سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

چالش صدابرداری در یک فیلم پرپلان

شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 665022
مهران ملکوتی صدابردار فیلم سینمایی «سونامی» از تجربه صدابرداری این فیلم به‌عنوان یک اثر پرپلان ورزشی گفت.
چالش صدابرداری در یک فیلم پرپلان
به گزارش جهان نيوز، مهران ملکوتی صدابردار سینما درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر مشغول کار در فیلم سینمایی «آتی ساز» به کارگردانی آروند دشت‌آرای هستیم که به تازگی فیلمبرداری آن آغاز شده و به صورت پلان سکانس ساخته می‌شود ضمن اینکه این فیلم روایتگر ماجرای یک گروه تئاتر است که مشغول تمرین هستند.

وی در ادامه درباره دیگر آثارش عنوان کرد: امسال فیلم سینمایی «سونامی» به کارگردانی میلاد صدرعاملی را برای حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر دارم که این فیلم در بخش نگاه نو پذیرفته شده است.

ملکوتی عنوان کرد: «سونامی» با ۲ دوربین ضبط شد و یک فیلم پرپلان ورزشی بود از همین رو کار را برای ما سخت می‌کرد البته این موضوعات دیگر باید برای صدابرداران عادی شده باشد زیرا سینمای ما به طوری نیست که ایده‌آل‌ها را بخواهیم به یاد دارم سال گذشته نیز فیلم سینمایی «سوتفاهم» ساخته احمدرضا معتمدی را هم با سختی‌هایی در خیابان سعدی فیلمبرداری کردیم.

وی در پایان عنوان کرد: هرچند میلاد صدرعاملی یک کارگردان فیلم اولی است اما او به کار تسلط زیادی داشت به طوری که می‌دانست از هرصحنه چه می‌خواهد و دقیقا همان‌ها را از ما طلب می‌کرد از سوی دیگر با توجه به اینکه «سونامی» یک فیلم ورزشی پرکشش است می‌دانم که با مردم به خوبی ارتباط برقرار می‌کند از همین رو امیداورم کار صداگذاری این فیلم هم دیده شود.

بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، رعنا آزادی‌ور، فرشته حسینی، علیرضا ورزنده، امیر شریعت، امیرمهدی ژوله و محمدرضا غفاری بازیگران «سونامی» هستند.
این فیلم سینمایی به چالش‌های رقابتی ورزشکاران می‌پردازد و فیلمنامه آن را میلاد صدرعاملی و علی اصغری به طور مشترک به نگارش درآورده‌اند.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *