يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

بخش شمالی پلاسکو ایمن سازی می‌شود

دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 660729
شهردار منطقه 12 با اشاره به تجهیز کارگاه برای ساخت ساختمان جدید پلاسکو گفت: بنیاد مستضعفان به عنوان مالک می‌تواند طی فرایندی مشخص اقدام به تهیه نقشه و ارائه آن به شهرداری کند تا پروانه ساخت صادر شود.
بخش شمالی پلاسکو ایمن سازی می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، علی‌محمد سعادتی درباره آخرین وضعیت ساختمان پلاسکو اظهار داشت: پلاسکو دو بخش دارد که بخش شمالی آن با نظر کسبه فعلا در حال  ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی  است و شهرداری ایمن‌سازی این بخش را آغاز کرده و پس از مدتی کسبه می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: برج فرو ریخته پلاسکو بر اساس مصوبه کمیسیون ماده 5 مراحل ساخت مجدد آن آغاز می‌شود و دستور نقشه آن هم داده شده است و بنیاد مستضعفان به عنوان مالک می‌تواند طی فرایندی مشخص اقدام به تهیه نقشه و ارائه آن به شهرداری کند تا پروانه ساخت صادر شود.

شهردار منطقه 12 گفت: شهرداری برای تسریع در فرایند ساخت ساختمان پلاسکو اجازه به تجهیز کارگاه داده است ولی هنوز نقشه ساخت از سوی بنیاد به شهرداری ارائه نشده است و به محض اینکه نقش به دست‌مان برسد اقدامات حقوقی آن انجام و پروانه ساخت صادر خواهد شد.

سعادتی افزود: با تاکید مدیریت شهری صدور پروانه ساخت برای ساختمان پلاسکو رایگان خواهد بود و در این خصوص مشکلی نداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *