دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
وزارت خارجه سوریه:

اقدام اسرائیل ماهیت کلاه سفیدها را آشکار کرد

دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب: 628937
وزارت خارجه سوریه با اشاره به اقدام رژیم صهیونیستی در فراری دادن کلاه سفیدها آنرا آشکار کننده ماهیت کلاه سفیدها دانست.
اقدام اسرائیل ماهیت کلاه سفیدها را آشکار کرد
به گزارش جهان نيوز  به نقل از سانا، وزارت خارجه سوریه با اشاره به اقدام رژیم صهیونیستی در فراری دادن کلاه سفیدها آنرا آشکار کننده ماهیت کلاه سفیدها دانست.

وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: اقدام جنایتکارانه اسرائیل و ادوات آن در منطقه ماهیت واقعی آنچه کلاه سفید نامیده می شود آشکار کرد به ویژه که سوریه درباره خطرات آن بر امنیت و ثبات خود و منطقه به سبب ماهیت تروریستی آنها هشدار داده بود.

در این بیانیه آمده است: اسرائیل به دروغ ادعا می کرد که ارتباطی با جنگ کنونی در سوریه ندارند اما اقدام آن در فراری دادن صدها نفر از سازمان کلاه سفیدها تروریست و دیگر سرکرده های تروریستها با همکاری دولتهای آمریکا، انگلیس، اردن، آلمان و کانادا،  دروغ بودن این ادعا را ثابت کرد.

وزارت خارجه سوریه بیان کرد: کلمات و عبارات برای بیان میزان خشم سوری ها در برابر این توطئه های پست و حمایت نامحدود کشورهای غربی، اسرائیل و اردن از کلاه سفیدها و گروههای تروریستهای داعش و جبهه النصره و دیگر گروههای تروریستی که طی هشت سال فعالیت کردند، کافی نیست.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: پس از این؛ برپایی هر نشست یا بررسی سازمان منع تسلیحات شیمیایی و دیگر سازمانهای بین المللی برای بررسی ادعاهای کاذب درباره استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه قابل قبول نیست زیرا که اصلا سلاح شیمیایی در سوریه وجود ندارد. سوریه امیدوار است که سازمان های مربوط به مبارزه با تروریسم و سازمان منع تسلیحات شیمیایی در راستای تصحیح مواضع و وجهه خود که به سبب آشکار شدن ماهیت نقش ویرانگری که کلاه سفیدها و همتایانشان ایفا کرده اند، بسیار تاثیر پذیرفته اند، گام بردارند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *