سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱

بار کج به مقصد نرسید/ کشف 175 کیلوگرم مواد مخدر از یک وانت در شهرضا

يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب: 643623
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با اشراف اطلاعاتی خود از عبور یک دستگاه خودروی وانت مزدای حامل موادمخدر از مسیر آباده به شهرضا مطلع و بلافاصله توقیف آن را در دستور کار خود قرار دادند.
کشف ۱۷۵ کیلوگرم مواد مخدر از یک وانت
به گزارش جهان نيوز  به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد حسین باباکلانی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با اشراف اطلاعاتی خود از عبور یک دستگاه خودروی وانت مزدای حامل موادمخدر از مسیر آباده به شهرضا مطلع و بلافاصله توقیف آن را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: سرانجام مأموران توانستند در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه خودروی مذکور را متوقف و در بازرسی از آن مقدار 135 کیلو و 500 گرم تریاک و 39 کیلو و 500 گرم حشیش کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا بیان کرد: در این عملیات 2 قاچاقچی که این مقدار مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور بارگیری کرده و قصد انتقال آن‌ها به تهران را داشتند، دستگیر شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده همراه پرونده به منظور اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *