چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۵
جاسمی در موافقت با استیضاح:

شام و ناهار دادند تا استیضاح وزیر کار را خنثی کنند

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 632753
نماینده موافق استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با دادن شام و ناهار و رفت و آمد‌های دیپلماتیک می‌خواستند باعث خنثی شدن استیضاح وزیر کار شوند.
شام و ناهار دادند تا استیضاح وزیر کار را خنثی کنند
به گزارش جهان نيوز، سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در نشست علنی امروز و در موافقت با استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: فضای امروز مجلس بگونه‌ای است که نه تنها نمی‌توانیم یک وزیر را استیضاح کنیم بلکه توانایی جابجایی یک کارمند اداری در یک بخش را هم نداریم.

وی با اشاره به عملکرد تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: تعاونی‌ها چشمه جوشان اشتغال است و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد؛ در این ۵ سال برای توسعه تعاونی‌ها چه کردید؟

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه امروز ۸ میلیون جوان بیکار داریم، با کنایه به وزیر کار گفت: در بخش رفاه اجتماعی آنقدر وضعیت خوب است که مردم هیچ مشکلی ندارند و رفاه تا زیر گلویشان آمده است.

جاسمی با انتقاد از برخی زد و بند‌ها گفت: شام و ناهار و رفت و آمد‌های دیپلماتیک باعث خنثی شدن استیضاح وزیر شده است.

وی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: شان مجلس را حفظ کنید تا مردم بدانند نمایندگان پاک دست، به هیچ چیز جز حفظ حقوق مردم فکر نمی‌کنند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بوسچین
Iran, Islamic Republic of
دلم سوخت به قانون اساسی دلم سوخت به اینکه مجلس در راس امور است اما با دیدن این خاله بازی های کودکانه حالم گرفته شد نماینده ای عصاره ملت باید باشد بدون دلیل استیضاحی را اعلام و امضا می کند سپس ان راپس می گیرد و یا ادرس غلط استیضاحی را می رود در مورد سایر فعالیتش هم همینطور عمل کرده جایگاهش از راس امور بودن به یک محفل زد و بند و نهادینه کردن این رفتار در جامعه سفوط کرده است
Iran, Islamic Republic of
انتخابات مجلس بعدی تمام نمایندگان فعلی را خجالت میکنیم و به انها رای نخواهیم داد ... تسویه حساب روز رای گیری
م ج
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگردین ندارید آزاد مرد باشید
Iran, Islamic Republic of
پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان حق السکوت بهبه عزت زیاد