سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۳

عربستان در سیاسی‌ترین بازی جام به قطر باخت

پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب: 666353
یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با برتری توام با صدرنشینی قطر مقابل عربستان به پایان رسید.
عربستان در سیاسی‌ترین بازی جام به قطر باخت
به گزارش جهان نيوز، در ادامه دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا از ساعت 19و 30 دقیقه دو دیدار به صورت همزمان برای مشخص شدن تکلیف نهایی گروه E برگزار شد.

عربستان صفر - قطر 2
المعز علی عبدالله دو گل 46 و 80 برای عنابی‌ها گلزنی کرد تا موجبات صدرنشینی کشورش را فراهم آورد.

در حساس‌ترین دیدار امشب دو تیم عربستان و قطر برای مشخص شدن تیم صدرنشین به مصاف هم رفتند که درنهایت این دیدار پر حاشیه با نتیجه 2 بر صفر به سود قطر خاتمه یافت.

در نیمه اول بخصوص مابین دقایق 35 تا پایان نیمه اول قطر با حملاتی که از جناح چپ خود طرحی ریزی می‌کرد دروازه عربستان را تهدید کرد و یک پنالتی به دست آورد که توسط الهایدوس هدر رفت و درست 5دقیقه بعد عنابی‌ها توسط المعز علی عبدالله به گل رسیدند و نیمه اول را با برد پشت سر گذاشتند.

در نیمه دوم باز هم این قطر بود که بهتر بازی می‌کرد و روی یک ضربه کرنرل به گل دوم دست یافت اما با اشتباه فاحش داور این گل مردود اعلام شد.در ادامه عربستان که میل چندانی برای مصاف مقابل ژاپن نداشت با آتش زد تا دروازه قطر را باز کند اما اینبار هم دروازه خود را گشوده شده دید و به عنوان تیم دوم مسیر صعود را پیش گرفت.

لبنان 4 -کره شمالی یک
فلیکس ملکی 27 ال حلوه 66 و 97  وحسن ماتوک 80 برای لبنان گلزنی کردند.

لبنان که در بازی مقابل عربستان نمایش خوبی داشت و از مصاف مقابل قطر هم نمایش چندان بدی نداشت در سومین دیدار خود کره‌شمالی را با نتیجه پر گل شکست داد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نوش جونشون
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله ژاپن حذفش کنه راحت شیم از اینا
محمد
United States
سلام
این برد شیرین را به دولت و ملت قطر تبریک عرض می کنیم..