دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۳

واکنش فرمانده سپاه به بازرسی آژانس از دانشگاه‌ها

يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۳
کد مطلب: 629989
فرمانده کل سپاه در حاشیه دوره «اسلام ناب» در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان درباره بازرسی آژانس از دانشگاه‌ها تصریح کرد این اقدام اجازه و مصوبه شورای عالی امنیت ملی را ندارد.
واکنش فرمانده سپاه به بازرسی آژانس از دانشگاه‌ها
به گزارش جهان نيوز، محمدمهدی رمضان‌زاده مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی، گفت:  اخیرا سرلشکر جعفری در جمع دانشجویان شرکت کننده در دوره اسلام ناب حاضر شده و سخنرانی کردند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: در پایان سخنرانی و در هنگام خروج از سالن مراسم یکی از دوستان درباره بازرسی آژانس بین المللی انرژی اتمی از دانشگاه‌ها از سردار جعفری سوال پرسید که فرمانده کل سپاه تاکید کرد این مسئله مصوبه شورای عالی امنیت ملی را ندارد.

رمضان‌زاده همچنین با ارسال پستی در فضای مجازی ضمن اشاره به این موضوع از برگزاری تجمع دانشجویی در دانشگاه بهشتی در اعتراض به بازرسی بازرسی آژانس بین المللی انرژی اتمی از دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور خبر داد و گفت این تجمع فردا ساعت 10 برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مردم تمام سختیها رو به جون میخرن که این اخبار حقارت آمیز رو نشنفن !
متاسفم از رویکرد بزدلانه حضرات ، عمیقا
عمار
Iran, Islamic Republic of
حال که مجوز شورای امنیت وجود نداشته پس چه کسی به این جاسوسها اجازه بازرسی داده؟؟
افراد خود سر وخائن که با این کارشان ترمز علمی کشور را میکشند باید اشد مجازات روبرو شوند.
درتاریخ هیچ کشوری دانشمندان خود را به دشمن معرفی نکرده.
majid
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان میگویند روحانی از ما نبوده که نا توانی ونا کارامدی دولت گردنشان نیفتد میگویند جهانگیری نقش تشریفاتی در دولت داشته تا نقش او را در امضا قراردادها انکار کنند مثل 2030 و....... تا خود را تطهیر کنن و بی گناه نشان دهند ...