سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۳

میرباقری فیلم حضرت خدیجه (س) را می‌سازد

پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 647428
نام داوود میرباقری طی سال گذشته و جاری بیشتر با عناوینی مربوط به ساخت سریال "سلمان فارسی" به گوش می‌رسید اما به تازگی وی قصد بازگشت به عرصه سینما را دارد.
میرباقری فیلم حضرت خدیجه (س) را می‌سازد
به گزارش جهان نيوز، نام داوود میرباقری طی سال گذشته و جاری بیشتر با عناوینی مربوط به ساخت سریال "سلمان فارسی" به گوش می‌رسید اما به تازگی وی قصد بازگشت به عرصه سینما را دارد.

وی که هم اکنون در تکاپوی ساخت سریال سلمان فارسی و مهیا کردن مقدمات پیش تولید اثر است قصد دارد فیلم سینمایی "حضرت خدیجه (س)" را بسازد.

بازگشت کارگردان مختارنامه به عرصه سینما/میرباقری فیلم حضرت خدیجه (س) را می‌سازد
این اولین بار نیست که کارگردان یک اثر سریالی در میانه راه به دنبال ساخت اثری سینمایی می رود. از آنجا که معمولاً پیش تولید آثار سریالی تاریخی بسیار طولانی مدت است گاهاً برخی کارگردانان در حین پیش تولید اثری سینمایی را کلید می زنند.

جمال شورجه دیگر کارگردان سینما و تلویزیون نیز که درگیر پیش تولید ساخت سریال موسی (ع) است، در همین راستا به الجزایر رفته و پیش از کلید زدن پروژه موسی فیلمی سینمایی را به اتمام رسانده است. بر همین اساس میرباقری اگر سریال "سلمان فارسی" را تا پایان امسال کلید نزند، کار ساخت این فیلم سینمایی را در اواخر سال جاری آغاز خواهد کرد.
بازگشت کارگردان مختارنامه به عرصه سینما/میرباقری فیلم حضرت خدیجه (س) را می‌سازد
فیلم سینمایی "حضرت خدیجه (س)" هم‌اکنون در مرحله پایانی و بازنویسی فیلمنامه است و پژوهش آن نیز توسط مجید رضابالا انجام شده است.

احتمالا محمد خزاعی تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی را به عهده خواهد گرفت. خزاعی پیش‌تر با فیلم سینمایی "به وقت شام" به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا تجربه همکاری با سازمان اوج را داشته است.

میرباقری که بیش از ۲۰ سال است در سینما فیلمی را کارگردانی نکرده، در سال‌های گذشته سریال‌های دینی متعددی را از جمله "مختارنامه"، "معصومیت از دست‌رفته"، "مسافر ری" و "امام علی (ع)" و نیز فیلم‌های "آدم برفی" و "ساحره" را ساخته است.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
به نظرم نذر فرهنگی را برای تولید آثاری چون حضرت خدیجه (س)‌ ایجاد کنید. کمک به ساخت این چنین فیلم‌هایی موجب رضایت حضرت رسول صلوات الله علیه است. اگر صندوقی برای این موضوع راه بیافتد خیر دنیا و آخرت دارد.
Iran, Islamic Republic of
خدا عمر بده به کارگردانی که دغدغه دین داره. هنوزم خیلی از پلان های فیلم مختارنامه تک هستن و شرایط الان ما رو بازگو میکنن
آنا دیلی...
Iran, Islamic Republic of
قادان دوشسون غربگرا لارین جانینا...
کیشیسَن میرباقری...