دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۶

برداشت خنده‌دار سفیر صهیونیست از توئیت ظریف

چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب: 663166
نماینده دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد برداشت خنده‌داری از توئیت روز گذشته «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران کرده است.
برداشت خنده‌دار سفیر صهیونیست از توئیت ظریف
به گزارش جهان نيوز، «دنی دانون»، نماینده دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد برداشت خنده‌داری از توئیت روز گذشته «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران کرده است.

ظریف روز گذشته در توئیتی در واکنش به تصمیم آمریکا و رژیم صهیونیستی برای خروج از «یونسکو» نوشت: «بعد از برجام، توافق نفتا، پیمان ترنس-پسیفیک (TPP)، معاهده اقلیمی [پاریس] و...، رژیم ترامپ- همراه با رژیم اسرائیل- امروز رسماً از یونسکو خارج شدند. چیزی مانده که دولت ترامپ و رژیم دست‌نشانده‌اش از آنها خارج شوند؟ شاید کلاً سیاره زمین!»

«دنون» امروز مدعی شده بخش آخر توئیت آقای ظریف به معنی این است که ایران قصد دارد آمریکا و رژیم صهیونیستی را از روی زمین محو کند. وی نوشت: «به خاطر دارید جواد ظریف چطور 19 دسامبر در مصاحبه با نشریه پوینت گفت هیچ‌کس در ایران به دنبال نابودی اسرائیل نیست؟ دعوت به اینکه اسرائیل (و ایالات متحده) "کلا از کره زمین خارج شوند" مطمئناً مثل خواستن نابودی کشورهای ما است.»

 ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی سه‌شنبه هفته جاری (۱ژانویه ۲۰۱۹) با متهم کردن سازمان «آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد» (یونسکو) به رویکردهای ضداسرائیلی رسماً از این نهاد بین‌المللی خارج شدند.

ایالات متحده گفته بود برای اینکه در یونسکو باقی بماند، خواستار «تغییرات بنیادین» در این سازمان، مخصوصا برنامه «میراث جهانی» آن است که بعضا اماکن مقدس در اراضی اشغالی را برخلاف خواسته و فشارهای صهیونیست‌ها، میراث اسلامی و فلسطینی نامیده است.

رژیم صهیونیستی نیز طی سال‌های اخیر به دلیل قطعنامه‌های متعدد یونسکو در حمایت از فلسطینی‌ها و محکومیت اشغالگری اسرائیل، از این سازمان خشمگین بود و بارها تلاش می‌کرد با تهدید یا تطمیع کشورهای عضو را از رای دادن علیه خود باز دارد.

کارشناسان اما معتقدند که خروج آمریکا و رژیم صهیونیستی از یونسکو تاثیر اقتصادی چندان مهمی روی این سازمان نمی‌گذارد زیرا یونسکو از سال 2011 به‌دلیل انتخاب فلسطین به عنوان یک عضو دائم، که به مذاق صهیونیست‌ها خوش نیامد، با کاهش بودجه از سوی واشنگتن و تل‌آویو مواجه شده بود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


M.sh
Romania
چرا ظریف رژیم ترامپ رو تافته جدا بافته از رژیم آمریکا میدونه!؟ غیر ازینه که ترامپ داره سیاست های شیطانی رژیم امریکا رو اجرا میکنه!؟
رژیم ترامپ!!!
نه مثل اینکه آمریکا یه چیز دیگه است. عاشقان آمریکا هنوز دل نکندند از آمریکا.
Iran, Islamic Republic of
امریکا و انگلیس و اسرائیل بدانند که اگر ما و هر امت ازاده قدرت و امکان داشته باشیم عقلا و شرعا و وجدانا نباید اجازه تداوم ظلم و جنایت و کشتار و افساد به این مفسد ان فی الارض بدهیم . همه مشکلات امروز جهان و همه ظلم و جنایت و ناامنی و راه زنی بین المللی زیر سر امریکا و انگلیس و اسرائیل جنایتکار است .
Iran, Islamic Republic of
در زمان غیبت جهاد ابتدائی جایز نیست. وگرنه همین الآن هم امکان نابودی اسرائیل را داریم.
Iran, Islamic Republic of
جناب ظریف عاقل اونا هستن که از معاهده هایی که به صلاحشون نیست خارج میشن . نه اینکه مثل بعضی ها هول بزنن برای معاهده های بین المللی . ندونسته و کارشناسی نشده ، بدون تصویب مجلس ، بدون اجازه حاکمیت بپرن تو توافقات . و بخوان این جوری خودشون رو به دنیا ثابت کنن حتی اگر به ضرر مملکت شون باشه ! جلو جلو و پیش پیش تمام تعهدات رو هم اجرا کنن !
Iran, Islamic Republic of
منظورتون از رژیم ترامپ همون آمریکاست دیگه ؟!
هنوز دلتون نمیاد آمریکا رو با ترامپ برابر بدونید . برای شما آمریکا همون جان کری بود که شما برد دور دور