پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲۳
اندرحکایت پست جدید نماینده اصلاح طلب؛

لطفا ژست دلسوزی برای محرومین نگیرید

يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 641706
نماینده اصلاح طلب به جای پاسخگویی به مردم ژست منتقد به خود گرفت.
لطفا ژست دلسوزی برای محرومین نگیرید
گروه سیاسی جهان نيوز: غلامرضا تاجگردون نماینده اصلاح طلب به تازگی پستی درباره حمایت از مردم محروم منتشر کرده که نکات قابل تاملی در آن دیده می شود.

این نماینده مجلس در پست اینستاگرامی خود آورده است: « مردمي كه هر چهارسال يكبار شناسنامه شان معتبر ميشود و عزيز. هر وقت به شهرستان ميروم دو سه بار فرصت ميشود در لايه هاي مختلف جمعيتي محلات بافت فرسوده حضور پيدا ميكنم.سالها با زندگي مناسب فاصله دارند و خدا را شكر به همت مردم و مسئولين كارها خوب جلو ميرود. مردم كم كم توقعشان سطح زندگي بهتر ميشود. كم كم ميفهمند قرار نيست فقط بايد روز راي گيري ارزش داشته باشند. امروز خوشحالم بچه هاي كوچك محله سادات به عنوان نماد محروميت شهرم به اسم كوچك صدايم ميزنند.»
 


نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی درحالی با طعنه و کنایه بیان می کند که برخی از مردم هر چهار سال یکبار تنها به جهت رای دهی عزیز و معتبر می شوند که حدود 5 سال از دولتی که اصلاح طلبان از آن حمایت تام و تمام کردند و همچنین 3 سال از مجلسی که اصلاح طلبان در آن حضور چشمگیری دارند، می گذرد و این نماینده اینک بایستی پاسخگوی عملکرد خود و همچنین دولتی که اصلاح طلبان از آن حمایت کرده اند، باشد.

این درحالی است که این نماینده نیز مانند اصلاح طلبان دیگری قصد دارد با تغییر جایگاه مسئول و پاسخگو به جایگاه منتقد به نوعی از پاسخگویی در این چند سال گذشته طفره رفته و حتی نسبت به اوضاع نیز طلبکار شود.

در این زمینه این انتقاد از اصلاح طلبان وجود دارد که بیشتر از اینکه یک جناح سیاسی باشند کارکرد اجرایی دارد، به عنوان یک کمپین تبلیغاتی و انتخاباتی کار می کنند و بعد از هر انتخاباتی به طور کاملا زودهنگام برای انتخابات دیگر آماده می شوند و کنش‌های سیاسی‌شان اغلب انتخاباتی و پرش از انتخاباتی به انتخابات دیگر است.

با این حال به نظر می رسد که در حال حاضر تاجگردون و دیگر نمایندگان و مسئولان اصلاح طلب بایستی جوابگوی مردمی باشند که پای صندوق رای آمده‌اند و به  آنان رای داده‌اند و امروز با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
Iran, Islamic Republic of
...
سعید110
Iran, Islamic Republic of
...حقوق های نجومی در برابرشون هیچه!
Iran, Islamic Republic of
جناب نماینده! حرف انتخاباتی مناسبی بود اما شما و دوستانتان هم حامی آقایان بودید و هم الآن پست های مهمی را در اختیار دارید.
هاشمی : کجاش انتقاد بود؟
Iran, Islamic Republic of
کجای مطلبش انتقاد است ؟
این که گفته
" خدا را شكر به همت مردم و مسئولين كارها خوب جلو ميرود. مردم كم كم توقعشان سطح زندگي بهتر ميشود. "
انتقاد از مسئولین است یا تمجید بیجا
United Kingdom
اونجایی که میگه این مردم رو فقط 4 سال یکبار به حساب میاریم
Iran, Islamic Republic of
اگرهم فقر هست به خاطر اشتباه خودشونه ...
Iran, Islamic Republic of
پاسخگویی خخخخخخ
پاسخگویی تو ایران یه جوک خنده داره
Iran, Islamic Republic of
جایی گفته شده کارها خوب جلو میرود. ینی دارن کار اجرایی به نفع مردم میکنن؟ اینجاشو گزارش ندادید.
Netherlands
این اقا به همراه تیمی از دوستان و رفقاش ...
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون واقعا باید فکر و درون شما را گشود و مشاهده کرد دورن ذهن شما چگونه طراحی شده است که به آسانی کار های نکرده خود را که باید می کردید و کار های کرده خود را که نمی بایست می کردید به گردن دیگران می اندازید .
برای اشتغال مردم و برای مسکن مردم و برای حدا قل ضروریات مردم کدام وزیر را استیضاح کردید از کدام وزیر و مسئول سوال کردید و مطالبات مردم را از آانها خواستید جز اینکه وکیل الدوله بودید (فراکسیون امید )
...
Iran, Islamic Republic of
ديگه اين روش قديمي شده مسول گراني و فقر مردم شماييد
United States
کدوم مشکل و گرانی و کمبود؟ اگر کسی هم مقصر باشه احمدی نژاده نه این ژنهای برتر.
Iran, Islamic Republic of
حمایت تاجگردون و جعفرزاده ایمن آبادی را از مردم در هواپیمای ویژه وی آی پی در مسابقات جام جهانی برزیل را قبلاً دیده ایم . خواهشاً خودشان را در حمایت از مردم به زحمت نیاندازند و اذیت نشوند . بازهم جام جهانی هست .
Iran, Islamic Republic of
قیافش به این حرفا نمی خوره. ژست دلسوزی!!!!
France
BMW کجاست؟
مهدی ظ
Iran, Islamic Republic of
...
United States
:))
یعنی شما بگیرید اشکالی نداره. ما بگیریم مورد داره؟؟
Denmark
اولین بار واژه قشر آسیب پذیر را از ایشان در یک برنامه تلویزونونی شنیده ام باید توجه داشته باشیم که یکی از راه های تغییر ارزش ها تغییر واژه ها است این را من نمی گوییم بلکه کسانی که در تغییر انقلابها و ارزش های انقلابی تخصص دارند می گویند.در کشورهای که انفلاب می شود خصوصا انقلاب های که منافع غرب را به خطر می اندازد بعد از اقدامات براندازی (کودتا ، حمله نظامی و...) و عدم موفقیت .دشمن از طریق فرهنگ وتغییر واژه های انقلاب وارد عمل شده وپس گذشت زمان وتغییر نسل می بینیم که همان فرهنگ واژه ای سابق دوباره در جامعه رواج پیدا می کند به طور نمونه در اوایل انقلاب واژه قرانی مستضعف (کسی که در اثر ظلم و تنگناهااستعدادها اوشکوفا نشده است )رواج داشت که این واژه تبدیل به قشر آُِسیب پذیر شد ونمونه های دیگر البته این را هم اضافه کنیم که همه کسانی که ازواژه های غربی استفاده می کنند شاید اطلاع دقیقی از توطئه دشمن ندارند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آدمهای...
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
با زندگی اشرافی نمی شود دلسوزی برای مردم فقیر
...
...افرادی که به این آدمها رای دادند وانقلاب را به دست نامحرمان دادند!