتل کودکان درمنطقه خاورمیانه است.
سرد مداران غرب باید شرم کنند.حامیان تروریستم ، گرفتارتروریست های خود ساخته شده اند.
اعتراف عضوداعش : سازمان اطلاعات ترکیه ما را درارسال سلاح به سوریه همراهی می کرد.ائتلاف بین درسوریه وعراق غیرقانونی است. ائتلاف بین المللی به دنبال نابود کردن عراق وسوریه است. نه داعش.
آمریکا به اسم دموکراسی جنگ افروزی می کند.مبارزه آمریکا با داعش دروغ بزرگ است. آمریکا تروریسم را برای تامین منافع خود به وجود آورده اند.
افشارگری عضوداعش: مرزهای ترکیه برای ما بازاست.
مسلمانان نفرت خود از حامیان تروریست ها اعلام کنند. سکوت دنیا درمقابل جنایت های حامیان تروریست ها رسوایی بزرگ است. تمام نهاد های بین المللی تماشاگر کشتار حامیان تروریست ها هستند مردم مظلوم منطقه خاورمیانه به دست حامیان تروریست ها کشته می شود و تمام سازمان های بین المللی فقط به تماشانشسته اند مسلمانان مقابل جنایتکاران کوتاه نخواهند آمد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اردوغان قاتل سوری هاست. اردوغان قتل عراقی هاست. روسیه ادعای مسلمانی نمی کند ازمظلومان ومسلمانان دفاع می کنند ولی عربستان سعودی وقطر وترکیه ادعای مسلمانی می کنند دست به هرجنایات می زنند. 99 درصد عربستان سعودی وقطر وترکیه عامل اصلی تمام تروریست ها درمنطقه خاورمیانه هستند. حمایت عربستان سعودی وقطر وترکیه ازتروریست ها تجاوز به مسلمانان است. ملت ها ودولت ها کشورعربستان سعودی وقطر وترکیه باید نگاه کنند وشرم کنند. عربستان سعودی و قطر وترکیه جزء کشور مسلمان به رسمیت نمی شناسیم عربستان سعودی و قطر و ترکیه مانند آمریکا وانگلیس و رژیم کودک کش صیهیونیستی برای قوانین حقوق بشرهیچ اخترامی نیستند. این اقدام نقض آشکارقانون بین الملل به شمارمی رود و نشان می دهد که عربستان سعودی وقطر وترکیه برای حقوق بشرارزشی قائل نیستند.....