يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

جزئیات تغییر ساختار دانشگاه آزاد

سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 656618
رئیس دانشگاه آزاد گفت: برنامه داریم در ستاد این دانشگاه فعالیت های معاونت ها را به صورت محتواگرایانه دنبال کنیم.
جزئیات تغییر ساختار دانشگاه آزاد
به گزارش جهان نيوز، محمد مهدی طهرانچی صبح امروز در حاشیه افتتاح نخستین جشنواره و نمایشگاه انرژی و مواد در سازمان مرکزی این دانشگاه گفت: در زمینه چارت سازمانی نگاه جدیدی در حوزه ستادی داریم.

وی افزود: ما در حوزه علوم پزشکی اهتمام خاصی داریم و در این معاونت آموزش، پژوهش و تحصیلات تکمیلی پیگیری می شود، بنابراین قرار است در ستاد این دانشگاه فعالیت ها به صورت محتواگرایانه دنبال شود.

رئیس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: در واحدهای استانی این دانشگاه، معاونت آموزشی و پژوهشی مانند گذشته فعالیت خود را انجام می دهند اما در ستاد دانشگاه تغییراتی در این معاونت ها ایجاد خواهد شد.

طهرانچی اظهارداشت: در حوزه علوم انسانی قرار است معاونتی ایجاد شود که در این معاونت، آموزش، پژوهش و تحصیلات تکمیلی مورد توجه قرار خواهد گرفت.وی خاطرنشان کرد: جنس علوم انسانی، روش علمی و نوع رویکرد این رشته با رشته های مهندسی متفاوت است، بنابراین باید متفاوت به این حوزه نگاه کرد.

رئیس دانشگاه آزاد تأکید کرد: اگر آموزش و پژوهش مهندسی با علوم انسانی به یک دید مورد توجه قرار گیرد، در حق علوم انسانی جفا کرده ایم.طهرانچی اظهارداشت: یکی از عواملی که باعث شده در زمینه علوم انسانی طرح های تکمیلی بالادستی اجرا نشود، به این دلیل است که در این حوزه ساختار و سازوکار مناسب تهیه نشده است.

وی عنوان کرد: بنابراین برنامه داریم در ستاد دانشگاه آزاد آموزش در ذیل مهندسی با نگاه مهندسی، آموزش در ذیل علوم انسانی با نگاه علوم انسانی و آموزش در ذیل علوم پایه با نگاه علوم پایه داشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد ادامه داد: در زمینه حوزه انرژی و مواد یک شورای راهبردی تشکیل شده و در این شورا صدها زمینه پژوهشی منسجم با هدف رفع مشکلات و چالش های پیش روی کشور ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: مدرسه مهارت و شایستگی برای دانشجویان در دانشگاه آزاد طراحی شده که امیدواریم به زودی عملیاتی شود.

منبع: مهر 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *