يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

درگیری محتکران با بازرسان در خرم‌آباد/ ۲ نفر دستگیر شد

يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۹
کد مطلب: 643633
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از شناسایی یک‌منزل مسکونی محل احتکار کالا در خرم‌آباد خبر داد و گفت: در جریان بازرسی از این منزل مسکونی، احتکار کنندگان با بازرسان درگیر شدند.
به گزارش جهان نيوز، محمدرضا صفی خانی با اشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی ها و برخورد با احتکار کنندگان کالا در لرستان از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: امروز تیم بازرسی سازمان صمت لرستان در جریان بازرسی از انبارهای احتکار در خرم آباد، از یک منزل مسکونی مشکوک به احتکار با حکم دستگاه قضایی و دادستانی بازدید کردند.

احتکار کنندگان با سلاح سرد به بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت حمله کردند
وی با بیان اینکه در این منزل مسکونی کالاهایی مانند کولر گازی، تلویزیون، لباسشویی و ... کشف شد، تصریح کرد: متاسفانه حین بازرسی، احتکار کنندگان با سلاح سرد از جمله سنگ، چماق و چاقو به بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت حمله کردند.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با تاکید بر اینکه این احتکار کنندگان پیش از این نیز سابقه قاچاق کالا را داشته اند، افزود: در جریان این درگیری و با ورود ماموران نیروی انتظامی، دو نفر از احتکار کنندگانی که به ماموران سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان حمله کرده بودند، دستگیر شدند.

ایجاد رعب و وحشت در میان مردم منطقه
صفی خانی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده ۲۰۰ میلیون تومان بوده است، گفت: پرونده این احتکار کنندگان به دستگاه قضایی ارجاع شده و ما نیز از دستگاه قضایی تقاضای برخورد قاطع با این افراد را داریم.


وی با بیان اینکه این افراد علاوه بر احتکار کالا، اقدام به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم منطقه نیز کردند، تصریح کرد: این منزل مسکونی در منطقه ماسور خرم آباد واقع بوده که در آن اقدام به احتکار کالا شده بود.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *