دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

دیدار پمپئو و دی میستورا درباره راه حل بحران سوریه

پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب: 634535
وزیر خارجه آمریکا و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد به صورت خصوصی در واشنگتن درباره راه حل سیاسی بحران سوریه گفت و گو کردند.
دیدار پمپئو و دی میستورا درباره راه حل بحران سوریه
به گزارش جهان نيوز، هدر نوئرت سخنگوی وزارت خارجه روز چهارشنبه به وقت محلی با اعلام این خبر افزود: مایکل پمپئو و استفان دی میستورا درباره پیشرفت تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه توسط سازمان ملل تبادل نظر کردند.

وی ادامه داد: وزیر خارجه و نماینده دبیرکل سازمان ملل توافق کردند که نیاز است همه طرف ها در مسیر سیاسی حرکت کنند و هر گونه بحث در مورد بازسازی بدون راه حل سیاسی که به اصلاحات قانون اساسی و انتخابات آزاد و منصفانه مطابق قطعنامه 2254 شورای امنیت سازمان ملل منجر شود، نارس و ناتمام است.

نوئرت اضافه کرد: آنها همچنین درباره ضرورت جلوگیری از بحران انسانی در ادلب تاکید کردند.وی به نقل از پمپئو گفت که آمریکا از بازگشت پناهندگان به سوریه حمایت می کند و افزود: این تنها زمانی اتفاق می افتد که زیستگاه سوریه به اندازه کافی امن، مطمئن و تحت نظر نهادهای سازمان ملل باشد.

منبع:ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *