جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

کشته شدن ۱۴ فرد مسلح در استان سینا در مصر

يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 660587
وزارت کشور مصر با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پس از رصد تحرکات تروریستها در شهر العریش در استان سینا شمالی، نیروهای امنیتی موفق به نابودی شبکه تروریستی و کشتن ۱۴ نفر از اعضای این شبکه شدند.
کشته شدن ۱۴ فرد مسلح در استان سینا در مصر
به گزارش جهان نيوز به نقل از الیوم السابع، وزارت کشور مصر با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پس از رصد تحرکات تروریستها در شهر العریش در استان سینا شمالی، نیروهای امنیتی موفق به نابودی شبکه تروریستی و کشتن ۱۴ نفر از اعضای این شبکه شدند.

در این بیانیه آمده است: در جریان این عملیات درگیری میان نیروهای امنیتی و تروریستها برای چند ساعت رخ داد که بر اثر این درگیری ها هشت نفر از تروریستها کشته شدند و بقیه از محل فرار کردند که ۶ تروریست دیگر هم کشته شدند. مقادیرل سلاح و مهمات از آنها به دست آمد.

شایان ذکر است که نیروهای امنیتی مصر با وجود عملیات های گسترده هنوز نتوانسته اند ثبات را در استان سینا برقرار کنند و گروههای مسلح هرازگاهی به نیروهای مصری حمله می کنند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *