جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۷

تنگه احد ایران، در حال تخلیه است

يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب: 660626
نماینده مردم زابل با بیان اینکه سیستان به عنوان تنگه احد ایران، در حال تخلیه است، گفت: برای نگهداشتن این مردم شریف هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد.
تنگه احد ایران، در حال تخلیه است
به گزارش جهان نيوز، حبیب‌الله دهمرده در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به موضوع آتش سوزی در یکی از مدارس دخترانه در زاهدان، گفت: چهار گل در یک کلاس درس بر اثر نبود زیرساخت در آتش سوختند و قلب مردم شریف را به درد آوردند و باعث تألم و تأثر شد.

دهمرده با اشاره به هزاران مرگ خاموش دیگر در استان، مطرح کرد: چه کسی پاسخگوست؟ در اثر نداشتن حداقل معیشت در سرزمین بسیار مهم و حساس سیستان تنگه احد ایران، در حال تخلیه است. برای نگهداشتن این مردم شریف هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد و آنها به حاشیه نشینی می پیوندند.

نماینده مردم زابل تصریح کرد: احساس همدردی با مردم منطقه سیستان و بلوچستان می شود و می گویید که برای سیستان باید کاری کرد، ولی عملی صورت نمیگیرد. چرا بررسی نمیشود که مردم در چه شرایطی به سر می برند. برای رفع خشکسالی دستور دادید ولی آیا بررسی شد که چند درصد از این کار اجرایی و عملیاتی شده است؟

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سیستان
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دهمرده شما هشت سال در دولت احمدی نژاد استاندار بودی برای سیستان چه کردی ؟ چند کارخانه در سیستان در زمانی که استاندار بودی احداث کردی؟ و....
سرور
Iran, Islamic Republic of
اگر دوبار سر به سیستان زده بودی تفاوت توسعه در زمان محمود را با رکود رد زمان روحانی می دیدی....
Iran, Islamic Republic of
برادر سرور ما هر روز در سیستان هستیم و جز گرد و خاک چیزی نمیبینیم و البته عملکرد دهمرده نه زمان استانداری و نه در حال حاضر قابل دفاع نیست...
سرور
Iran, Islamic Republic of
برادر هادی.شما مطمئنا تا حالا در سیستان و بلوچستان نبوده ای یا به سلامتی تازه چشمان خودت را تازه عمل کرده ای.
Iran, Islamic Republic of
همه فقط افاضه فضل ميكنند ...
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
...
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
یعنی دو تا ضرب و تقسیم و حساب و کتاب هم غیرقابل‌تحمل است؟