چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

پرسپولیس نصف و نیمه ۳ امتیاز سوغات ‌گرفت/ اولین شکست مهاجری در تبریز

پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب: 655529
دیدار تیم‌های ماشین سازی تبریز و پرسپولیس در پایان با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید.
پرسپولیس نصف و نیمه ۳ امتیاز سوغات ‌گرفت
به گزارش جهان نيوز، در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم ماشین‌سازی تبریز میزبان تیم پرسپولیس تهران است.

ماشین‌سازی در نیمه نخست نسبت به حریف نامدارش بیشتر صاحب توپ و میدان بود و 2 موقعیت عالی هم توسط پیمان بابایی و خالقی‌فر‌ از دست داد. در این نیمه هم پرسپولیس در ضدحملات صاحب یک موقعیت خوب توسط امید عالیشاه شد که با درخشش خسوس بی‌نتیجه بود.

در نیمه دوم این تیم پرسپولیس بود که نسبت به ماشین‌سازی بهتر کار کرده و چند فرصت گلزنی به دست آورد که مهمترین آن شوت منشا بود که با درخشش دخسوس همراه بود. در دقیقه 85 خرم‌الحسینی بازیکن تیم میزبان یک فرصت طلایی را به دست آورد که شوت وی در حال تک به تک توسط بیرانوند مهار شد.

در وقت‌های تلف شده بازی یک ضربه ایستگاهی نصیب تیم پرسپولیس شد که سانتر بشار رسن  ضربه شجاع خلیل‌زاده گل برتری تیم پرسپولیس را به دنبال داشت تا  بازیی که عادلانه‌ترین نتیجه مساوی بود، به سود پرسپولیس خاتمه یابد.

پرسپولیس با این پیروزی 24 امتیازی شده و به رده سوم جدول صعود کرد و ماشین‌سازی تبریز نیز با 13 امتیاز در همان مکان دهم جای گرفت.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *