پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

نتانیاهو در باتلاق راهپیمایی بازگشت

يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 650096
رسانه های سرزمین های اشغالی اعلام کردند که مقام های تل آویو با ابراز نگرانی از ادامه کار «بنیامین نتانیاهو»، وی را شایسته اداره امور نمی دانند و خواستار کناره گیری وی هستند.
نتانیاهو در باتلاق راهپیمایی بازگشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، ایهود باراک از جمله افرادی است که شنبه شب حملات تندی به نتانیاهو کرد و خطاب به وی گفت: نخست وزیر فردی ضعیف است که قادر به تصمیم گیری نیست.

باراک در گفت و گو با شبکه 10 رژیم صهیونیستی افزود: از آن جایی که وی فردی ضعیف و ترسوست، توصیه می کنم که به خانه برگردد و دولت را رها کند.

در همین حال «عوفر شیلح» عضو کمیته خارجی و دفاع کنست (پارلمان صهیونیستی) و از حزب «آینده‌ای هست» هم گفت: اسرائیل به خاطر آن که نتانیاهو هیچ کاری نمی کند، نیروی بازدارندگی نظامی خود را از دست داده است.

این نماینده کنست رژیم صهیونیستی در پایان افزود: ارتش اسرائیل طرح هایی در نوار غزه دارد، اما نتانیاهو نمی خواهد در زمینه سیاسی و نظامی دست به اقدام بزند، علت اصلی آن است که اگر جنگی در غزه رخ دهد، این حماس است که ابتکار عمل را در دست دارد و منافع خود را محقق می سازد.

 برپایی راهپیمایی بزرگ بازگشت در مرز غزه و سرزمین های اشغالی و استفاده از بادبادک کاغذی ابداع جدید جوانان فلسطینی برای مقابله با خشونت های رژیم صهیونیستی علیه تظاهرکنندگان مسالمت آمیز بازگشت، به معضل جدید رژیم تل آویو تبدیل شده و اختلافات در کابینه نتانیاهو را تشدید کرده است.

راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت از 30 مارس گذشته (10 فروردین 97) جمعه هر هفته در طول نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی و در اعتراض به تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت به شهر قدس و محاصره نوار غزه برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *