سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

پرسپولیس هم برای سوپرجام آماده نبود!

شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 638975
فتحی: به نظر من استقلال نتایج بدی نگرفته و ما از آقای شفر حمایت می‌کنیم تا در ادامه راه موفق شود. شفر مربی بزرگی است و قطعا استقلال دوباره رضایت هواداران را جلب خواهد کرد.
پرسپولیس هم برای سوپرجام آماده نبود!
به گزارش جهان نيوز، امیرحسین فتحی معتقد است استقلال تهران تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت در بازی برگشت مقابل السد انجام خواهد داد و هنوز باید برای این تیم شانس صعود قائل باشیم. بحث حضور مجیدی و جباری در استقلال، شکایت دردسرساز یازالده، ناکامی آبی‌ها در پرونده سوپرجام هم از دیگر اتفاقات مرتبط با استقلال است. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با سرپرست باشگاه استقلال را درخصوص این مسائل می‌خوانید:

درباره شرایط این روزهای استقلال صحبت کنید. اوضاع برای بازی در قطر چگونه است؟
خدا را شکر شرایط استقلال خوب است. تیم تمرینات خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ دنبال می‌کند. بچه‌ها شکست دور رفت را فراموش کرده‌اند و تلاش می‌کنند در بازی برگشت مقابل السد جبران کنند. من به بازی برگشت خیلی خوشبین هستم و فکر می‌کنم بازیکنان بتوانند هواداران را خوشحال کنند.

فکر می‌کردید در بازی خانگی مقابل السد با سه گل بازنده شوید؟
فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما فکر می‌کنم حق ما شکست نبود در نیمه دوم برای دقایقی السد بهتر از ما بازی کرد و توانست پیروزی را کسب کند. از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنیم که به ورزشگاه آمدند و ناراحت به خانه رفتند.

این روزها سرمربی تیم‌تان تحت فشار زیادی است.
به نظر من استقلال نتایج بدی نگرفته و ما از آقای شفر حمایت می‌کنیم تا در ادامه راه موفق شود. شفر مربی بزرگی است و قطعا استقلال دوباره رضایت هواداران را جلب خواهد کرد.

بحث سوپرجام به کجا رسید؟ تهدیدتان به شکایت جدی است؟
تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا حقی از استقلال ضایع نشود. ما به دادگاه CAS شکایت خواهیم کرد چون معتقدیم سازمان لیگ نمی‌توانست درخصوص این اتفاق رای صادر کند. به نظر من رای کمیته استیناف درست نیست.

راهکار مناسب به نظر شما چه بود که هر دو تیم راضی باشند؟
 به نظر من فدراسیون می‌توانست در یک فضای خوب و دوستانه بستر این مسابقه را فراهم ‌کند. نمی‌دانم چرا مسئولان اصرار داشتند یک هفته قبل از لیگ، دو تیم در حالی که ناآماده بودند به مصاف هم بروند و درنهایت هم این‌گونه رای صادر می‌کنند. برای من جالب بود، مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌هایش به صراحت اعلام می‌کرد برای این مسابقه آماده نیستند اما درنهایت این حکم صادر شد.

ماجرای چک مرتضی تبریزی به کجا رسید؟
توانستیم چک را پاس کنیم و جا دارد از باشگاه ذوب‌آهن عذرخواهی کنیم که یکی دو روز پرداخت پول به تعویق افتاد.

بحث حضور مجتبی جباری و فرهاد مجیدی در کادر فنی شنیده می‌شود. تا چقدر صحت دارد؟
شفر تاکنون از ما درخواستی در این زمینه نداشته است. ما به همه دوستان احترام می‌گذاریم. فرهاد مجیدی، کاپیتان و بزرگ باشگاه استقلال است و من زمانی که در بهمن بودم با وی رابطه خوبی داشتم. جباری و مجیدی هر دو از بازیکنان بااخلاق فوتبال ایران محسوب می‌شوند و من به آنها افتخار می‌کنم؛ باشگاه استقلال متعلق به فرهاد مجیدی و تمامی پیشکسوتان استقلال است. در اتاق من به روی همه عزیزان باز است و هر وقت که بخواهند ما با کمال میل در خدمت آنها خواهیم بود.

بحث شکایت یازالده به کجا رسید؟
متاسفانه برای این بازیکن دعوتنامه ‌فرستادند و در آن قراردادی با مبلغ 400 هزار دلار نوشته شده که وی اکنون همه این پول را می‌خواهد. در آن دعوتنامه عناوینی چون پاداش و رقم قرارداد وجود داشته که مرجع قضایی آن را قرار داد تلقی می‌کند. امیدوارم بتوانیم با دفاعیه‌ای که الان می‌دهیم این مشکل را هم برطرف کنیم.

برخی پیشکسوتان در روزهای اخیر به عملکرد شما انتقاد کرده‌اند. پاسخی دارید؟
من به همه پیشکسوتان احترام می‌گذارم و هر انتقادی هم داشته باشند بر دیده منت می‌پذیرم. ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که در باشگاه استقلال همه از ما راضی باشند.

منبع: فرهیختگان
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *