شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
«عادل عبدالمهدی»:

حفظ موجودیت «الحشد الشعبی» مهمترین وظیفه ماست

دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 650511
الحشد یک حقیقت بزرگ است که نمی‌توان از آن عبور کرد و وظیفه ماست که از آن حمایت کنیم.
حفظ موجودیت «الحشد الشعبی» مهمترین وظیفه ماست
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر عراق، امروز (دوشنبه 5 نوامبر) در مقر سازمان «الحشد الشعبی» به دیدار «ابومهدی المهندس» نائب رئیس این نهاد رفت و با او و سایر فرماندهان الحشد گفت‌وگو کرد.

اداره اطلاع‌رسانی «الحشد الشعبی» در خبری فوری مهمترین محورهای سخنان عبدالمهدی در این نشست را منتشر کرد.بر اساس این گزارش، در سایه جنجال به راه افتاده پس از موضع‌گیری سفارت آمریکا علیه نیروهای الحشد الشعبی و شبه‌نظامی طائفه‌ای توصیف کردن آنها، نخست‌وزیر عراق در این نشست تاکید کرد، الحشد، یک دستاورد تاریخی برای عراق است و به ارتش، پلیس و سایر سرویس‌های امنیتی، قدرت بخشیده است.

 وی تاکید کرد: الحشد یک حقیقت بزرگ است که نمی‌توان از آن عبور کرد و وظیفه ماست که از آن حمایت کنیم. همه ما با هم تلاش می‌کنیم تا منابعی مالی برای حمایت از این سازمان ایجاد کنیم. حفظ موجودیت الحشد از مهمترین وظایف ماست و ما از این موجودیت با قدرت حمایت خواهیم کرد.

نخست‌وزیر عراق افزود: برخی تلاش دارند که بگویند الحشد، موقت است اما من تاکید می‌کنم که بقای این نهاد یک ضرورت است. وی با اشاره به کوتاه بودن عمر دولت، گفت که با این وجود، تمام تلاش خود را وقف دستیابی الحشد به کلیه حقوقهایش است و باید به شهدای الحشد احترام گذاشت و به طور شایسته از آنها تقدیر شود.
در حال تکمیل...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *