کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اندرحکایت پست جدید نماینده اصلاح طلب؛

لطفا ژست دلسوزی برای محرومین نگیرید

1 مهر 1397 ساعت 9:45

نماینده اصلاح طلب به جای پاسخگویی به مردم ژست منتقد به خود گرفت.


گروه سیاسی جهان نیوز: غلامرضا تاجگردون نماینده اصلاح طلب به تازگی پستی درباره حمایت از مردم محروم منتشر کرده که نکات قابل تاملی در آن دیده می شود.

این نماینده مجلس در پست اینستاگرامی خود آورده است: « مردمي كه هر چهارسال يكبار شناسنامه شان معتبر ميشود و عزيز. هر وقت به شهرستان ميروم دو سه بار فرصت ميشود در لايه هاي مختلف جمعيتي محلات بافت فرسوده حضور پيدا ميكنم.سالها با زندگي مناسب فاصله دارند و خدا را شكر به همت مردم و مسئولين كارها خوب جلو ميرود. مردم كم كم توقعشان سطح زندگي بهتر ميشود. كم كم ميفهمند قرار نيست فقط بايد روز راي گيري ارزش داشته باشند. امروز خوشحالم بچه هاي كوچك محله سادات به عنوان نماد محروميت شهرم به اسم كوچك صدايم ميزنند.»
 


نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی درحالی با طعنه و کنایه بیان می کند که برخی از مردم هر چهار سال یکبار تنها به جهت رای دهی عزیز و معتبر می شوند که حدود 5 سال از دولتی که اصلاح طلبان از آن حمایت تام و تمام کردند و همچنین 3 سال از مجلسی که اصلاح طلبان در آن حضور چشمگیری دارند، می گذرد و این نماینده اینک بایستی پاسخگوی عملکرد خود و همچنین دولتی که اصلاح طلبان از آن حمایت کرده اند، باشد.

این درحالی است که این نماینده نیز مانند اصلاح طلبان دیگری قصد دارد با تغییر جایگاه مسئول و پاسخگو به جایگاه منتقد به نوعی از پاسخگویی در این چند سال گذشته طفره رفته و حتی نسبت به اوضاع نیز طلبکار شود.

در این زمینه این انتقاد از اصلاح طلبان وجود دارد که بیشتر از اینکه یک جناح سیاسی باشند کارکرد اجرایی دارد، به عنوان یک کمپین تبلیغاتی و انتخاباتی کار می کنند و بعد از هر انتخاباتی به طور کاملا زودهنگام برای انتخابات دیگر آماده می شوند و کنش‌های سیاسی‌شان اغلب انتخاباتی و پرش از انتخاباتی به انتخابات دیگر است.

با این حال به نظر می رسد که در حال حاضر تاجگردون و دیگر نمایندگان و مسئولان اصلاح طلب بایستی جوابگوی مردمی باشند که پای صندوق رای آمده‌اند و به  آنان رای داده‌اند و امروز با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند.


کد مطلب: 641706

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/641706/لطفا-ژست-دلسوزی-محرومین-نگیرید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com