جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۲
۱۲

جهانگیری سر شوخی را با روحانی باز کرد!

سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 627395
اگرچه دولت محترم با مشکلاتی اقتصادی خاصّه در بحث انتظارات عمومی مواجه است که الحق و الانصاف تمام آنها را خودش با همراهی اصلاح‌طلبان ایجاد کرده اما درباره این مشکلات و ماجرای استعفای جهانگیری، بحث بر سر این است که فرض بر صحت گفته‌های ناصری، چرا دولت یازدهم معاون اولی دارد که مرتکب رفتارهایی مثل شوخی، تندروی انتخاباتی و یا عدم اتخاذ موضع صریح درباره یک خبر، می‌شود تا اینهمه حاشیه ایجاد شود؟
جهانگیری سر شوخی را با روحانی باز کرد!
گروه سیاسی جهان نيوز: «عبدا... ناصری»، فعال اصلاح‌طلب و عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان به تازگی در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا درباره ماجرای «طرح استعفای جهانگیری» گفته است:

گویا جهانگیری اخیرا در یکی از محافلی که حضور داشته به شوخی موضوع استعفا را مطرح کرده است و این شوخی به بیرون درز پیدا کرده که در پس آن این حواشی ایجاد شده است.

او در عین حال تصریح می‌کند: جهانگیری به شدت منتقد تیم اقتصادی کابینه و در رأس آنها آقای نوبخت است.[1]

*اگرچه دولت محترم با مشکلاتی اقتصادی خاصّه در بحث انتظارات عمومی مواجه است که الحق و الانصاف تمام آنها را خودش با همراهی اصلاح‌طلبان ایجاد کرده اما درباره این مشکلات و ماجرای استعفای جهانگیری، بحث بر سر این است که فرض بر صحت گفته‌های ناصری، چرا دولت یازدهم معاون اولی دارد که مرتکب رفتارهایی مثل شوخی، تندروی انتخاباتی و یا عدم اتخاذ موضع صریح درباره یک خبر، می‌شود تا اینهمه حاشیه ایجاد شود؟

آقای جهانگیری میدان ندیده نیست اما کسی نمی‌داند چرا برخی رفتارهای سیاسی ایشان تا این حد دچار ناپختگی است.
در ماجرای استعفای جهانگیری یا ترمیم کابینه هم لازم به توضیح است که دولت محترم مادام که نگاهی واقعی به مسائلی مثل تحریم، ظرفیت‌های داخلی و قدرت مقاومت نداشته باشد، هیچ ترمیمی به کارش نخواهد آمد.

دولت باید شجاعت این را داشته باشد که از پس 6 سال سیاه‌نمایی، بزرگ‌نمایی از تحریم‌ و لوبیای سحرآمیز جلوه‌دادن برجام، طریقی دیگر در مقابل افکار عمومی در پیش گیرد و به مردم بگوید که سخنانی مثل اشاره‌های جهانگیری مبنی بر «شرایط ته درّه»[2] هرگز درست نبودند، اثر تحریم‌ها هیچگاه بیش از میانگین 30 درصد نبود و برجام هم چیزی جز یک خوشبینی محفلی در دولت نسبت به غرب نبود و دستاورد خاصی هم نداشت.

مادام که این مبانی در دولت اصلاح نشود، بعید است حجمی از مشکلات خودساخته رئیس‌جمهور روحانی مرتفع شود مگر اینکه افرادی به دولت تزریق شوند که نگرش درستی در زمینه‌های اشاره شده داشته باشند و از بیان واقعیت‌ها با مردم و اشاره به مثبتات اقتصادی کشور نهراسند.

پی نوشت:
1)_ http://khabarfarsi.com/u/56815836
2)mshrgh.ir/818894
3)مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
استعفا لا ممكن جام خوبه بهتر ازاين نميشه ميخوام تمام ركود هاي گراني را در هم بشكنم تا در تاريخ ثبت شود.
Iran, Islamic Republic of
مردم و رسانه های و دستگاههای نظارتی قضایی مراقب باشند
قطعا در 3سال پایانی این دولت شاهد شدت یافتن این سونامی رانت و فساد اقتصادی و سیاسی خواهیم بود
دلیلش مشخص است و اگر غفلت کنیم ایرانی نمیماند برای هیچکدام ما
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری چقدر ادعای توانمندی داشتن؛چقدر درمورد خودشون تعریف کردن و همراه روحانی به مردم وعده ها دادن و از گل و بلبل شدن مملکت گفتن ؛ حالا که حسابی خرابکاری کردن میخان بذارن کجا برن؟؟؟
مدیرانی سراسر از سعی و خطا در رده های بالای نظام
Germany
شما سوابــــــــــــــق آقای جهانگیری را بررسی کنید
بخشداری، استانداری، نمایندگی مجلس، وزارت صنعت و معاون اولی رئیس جمهور
خدا وکیلی جهانگیری چقدر در این مناصب موفق بوده است؟ چه دردی را از مردم در این 40 سال برطرف کرده است؟ آیا انتخاب وی جز بر حسب سیــــــــاسی بازی بوده است؟ برخی از نفرات دیگر کابینه فعلی نیز همینگونه بوده است. اصلا در عمرشان در زمینه کاری فعلی تجــــــــــربه و تبحر ندارند اما حسب تعارف این مناصب مهم و حساس را قبول کرده اند. آیا این کابینه براساس تدبیر بسته شده تا به مردم امید بدهد؟؟؟
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی نباید امنیت ملی و اعتماد ملی به او را فدای جهانگیری و دیگر ناتوانان نماید . یک رئیس کلانتری در یک محله از تمام اوضاع و احوال حوزه استحفاظی خود با خبر است و دائما در حال رصد است زیرا موظف و مسئول است ! ...
Iran, Islamic Republic of
استعفا یا استیضاح بزرگترین خیانت به مردم ایران است .
باید این دولت تا انتها بماند و مردم ثمره انتخاب خود را تا آخر ببینند .
نمیشود که در زمان انتخابات همه احساساتی رای بدهند و توقع 4 سال کار منطقی داشته باشند .
...
Iran, Islamic Republic of
.جلوي ضرراز هر كجا بگيري سود كردي
Iran, Islamic Republic of
...
سلام
Iran, Islamic Republic of
جهانگيرى شريك وضع موجود است و هم چنين تمام اصلاح طلبان از كسى كه تكرار كرد تا ........الخ.
Iran, Islamic Republic of
مردم شریف ایران یادتان می اید.
معلم پیش دبستانی
Iran, Islamic Republic of
در آذزی ضرب المثلی است که می گویند... بدون عقلانیت صحبت نکنید. بهتر است رسانه ها باستفاده از اسناد و مدارک موجود در چهل سال گذشته با ذکر در آمدهای هریک از دولت ها و خدمات و اقدامات آنها دست به یک مقایسه تطبیقی و علمی بزنند وهمچنین امکانات ورفاه مردم را در هردوره با استفاده از آمار های رسمی مشخص کنند تا مردم خودشان قضاوت کنند. اینگونه که شما سو گیری کرده و با ذهنیت حرف می زنید هیچ مشکلی در مملکت حل نمی شود. اگر نقد پذیر هستید این نکات را در سایت بگذارید تا افراد نظر دهند