چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

آخرین جزئیات از مصدومان فرهنگ‌ شهر اهواز

پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 629520
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اهواز آخرین جزئیات از مصدومان و عامل حادثه فرهنگ‌شهر اهواز را شرح داد.
آخرین جزئیات از مصدومان فرهنگ‌ شهر اهواز
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ا، آتش‌پاد تراب‌پور درباره آتش‌سوزی منطقه فرهنگ‌شهر اهواز اظهار داشت: حدود ساعت 20 و 20 دقیقه شامگاه چهارشنبه در تماس شهروندان اهوازی با سامانه 125 اهواز حادثه‌ای در رابطه با اقدام به تهدید و خودکشی یک فرد در منطقه فرهنگ‌شهر اهواز گزارش شد.

وی افزود: فردی که اقدام به خودکشی کرده بود با باز کردن شیر گاز یک باب ملک تجاری در آن منطقه در ابتدا اقدام به تهدید می‌کند ولی بلافاصله آن مکان با فندک را منفجر می‌کند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اهواز  با بیان اینکه در این حادثه 4 نفر مصدوم شدند که به صورت سرپایی مداوا شدند، بیان کرد: همچنین 6 نفر دیگر نیز که مصدومیت بیشتری داشتند اکنون در بیمارستان بستری هستند.

وی درباره عامل حادثه توضیح داد: عامل حادثه فردی مذکر و جوان است که بیشترین مصدومیت را دارد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

آتش‌پاد تراب‌پور عنوان کرد: در این حادثه فرمانده ایثارگر و شجاع ما نیز دچار مصدومیت شده که اکنون در بیمارستان بستری است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *