دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
مدیرعامل بنیاد برکت احسان خبر داد

وجود ۴۵۰ هزار معلول جسمی حرکتی در کشور

يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 658971
مدیرعامل بنیاد برکت احسان از توزیع ویلچر رایگان میان نیازمندان خبرداد و گفت: ۴۵۰ هزار معلول جسمی و حرکتی در کشور وجود دارد.
وجود ۴۵۰ هزار معلول جسمی حرکتی در کشور
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مدنی در مراسم ارسال ۳هزار ویلچر به مناطق محروم گفت: ۴۵۰ هزار معلول جسمی و حرکتی در کشور وجود دارد که از این تعداد بخش زیادی در مناطق محروم و کم‌برخوردار زندگی می‌کنند.

وی گفت: بسیاری از این معلولان در مناطق صعب‌العبور و شرایط بد اقلیمی زندگی می‌کنند به همین دلیل سریعاً ویلچر آنها مستهلک می‌شود.

مدنی افزود: برخی از افراد نیز تحت پوشش بهزیستی نیستند اما به دلایلی مانند پیری یا حادثه دچار معلولیت شده و در خانه زمین‌گیر شده و نیاز جدی به ویلچر دارند.

وی گفت: هیچ خیریه‌ای برای تأمین ویلچر ورود جدی نکرده به همین دلیل فراخوان به انجیوها دادیم که بیایند و مشارکت کنند چراکه آنها جامعه هدف و معلولان نیازمند را بهتر می‌شناسند.

مدنی گفت: در روز گذشته از طریق پویش #۴۰۳۰* (چرخ - زندگی) بیش از ۲۰ هزار نفر از خیرین برای خرید ویلچر مشارکت کردند.امروز طی مراسمی از سوی بنیاد برکت ۳هزار ویلچر به مناطق محروم ارسال می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *