سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱

بین تل‌آویو و حمله به سوریه ارتباط وجود دارد

سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۷
کد مطلب: 635792
فرمانده پیشین نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با بیان اینکه بین تل‌آویو و حمله به سوریه ارتباط وجود دارد، تاکید کرد هدف اسرائیل ممانعت از تثبیت حضور ایران در سوریه است.
بین تل‌آویو و حمله به سوریه ارتباط وجود دارد
به گزارش جهان نيوز، «ایتان بن الیاهو» فرمانده سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) گفت تل‌آویو با حمله موشکی به پایگاه هوایی T4 سوریه ارتباط دارد.

الیاهو با بیان اینکه منطقه مورد حمله، پیشتر نیز مورد تهاجم رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود، تاکید کرد: «هدف اسرائیل ممانعت از تثبیت حضور ایران در سوریه است».

به نوشته وبگاه «المیادین» وی مدعی شد: «پایگاهی که این بار هدف قرار داده شد، حدود دو ماه قبل برای اعزام پهپاد مورد استفاده ایرانی‌ها قرار گرفته بود».

این مقام نظامی پیشین صهیونیست همچنین افزود: «شکی نیست که بین حمله اسرائیل به خاک سوریه و حمله شیمیایی (در دوما) ارتباطی وجود دارد».

پیش از او نیز «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ این رژیم با اذعان تلویحی به دست داشتن تل‌آویو در حمله موشکی بامداد به پایگاه هوایی T-4 در سوریه، گفت نیروی هوایی از عملیاتی در سوریه بازگشته است.

بامداد امروز پایگاه هوایی T-4 در سوریه هدف حمله هوایی و اصابت چندین موشک قرار گرفت.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *