يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

امیر محمد بخشی به نشان طلا دست یافت

يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 655972
تیم منتخب تکواندو نیروهای مسلح ایران موفق به کسب سومین مدال طلای خود در رقابت‌های ارتش‌های جهان شد.
امیر محمد بخشی به نشان طلا دست یافت
به گزارش جهان نيوز، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ادامه بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی ارتش‌های جهان ۲۰۱۸  که به میزبانی برزیل در «ریودوژانیرو» جریان دارد، روز گذشته مبارزات دو وزن ۶۸- و ۸۷+ کیلوگرم گروه مردان پیگیری شد.
 
 امیرمحمد بخشی در وزن ۶۸- کیلوگرم و محمدرضا اینانلو در وزن ۸۷+ کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفتند که در نهایت بخشی قهرمان شد و اینانلو نیز با واگذاری نتیجه از دور رقابت ها کنار رفت.

امیرمحمد بخشی در نخستین گام به مصاف «ایروم نئی»  از کامرون رفت و با نتیجه ۲۸ بر ۵ پیروز شد و سپس ۱۹ بر ۴  «برنارد هارکورت»  کانادایی  را شکست داد. وی در نیمه نهایی با برتری ۱۳ بر ۵  مقابل «دیوال کویرینو» از برزیل راهی مبارزه نهایی شد و در این دیدار نیز ۲۵ بر ۵  «ولادیمیر» از بلغارستان را شکست داد و طلا گرفت.

برای تیم اعزامی کشورمان تاکنون محمد کاظمی،  حمیدرضا صدری و بخشی سه نشان طلا کسب کرده و حیدری، اینانلو و ناظمی نیز حذف شده اند.

امروز یکشنبه ۱۱ آذرماه در روز پایانی این رقابت ها هادی تیران ولی پور (وزن ۶۳- کیلوگرم) و رامین حسین قلی زاده (وزن۷۴- کیلوگرم) نیز به عنوان آخرین نمایندگان کشورمان به مصاف رقبایشان می روند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *