شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
معاون آموزش و پژوهش سازمان اورژانس کشور:

کارمندان اورژانس یار می شوند

پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 655450
معاون آموزش و پژوهش سازمان اورژانس کشور گفت: کارمندان بخش دولتی و همچنین خصوصی می توانند با گذراندن رایگان دوره های آموزشی سازمان اورژانس کشور اورژانس یار شوند.
کارمندان اورژانس یار می شوند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، میرکتولی معاون آموزش و پژوهش سازمان اورژانس کشور در این مورد گفت: با توجه به اینکه برنامه ریزی انجام شده در خصوص آموزش افراد جامعه در  ۱۱ گروه هدف تقسیم بندی و انجام شده است، آموزش کارمندان نیز به عنوان یکی از این گروهها در حال برگزاری می باشد.

وی گفت: آموزش‌های اورژانس یار در سطوح مختلف از دوره های ۱۲ ساعته تا دوره امدادگر اورژانس که یک دوره ۵۰ ساعته می باشد برگزار می‌شود. در این دوره افراد مهارت‌های مهمی در ارتباط با کمک‌های اولیه و همچنین اقدامات ساده و اولیه حفظ حیات مثل احیای قلبی ریوی، مسمومیت‌ها، کنترل خون‌ریزی، آتل بندی، مواجهه با بیمار بیهوش، بیماری‌های قلبی،  سکاه مغزی، تشنج و ... بصورت و عملی آموزش داده می‌شود.

وی افزود: آموزش ۵۰ ساعته تربیت اورژانس یار در وزارت بهداشت به عنوان اولین وزارتخانه دولت شروع و درحال ادامه می باشد. تا اکنون تعداد ۱۷۴۰۹ نفر از کارمندان سراسر کشور در این طرح آموزش دیده اند و این تعداد بصورت روزانه در حال افزایش می باشد.

معاون آموزش سازمان اورژانس در ادامه افزود: تمامی کارمندان بخش های دولتی و همچنین خصوصی می‌توانند با مراجعه به مراکز اورژانس استانها و شهرستانها و  همچنین در تهران به مرکز اورژانس تهران مراجعه یا در سایت سازمان اورژانس کشور به نشانی www.ems.behdasht.gov.ir  مراجعه و ثبت نام نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *