جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

نگهبان خاطی بیمارستان اخراج شد!

چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 656900
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در پی انتشار فیلم ضرب و شتم در یکی از مراکز خصوصی رشت، از اخراج نگهبان خاطی خبر داد.
نگهبان خاطی بیمارستان اخراج شد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، اسماعیل نورصالحی ضمن اعلام این خبر اظهارکرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پی ارجاع فیلم ضرب و شتم در یکی از مراکز خصوصی رشت، از طریق واحد روابط عمومی دانشگاه به معاونت درمان، بلافاصله موضوع را جهت بررسی به واحد نظارت ارجاع داد.

وی ادامه داد: در این زمینه، از طریق معاونت درمان به بیمارستان مربوطه تذکر داده شد و بیمارستان مربوطه نیز با تشکیل کمیته‌ای موضوع را پایش کرد که نتیجه بررسی‌ها منجر به اخراج نگهبان خاطی شد و پرونده تخلف مذکور جهت کارشناسی نهایی از سوی اداره نظارت دانشگاه در حال بررسی بیشتر است.

نورصالحی، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در صورت بروز هرگونه قصور با متخلفین برخورد قانونی می‌کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان کرد: سامانه ۱۹۰ نیز به صورت شبانه روزی آماده دریافت نظرات و انتقادات شهروندان است. در این خصوص شهروندان در صورت بروز هر گونه تخلف در حوزه درمان، می توانند مستقیما نیز به واحد نظارت دانشگاه، مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *