جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱۲

استوری توهین آمیز سلبریتی برای وضع کشور

يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 633529
لیلا اوتادی، با انتشار یک استوری توهین آمیز در مورد وضع اقتصادی کشور اظهارنظر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عرفان
Iran, Islamic Republic of
خو راست میگه دیگه... توهین كجاشه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
صحبت از فقر و فاصله طبقاتی از نظر اینا توهین محسوب میشه. سلبریتی خوب هم از نظر اینا سلبریتی است که از ازدواج و تولید مثل و ازدواج مجدد و تولید مثل مجدد را تبلیغ کنه .گویا تو 40 سال پیش سیر میکنن
Iran, Islamic Republic of
راست گفته . اونی که توی شرایط بحرانی میره توی صف خرید دلار ، عین همین گربه هست . چون داره دقیقا" کشتی را از سمت خود سوراخ می کند ولی نمیدانه کشتی خودش را هم غرق میکنه . :::::: حرف بی ربطی نزده بنظرم جهان نیوز . ::: حالا گفته 80 میلیون به کنایه گفته . ولی تعداد زیادی از مردم توی این شرایط رفتن برای خرید ارز و دلار
سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
توهینش اینه که 80ملیون مردم اعم از کارگر و کشاورز و روستایی و شهری و زن و مرد ساده و دست پاک و بی بضاعتی که الان توی درآمد ساده زندگیشون موندند و یا ماهاست که حقوق نگرفتند و یا اخراج شدند رو گذاشته کنار یه مشت مفت خور مسول و غیر مسول و دلال ریز و درشت بی شرافت و محتکر زالو صفتی که دارن خون همین ملت 80میلیونی با خریدهای میلیونی و میلیاردی دلار و سکه و طلا میمکند!
Iran, Islamic Republic of
9000000000 دلارر! سهم هر ایرانی از این 9 میلیارد چقدر میشه؟ سهم من حرامتان باد
Iran, Islamic Republic of
کجاش توهینه... عین حقیقت رو گفته...
Iran, Islamic Republic of
عين حقيقت را گفته ولي براي مثالش نبايد از گربه و نحوه ايستادن آنها استفاده مي كرد اين قسمت توهين است
Iran, Islamic Republic of
به نظرم اینا کلا بحثشون نرخ دلاره اونم برای خارج رفتنشون
Iran, Islamic Republic of
خیلی پر معنی و زیبا به تصور کشیده
Iran, Islamic Republic of
ظاهر مطلب درست و دلسوزانه است اما حقیقت مطلب وارونه و فریب است هم نه میلیارد به استناد همه مسئولین اجرائی و ناظر، کذب و دروغ است و هم اینکه امثال این خانم بازیگر به فکر طیقات ضعیف واکثریت مردم نیستند؛ همین افراد بودند که با دورع پردازی و بازی با عواطف بسیاری از مردم بخصوص قشر جوان، موجب فریب آنها در انتخابات شده و در نتیجه شریک در بروز وضع موجود هستند. کافی است وضع زندگی همین سلبریتی ها را ببینید بعد قضاوت کنید که چقدر صادق و راست می گویند.
Iran, Islamic Republic of
جو گیر نشید بابا. اصل خبر دروغ بوده.
یارانا نیک بین
Italy
یعنی این پولبریتیها اگه بگن: رنگ درختان جنگل سبزه؛ ماست سفیده؛ خون رنگش قرمزه؛ خورشید میتابه؛ آسمان آبیه؛ از بس از این جماعت متغیر، کلام نامربوط دیدم، شنیدم و خوانده ام، من یکی اصلاً باورم نمیشه؛ دیگران نظر خودشان را دارند//.