يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۴

گاف جدید آمدنیوز درباره قبوض گاز

چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب: 652262
کانال ضدانقلاب آمدنیوز با انتشار قبوض گاز یکی از مشترکان، گاف جدیدی داد.
گاف جدید آمدنیوز درباره قبوض گاز
به گزارش جهان نيوز، چند روزی است که تصاویری از دو قبض گاز در فضای مجازی دست به دست شده است که روز گذشته مجید بوجارزاده سخنگوی شرکت ملی گاز ایران به این موضوع پرداخت.
 
 
اما امروز کانال ضدانقلاب آمدنیوز که مدعی اخبار محرمانه و موثق است، با انتشار این قبض، جمهوری اسلامی را رباخوار معرفی کرده و مدعی شده که بابت بدهی گذشته، شرکت ملی گاز ایران از مشترکان سود دریافت کرده است.

واقعیت این است که پس از حذف آبونمان از قبوض گاز توسط دیوان عدالت اداری که سال گذشته صورت گرفت، هیات دولت به شرکت ملی گاز ایران این اجازه را داد که بهای گاز را تا ۱۵ درصد افزایش دهد. اما از آنجایی که این افزایش بها در قبوض چاپ شده دوره ۹۷/۳/۱۲ تا ۹۷/۵/۶ اعمال نشده بود، این شرکت در قبض بعدی این افزایش را لحاظ کرده بود و عملا سودی در کار نبوده است.

نمونه دیگری از قبوضی که این موضوع در آن اتفاق افتاده است:
منبع: فارس
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
گاف شما در مورد کفش ۳۱ میلیونی دیجی کالا چی شد ؟
Iran, Islamic Republic of
من خودم در سایت دیجی کالا دیدم. قیمتش ۳۱ میلیون تومن ناقابل بود.
Iran, Islamic Republic of
پس از حذف آبونمان از قبوض گاز توسط دیوان عدالت اداری که سال گذشته صورت گرفت، هیات دولت به شرکت ملی گاز ایران این اجازه را داد که بهای گاز را تا ۱۵ درصد افزایش دهد!!!!!!!!!!!!!!!!؟
Iran, Islamic Republic of
بنده پیشنهاد میکنم مسئولین یک بررسی مجددی بفرمایند شاید به علت اینکه 40 سال پیش انقلاب شد ، لازمه که 10 درصد دیگه به قیمت گاز و سایر خدمات افزوده شده و از اول محاسبه شده و در قبض این دوره اعمال بشه !!!