چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۱

شکایت جباری کار دست استقلال می‌دهد؟

دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 628906
استقلال پرونده‌های سنگینی از طلبکاران دارد و حالا قرار است کمیته استیناف در خصوص شکایت مجتبی جباری از باشگاه استقلال تشکیل جلسه دهد.
شکایت جباری کار دست استقلال می‌دهد؟
به گزارش جهان نيوز، درحالی که شایعه بازگشت جباری به استقلال با رفتن افتخاری و عدم تمدید قرارداد جباروف شنیده می شد، پرونده شکایت جباری از استقلال وارد فاز جدیدی شده و هشتِ شاکی آبی‌ها را به دردسر می‌اندازد؟

پرونده شکایت مجتبی جباری از باشگاه استقلال وارد فاز جدیدی شده و قرار است به زودی کمیته استیناف در خصوص این پرونده تشکیل جلسه دهد.

جباری چندی پیش به دلیل مطالبات خود، از باشگاه استقلال شکایت کرده بود و حالا این موضوع وارد مرحله جدیدی شده است.باید دید تکلیف این پرونده در نهایت چه خواهد شد و آیا مسؤلان باشگاه استقلال می‌توانند جباری را از پیگیری این شکایت منصرف کنند یا خیر؟

منبع: خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با زد و بند با باشگاه قرارداد می بندند. در الیکه خود می دانند که آبی از انها برای باشگاه و طرفدار به جز شکایت کردن از باشگاه گرم نمی شود.