سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

پاسخ سرمربی برزیل به کنایه اخیر دونالد ترامپ

سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 639860
تیته، سرمربی برزیل ، پاسخ کنایه اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره سلسائو را داد.
به گزارش جهان نيوز، پس از حضور جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا در کاخ سفید، ترامپ درباره حذف برزیل از جام جهانی شوخی کرد و مدعی شد که «کشور فوتبال، اخیرا مشکلاتی داشته است». حال تیته که برای دیدار دوستانه مقابل ال سالوادور تیمش را آماده می‌کند، پاسخ جالبی به این ادعا داشت.
 
او دستش را به نشانه پنج قهرمانی تیمش در جام جهانی بالا آورد و گفت:" پاسخ من به ترامپ این است که ما 5 عنوان قهرمانی داریم. شاید از لحاظ تاریخی او درک بهتری داشته باشد."
 
نیمار با 58 گل ملی، خود را به پله که بهترین گلزن تاریخ برزیل با 77 گل است نزدیک کرده است و تیته در این رابطه گفت:" تمام این رکوردها مهم هستند. به نظر من ورزشکاران به دنبال رکورد هستند که با آن شناخته تر شوند. شناخته شدن گناه نیست، رشد کردن گناه نیست، ستاره شدن گناه نیست، داشتن تکنیک گناه نیست.

باید در مسیر پخته شدن بود و اشتباهات را رفع کرد. من از کسی دفاع نمی‌کنم، من فرصت رشد را به آنها می‌دهم. مثل زمانی که به خودم فرصت دادم."

منبع: ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *