جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

سروری: دشمن مجبور شده دست به اقدام کور بزند

چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 642665
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: موضوع امنیت در جمهوری اسلامی امروز آنقدر پایدار است که دشمن مجبور است دست به اقدامات کور زند.
سروری: دشمن مجبور شده دست به اقدام کور بزند
به گزارش جهان نيوز، پرویز سروری، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، گفت: تلاش‌های طولانی صورت گرفته بود تا جامعه امن ما را ناامن نشان دهند. موضوع امنیت در جمهوری اسلامی امروز آنقدر پایدار است که دشمن با همه برنامه‌ریزی‌هایش و به کارگیری همه ظرفیت‌هایش مجبور است که دست به اقدامات کور بزند. این اقدامات کور در هرجای دنیا برای هر فرد و کشوری امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه این حادثه باعث وحدت مردم شد، خاطرنشان کرد: ایجاد هم‌صدایی و هم‌افزایی ملی در ورای این حادثه احساس شد. فضایی که بعد از این ترور کور در کشور به وجود آمد هرچند ظاهری تلخ دارد و ما را به سوگ عزیزانمان نشانده اما باعث شکل‌گیری، یک همگرایی و هم‌افزایی در کشور شد. گروه‌ها، احزاب و جریانات مختلف موضع‌گیری مشترکی در این قضیه داشتند که این باعث اقتدار جمهوری اسلامی است.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به تشییع شهدای این حادثه نیز تصریح کرد: تشییع شهدای این واقعه هم با شکوه برگزار شد و همبستگی مردم را به رخ تروریست‌ها کشید. نقشه دشمنان که ناامن کردن ایران است معکوس جواب داد و ما شاهد یک انسجام ملی در کشور هستیم.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *