جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۴

توهین علنی شفر به خبرنگاران با زبان آلمانی

شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 657445
سرمربی تیم استقلال در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با سپیدرود با الفاظ زشتی خبرنگاران را خطاب قرار می‌دهد.
توهین علنی شفر به خبرنگاران با زبان آلمانی
به گزارش جهان نيوز، تیم استقلال توانست در یک دیدار یک طرفه و پر گل سپیدرود را در رشت شکست دهد و بیش از پیش خود را به جمع صدرنشینان اضافه کند.
 
وینفرد شفر که از نمایش شاگردان خود در عضدی رشت ذوق‌زده و مسرور بود فاتحانه وارد کنفرانس خبری شد و آماده شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد اما در اقدامی جنجالی پشت میکروفون صدا و سیما قرار نگرفت و اعلام کرد که به دلیل اتفاقاتی که در مورد درج نام باشگاه استقلال در یکی از بخش‌های خبری افتاده حاضر نیست پشت میکروفون صدا و سیما بنشیند.
 
در همین حین شفر جمله‌ای را به زبان آلمانی خطاب به خبرنگاران حاضر در نشست می‌گوید که واقعا دور از شان و شخصیت یک مربی است.
 
سرمربی استقلال زمانی که صدای خبرنگاران در هم می‌پیچد عبارت ( Halt mal die klappe ) را بر زبان جاری می‌سازد که در زبان عامیانه آلمانی به معنای " گاله را ببندید" است.
 
این رفتار و گفتار از جانب سرمربی تیم استقلال به خبرنگاران اصلا زیبنده نیست و انتظار می‌رود باشگاه استقلال به سرمربی خود در این مورد تذکرات لازم را بدهد و کمیته انضباطی نیز به این مساله ورود کند. این ویدیو در فضای مجازی در حال انتشار است و عجیب اینکه مدیران استقلال تاکنون واکنشی به این موضوع نداشته‌اند.
 
منبع: ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
اقا مدعی مربی گری تیم ملیه!!!!!!!!!!!!
شخصیت ایشون رو مقایسه کنید با کیروش !!!!!!!!!!!!!!!
Romania
از کیسه کش ها بیشتر از این انتظار نمیره
Iran, Islamic Republic of
تیم تازه را افتاده دوباره میخوایین سنگ اندازی کنید. بسم الله
Iran, Islamic Republic of
این مو زردها رو که رو بدین بهتر از این نمیشن؛ پول یامفت بیت المال هست که تو گاله این‌ها ریخته میشه، دو قورت و نیم‌شان هم باقیه.