پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

کارگردان «مینو» برای ماه رمضان سریال می‌سازد

يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 666799
امیر مهدی پور وزیری کارگردان گفت: تخصص من ساخت آثار کمدی است از این رو سریالی طنز را شروع کرده ام تا مخاطبان را بخندانم.
کارگردان «مینو» برای ماه رمضان سریال می‌سازد
به گزارش جهان نيوز، امیر مهدی پور وزیری کارگردان سینما و تلویزیون درباره جدیدترین کار خود پس از سریال «مینو» گفت: تخصص اصلی من ساخت آثار کمدی است و اگر کارهای من را دنبال کرده باشید متوجه می شوید که حتی در لحظات تلخ و سخت هم صحنه‌های کمیک داریم.

وی افزود:پس از ساخت مجموعه تلویزیونی «مینو» به سفارش آقای کرمی در سیما فیلم  به سراغ ساخت سریالی طنز رفتم.

وی در ادامه بیان کرد: تا امروز نگارش دوازده قسمت آن به پایان رسیده است.

کارگردان فیلم «محاصره» تاکید کرد: من عاشق این هستم که مردم را بخندانم و اگر در «مینو» چشم‌ها را گریان کردم، این بار دوست دارم مردم را بخندانم و لحظاتی شاد را برایشان رقم بزنم.

وی درباره قصه این مجموعه تلویزیونی جدید افزود: این سریال درباره خانواده‌ای است که با کارهای فرزندانشان دچار بحران می‌شوند و قصه‌های مختلفی را می‌سازند.
این کارگردان جوان با اشاره به اینکه همیشه با جوانان و نیروهای جوان کار کرده‌ام، گفت: محمد رضا شفا تهیه کننده این کار است و دوستان خوبم آقایان حقیقی و ملکی نگارش آن را برعهده دارند.

پوروزیری در پایان درخصوص زمان پخش این مجموعه تلویزیونی گفت: اگر بتوانیم سریال را در بیست و پنج قسمت برنامه ریزی کنیم; ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است که به روی آنتن برود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *