شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

حضور دو وزریر پیشنهادی در فراکسیون مستقلین

سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 648311
سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت در جلسه صبح امروز این فراکسیون خبر داد.
حضور دو وزریر پیشنهادی در فراکسیون مستقلین
به گزارش جهان نيوز، مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی درباره جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلین مجلس اظهار داشت: آقایان رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت و محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در جلسه صبح امروز فراکسیون جهت ارائه برنامه‌های خود حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: در ابتدا وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برنامه‌های خود را ارائه کرد و در نهایت هیچ‌ یک از نمایندگان نسبت به عملکرد آقای رحمانی اعتراضی نداشتند و بر حمایت یکپارچه از وی تأکید کردند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در این جلسه نیز گفت: نمایندگان ابهامات بسیار زیادی درباره عملکرد آقای اسلامی در زمینه‌هایی چون حضور وی در آمریکا، تولید هواپیما و تعامل با نمایندگان داشتند.

لاهوتی خاطرنشان کرد: قرار است در جلسه فردای فراکسیون، وزرای پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم حضور پیدا کنند و در نهایت فراکسیون مستقلین روز شنبه (پنجم آبان ماه) نظر خود را درباره وزرای پیشنهادی دولت در چهار وزارتخانه مذکور جمع‌بندی و اعلام می‌کند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *