شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

نقوی‌حسینی: هیچ‌برنامه‌ای برای مذاکره با غرب‌نداریم

چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 642648
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رئیس جمهور در میان مدیران ارشد رسانه‌های بین المللی اعلام کرد که آمریکایی‌ها ۴ تخلف بزرگ انجام داده اند و تا زمانی که این تخلف‌ها را جبران نکنند مذاکره‌ای با آن‌ها نخواهیم داشت.
نقوی‌حسینی: هیچ‌برنامه‌ای برای مذاکره با غرب‌نداریم
به گزارش جهان نيوز، سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به برخی فضاسازی های رسانه ای درباره سفر رئیس جمهور به نیویورک به منظور اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد و احتمال مذاکره مقامات ایرانی و آمریکایی در این اجلاس، اظهار داشت: این قبیل گمانه زنی ها تنها یک فضاسازی رسانه ای است که از سوی آمریکایی ها دنبال می شود.

وی افزود: موضع جمهوری اسلامی در این ارتباط صریح و روشن است و رئیس جمهور و وزیر امور خارجه نیز اعلام کردند که آمریکایی ها به جهت بدعهدی شان در برجام راه هرگونه مذاکره را بسته اند بنابراین به هیچ عنوان مذاکره و گفتگویی در برنامه وجود ندارد.
نقوی حسینی تصریح کرد: این در حالی است که آمریکایی ها در حال ایجاد یک فضاسازی رسانه ای و روانی در افکار عمومی برای القای این موضوع که ما خواهان مذاکره هستیم اما ایرانی ها این موضوع را نمی پذیرند هستند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اظهارات اخیر روحانی در میان مدیران ارشد رسانه های بین المللی، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در این جمع نکات خوبی را مطرح کرد از جمله اینکه آمریکایی ها 4 تخلف بزرگ انجام داده اند و تا زمانی که این تخلف ها را جبران نکنند ایران مذاکره ای با آنها نخواهد داشت.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *