پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

برپایی نمایشگاه کتاب در مسیر راهپیمایی اربعین

سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 647022
معاون بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) از برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع قیام اباعبدالله الحسین(ع) در مسیر راهپیمایی اربعین در کشور عراق خبر داد.
برپایی نمایشگاه کتاب در مسیر راهپیمایی اربعین
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام محمد سالار، معاون بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با اشاره به برنامه‌های مجمع ویژه راهپیمایی اربعین گفت: مجمع جهانی اهل بیت(ع) هرساله در نظر دارد تا با انجام فعالیت‌های مختلف، بیشتر به بعد معنوی و اعتقادی در مسیر راهپیمایی اربعین بپردازد و سعی دارد تا در کنار خدمات رفاهی دیگر مؤسسات، به ارائه خدمات فرهنگی نیز بپردازد.

وی به بخشی از برنامه‌های امسال مجمع جهانی اهل بیت(ع) اشاره و اضافه کرد:

امسال قرار است در مسیر راهپیمایی اربعین 14 بروشور در موضوعات مختلف به زبان عربی در میان زائران توزیع شود. آداب زیارت، فضیلت زیارت اربعین، قرآن، حجاب، حفظ محیط زیست، ولایت فقیه و ... از جمله موضوعاتی است که در این بروشورها به آن پرداخته شده است.

معاون بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه فعالیت‌ها در سه مسیر از بغداد به کربلا، از حله به کربلا و از نجف به کربلا اجرا خواهد شد، ادامه داد: قرار است در شهر کربلا نمایشگاه کتابی با محوریت قیام امام حسین(ع) برگزار شود. در این غرفه در کنار ارائه منابع مکتوب، محصولات دیجیتال برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان و بزرگسال عرضه خواهد شد.

به گفته سالار؛ این محصولات به زبان‌های عربی، انگیسی و فرانسه است. نمایشگاه کتاب مجمع جهانی اهل بیت(ع) در شارع الثقافی در شهر کربلا برگزار می‌‌شود.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *