سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱۰
۲۱۴

وقتی یک مجری برای مسئولان شبکه سه تصمیم می‌گیرد

سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 627394
به نظر می‌آید اگر حضرات متولی رسانه ملی بخواهند تحت تاثیر برنامه‌سازان‌شان باشند، حتما مسابقات شنا و کشتی کچ زنان آمریکایی را نیز پخش می کنند!
وقتی یک مجری برای مسئولان شبکه سه تصمیم می‌گیرد
به گزارش جهان نيوز، در هنگام پخش مراسم اهدای جام جهانی از شبکه سه که طی آن «کیتاروویچ» رئیس‌جمهوری زن کرواسی به‌طرز نامعمولی همه مردانی که روی صحنه می‌رفتند را در آغوش کشیده و می‌بوسید (از بازیکنان تیم‌های فرانسه و کرواسی گرفته تا خود رئیس‌جمهوری فرانسه!)

ابتدا مسئولان شبکه سه طبق قوانین صدا و سیمای جمهوری اسلامی، از نمایش صحنه‌های فوق خودداری کردند اما پس از چند لحظه‌ای با زیر پا گذاشتن قوانین، به نمایش بقیه صحنه‌های فوق پرداخته و حتی نماهای نزدیک رفتار هنجارشکنانه و نامتعارف «کیتاروویچ» را تمام و کمال پخش کردند!

اما پس از اتمام این صحنه‌ها و به سخن آمدن عادل فردوسی‌پور که به‌خاطر نمایش همین تصاویر، به شدت از مدیران پخش شبکه سپاسگزار و ممنون بود، معما حل و گفته شد که برخی از مدیران سیما هنگام پخش مسابقه فینال جام جهانی، مهمان ویژه برنامه ۲۰۱۸ بوده و پشت صحنه حضور داشتند که عادل فردوسی‌پور از آنها می‌خواهد صحنه‌های اهدای جام را به هر شکل و شمایل، کامل پخش کنند و مدیران هم منفعلانه، قواعد و قوانین پخش و بالاتر از آن، باورها و اعتقادات خود و مردم را نادیده گرفته و به درخواست فردوسی‌پور تن در می‌دهند.

فردوسی‌پور و اطرافیانش که در طول پخش برنامه‌های ویژه جام جهانی موسوم به ۲۰۱۸ سعی کردند به انواع و اقسام ساختار شکنی‌ها دست زده (مثل معرفی کشورهای انگلیس و آلمان و کره و...به مثابه سرزمین‌های رویایی) تا در واقع جزیره جداگانه برای خود در تلویزیون ساخته، در آن حدی که شبکه‌های بیگانه برایشان هورا کشیده و آنها را فارغ از ایدئولوژی انقلاب و نظام اسلامی خواندند، این بار به طور رسمی علایق و سلایق خود را آنچنان به مدیران رسانه ملی تحمیل کردند که این حضرات متوجه نشدند دست به چه ساختارشکنی غریبی زده‌اند!

فردوسی پور که در طول یک‌ماه اجرای برنامه ۲۰۱۸ بارها به لحاظ کلامی دست به هنجارشکنی زده و به ارزش‌های انقلاب و مردم علنا توهین کرده بود، این بار هم در پایان پخش تصاویر ساختارشکنانه یاد شده اظهار داشت که با پخش کامل این تصاویر، همه پای تلویزیون مملکت‌شان نشستند و لذت بردند. وی تاکید کرد که این تصاویر پخش شد و همه هم دیدند و خیلی عادی بود و هیچ اتفاقی هم نیفتاد!

به گزارش کیهان، به نظر می‌آید اگر حضرات متولی رسانه ملی بخواهند تحت تاثیر برنامه‌سازان‌شان باشند، حتما مسابقات شنا و کشتی کچ زنان آمریکایی را نیز پخش کرده و حتما جناب فردوسی‌پور توصیه می‌کند که با پخش این مسابقات همه پای تلویزیون مملکت‌شان می‌نشینند و لذت برده و هیچ اتفاقی هم نخواهد افتاد! بعد از آن هم می‌توانند فیلم‌های خارجی را بدون جرح و تعدیل و با تمامی صحنه‌های غیراخلاقی و مبتذل پخش کنند که حتما با آن صحنه‌ها هم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سیما رها شده و باری به هر جهت است برای یک لقمه بودجه
Iran, Islamic Republic of
همه لذت بردند و هیچ اتفاقی نیفتاد!!!!


مماشات با فردوسی پور تا کی؟!!
مسئولان صدا وسیما و شبکه 3 روز قیامت چه جوابی دارند؟!
هادی
Iran, Islamic Republic of
به زور میخای مردم رو ببری بهشت؟!
میتونستی نگاه نکنی
United States
میشه من از مسولین ایران بپرسم شما چی برای مردم اوردید ؟و یکی از همین مسولین جواب بده ؟
Iran, Islamic Republic of
جواب شما اینه... هروقت اون پرچم ننگین رو از سر در خونه ات برداشتی و بعنوان یک ایرانی( نه تحت الحمایه دولت اجنبی) سیوال پرسیدی حتما جوابت رو میدن.... عزیز دلم اختلافات ما داخلیه و به بیگانگان ربطی نداره.... لطفا حدود خودت رو بدون و دخالت نکن
Iran, Islamic Republic of
یک حدیثی داریم از حضرت محمد(ص) درباره امر به معروف و نهی از منکر در آخرازمان که فرمودند: زمانی خواهد آمد که مردم امر به معروف و نهی از منکر نمی کنند.

سلمان فارسی در آن جا بودند و تعجب کردند.گفتند یا رسول الله آیا چنین زمانی خواهد آمد؟
فرمودند:بلی و از آن بدتر نیز خواهد شد.زمانی خواهد آمد که مردم امر به منکر و نهی از معروف می کنند.

سلمان دوباره تعجب کردند.گفتند آیا چنین زمانی خواهد آمد؟
ایشان فرمودند:بلی و از آن بدتر نیز خواهد شد.

سلمان گفتند:از آن بدتر دیگر چه چیزی است؟فرمودند:زمانی خواهد آمد که مردم معروف را منکر و منکر را معروف ببینند.(اسلام و نیازها ی زمان-جلد اول-شهید مطهری)
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه آقازاده شهید مطهری( علی آقا مطهری)!
Iran, Islamic Republic of
رسول خدا(ص) در وصف روز های آخرالزمان می فرمایند:
«کسی که امر به معروف کند خوار می شود و کسی که مرتکب گناه شود مورد ستایش قرار می گیرد.»(1)
«و آن هنگامی خواهد بود که بیننده چون مؤمن را ببیند که چگونه به زحمت و مشقت افتاده، به خدا پناه می برد، چون کافران وضع تأسفبار مؤمنین را ببینند شادمان می شوند، و از مشاهده فساد و تباهی جهان در پوست نمی گنجد، و می بینی که امر به معروف کننده رذیل و زبونست.»(2)
Iran, Islamic Republic of
اینا به چی منفی دادند؟؟!؟!؟!؟
Iran, Islamic Republic of
یه جورایی میخوان اظهار وجود کنند
Iran, Islamic Republic of
یعنی سطج خرد یه عده این قدر کمه که این تحلیلو می کنن.پس از فردا هر کسی از مواد مخدر استفاده کرد چیزی نگیم چون هر کی آزاده مصرف کنه!!!
به خدا ما ... از مردم جاهل در عذابیم.
هادی
Iran, Islamic Republic of
کل تلویزیون و مملکت دست شما باید باشه و بقیه مردم هیچ حق و حرکتی نباید داشته باشن .... دموکراسی پس چی؟ کشک!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تا الان که انقلاب چهل ساله شده بیشتر سالها مملکت دست شماها بوده که نتیجه اش این شده ....دولت بازرگان و بنی صدر و موسوی و هاشمی و خاتمی و روحانی و........اگه دست ما بود که امروز اینجوری نبود عزیزم
United States
...
دمکراسی ؟ اینها میگن رای مردم یعنی کشک . هر چی ما میگیم . تو دنبال دمکراسی می گردی ؟ اینها میگن از طرف خدا امدن همه را ببرند بهشت تو دنبال دمکراسی می گردی؟
Iran, Islamic Republic of
اولا دموکراسی واقعا یعنی کشک.
ثانیا همه آفریده خدا، هستیم. شما از تو جوب روییدی؟!
ثالثا کی گفته ما حامل وحی هستیم؟! دیوونه ای؟! ما، سخنان حامل وحی، حضرت رسول الله و اهل بیت پاک ایشان را، مطرح، پیگیری، و اجرا کردیم و میکنیم. این حرف هم، فهم است که تو نداری.
رابعا کی گفته قراره زوری بهشت ببریمت؟! امثال تو بیان بهشت، بهشت میشه جهنم. ما اتفاقا نمیخوایم زوری کسی رو ببریم بهشت و همیشه گفتیم که کفار و مشرکین منافقین، برن به جهنم. منتهی شما با افکار آلوده، مردم فریبی، نقشه کشیدن، فسادهای جنسی، درآمدهای حرام و...، میخواهید قدرت تفکر رو از مردم بگیرید و به زور ببریدشون به جهنم.
پس ما، یک حرف عقلانی زدیم که بیایید به خدا، روی بیاورید و فساد نکنید و حرف های بیهوده و مفت نزنیم و فاسدان رو بر مسند ننشانیم. اما شما، سر مردم را تا میتوانید کلاه میگذارید و برای اینکه صداشون در نیاد، بهشون کلاهبرداری رو هم یاد میدید. همیشه جبهه کفر، اینقدر بدبخت و ضعیف بوده.
Iran, Islamic Republic of
دموکراسی از کشک هم کشک تره. دموکراسی که جزء مقدسات شماست، آموزه کدام پیامبر هست که مهم شده؟! کدوم آیه قرآن، هست که عزیز شده؟! بدون که دموکراسی اصلا مهم نیست. مهم، حق است که حق هم، از همین دستورات دین برای عدم مشاهده نامحرم، شناخته میشه. والسلام
Iran, Islamic Republic of
رعایت قوانین و مقررات و اخلاق حسنه در جامعه و عرف و ساختار جامعه از الزامات هر جامعه مدرن و مدنی هست.که البته امثال شماها مدام در ارزوی چنین جامعه ای دارین حسرت میخورینو شعار میدین ولی حاضر به رعایت قواعد ساختاری چنین جامعه ای نیستین... همونطوریکه اونها بازیکنان زن را با حجاب راه نمیدن ...... اما در خصوص بهشت و جهنم ... کسی نمیتونه به زور شما را به بهشت ببره ... اما شما چرا اصراار داری به زور مردم را به جهنم بفرستی؟؟؟؟ اگه زور بده چرا برای شما استثنا است؟؟؟ در خصوص نگاه کرده به شبکه هم باید گفت مگه تلویزیون ارث پدری است که دیگران را منع میکنید؟؟؟ اگه اینطور باشه چرا به کسی که در گرما کفشش را در اتوبوس در میاره و بوی پاهاش پخش میشه ایراد میگیرین؟؟؟ خوب شما هم میتونی بو نکنی////// بهتر قدری برای بیان فکر کنی عزیز دل
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی منفی دادم
نظر یکی از مخاطبین رســـــــــــــــــانه ملی
Germany
امسال برگزاری و پخش بازی ها و فضای کارشناسی جام جهانی دارای نقاط ضعف عدیده ای بود:
1) متاسفانه مجری(احمدی) آنقدر و مکرر درباره اپلیکشین و آپ تبلیغ کرد که فضای این برنامه ورزشی متـــــــــاثر از این تبلیغ مسخره بود.
2) نحوه گزارش خبرنگار اعزامی(میثاقی) به مسکو به صورت هیجانی و به دور از واقعـــــــیت های کارشناسی متناسب با بازی ها بود. بعضی مواقع گزارش وی، مانند خواندن یک رمان یا خاطره خوانی یک توریست بود.
3) وقتی که یوسفی و خیابانی به عنوان ضعیف ترین گزارشگران ورزشی هستند(در نظر سنجی رسانه ملی وجود است)، اعزام یکی به روسیه و انتخاب دیگر برای بازی رده بندی، دهن کجی به نظر مخاطبین است.
و...
ایران دوست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
محمودرضا
Iran, Islamic Republic of
مسئله اصلی اینه که اگر سیمای کشور دارای سیاستها و خط مشی های مشخصی است،چرا باید یک نفر از درون همان مجموعه سیاستهای سیما را زیرپابگذارد و آن را به سخره بگیرد.هرکسی ممکن است در مجموعه ای که کار میکند به سیاستهای آن مجموعه انتقاد داشته باشد،این یک مسیله کاملا شخصی میباشداما به عنوان یک کارمند یا مجری یا...بایدکاملاتابع ومجری قوانین سیستم باشد.
متاسفانه این در مملکت ما رسم است که همواره عده ای برای رسیدن به مناصب نظام تلاش میکنند،همینکه آن مناصب را به دست آوردند به جای اینکه تلاش کنند باتفکری مبتکرانه و مبتدعانه باعث جلب و جذب افراد به نظام شوند،راحت ترین کار را در أین میبینند که رخت اپوزیسیون بپوشند که ازاین طریق حمایت مخالفین خارجی را جلب کنند و هم تلویحا مدیران مجموعه خودشان را تهدید کنند که اگر از گل نازکتر به من بگید،من میپرم اونور آب بغل دوستان ضدانقلاب خارج نشین
Iran, Islamic Republic of
کسی که رضایت موقت خلق را بر رضایت خدا ترجیح دهد مورد لعن خداست.

آقایان مسئولان سیما و دولتی!
اگر با فساد و رانت و گرانی مبارزه کردید آنوقت رضایت واقعی مردم و خدا حاصل میشود نه این نمایشهای مسکنی و بی فایده
United Kingdom
...
Iran, Islamic Republic of
به نظرم بنده خدا فارسی بلد نیست که مدام نقطه میذاره.... باور نداری از پرچمی که سر در خونه اش اویزون کرده بپرسین...........................
Iran, Islamic Republic of
ببنید الان خیلی های از جیزهایی که مثلا برای جوانان 15 سال قبیح و زشت بود برای جوانان الان دیگر قبیح و زشت بودن آن معنا ندارد و با عباراتی مثل "اینکه چیزی نیست!" "عادیه"و ... رو به رو می شویم
در واقع با گذشت زمان داریم از خط قرمز عبور می کنیم و خط قرمز جدیدی جلوتر رسم می کنیم و همین روال داره تکرار می شه
آخرش هم معمول است به کجا منتهی می شود....
آخر و عاقبت این مملکت بخیر، انشاالله
Germany
چرا اینقدر سانسور می کنید .؟ خوب بزارید نظرهای مختلف بالا بیاد . اگر اینجوری باشه که پس یزنید فقط نظر خودمون ۲ میلیون شهروند درجه ۱ بالا میاد بقیه به ما ربطی نداره...
Iran, Islamic Republic of
"این تصاویر پخش شد و همه هم دیدند و خیلی عادی بود و هیچ اتفاقی هم نیفتاد!"
معمولا نتايج اين گونه اتفاقات 9 ماه بعد مشخص مي شود.مي گي نه؟ نگاه كن
Iran, Islamic Republic of
ذهن بیمار و کثیف امثال تو همه اتفاقات را به ناحیه زیر شکم خود مربوط می کند.
البته من مطمئنم که این وبگاه از درج پاسخ من خودداری می کند.
اما خواستم بگویم که ذهن گردانندگان سایتی که حاضر است چنین کامنت مهوعی را درج کند به اندازه همین کامنت گذار بیمار است.
برای همه آرزوی شفای اذهان را دارم.آمین.
Romania
اگر شما به فکر آینده و آخرت فرزندانتان نیستید ما هستیم. امثال شما های غرب زده می خواهید چنین رفتارهایی را برای کودکان ما عادی جلوه دهید تاغرب زدگی در ذهن افراد رسوخ کند.
هادی
Iran, Islamic Republic of
نتیجه اینهمه تلاشت چی شده؟
الان بچه های خیلی متدینی نسبت به گذشته داریم؟!
Iran, Islamic Republic of
با بودن والدینی مثل شما معلومه که زحمات دیگران به به هدر میره... مالکوم ایکس میگه فقط یک احمق میتونه تربیت فرزندش رو به دشمنش بسپاره.... کی متوجه میشی عزیزم؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
نتیجه تلاش ایشون یا شما؟!
United States
داداش شما بزود رو فیلتر شکنت رو خاموش کن که بچه هات یاد نگیرن چون دیگه بجای بغل کردن رییس جمهور زن به راحتی میتونند فیلم پورن ببینند.
بهمن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ربطی به بیماری ذهنی و ... نداره برادر محترم . برای بعضی چیزها قبحی وجود داره و آن قبح بمثابه مرزیست بین رواج دادن یا ندادن یک گناه و آلودگی اجتماعی . و از طرفی داستانش به داستان طبل زدن اون شخص میرسد که گفت چرا صدا نمیده ، گفت صداش بعدا در میاد ، بیماری اجتماعی چیزی نیست که فورا اثراتش مشخص شود بلکه زمانی متوجه آن می شویم که دیگر کار از کار گذشته است و تنها راه مبارزه با آن ،پیشگیری است .
آنچه که امروز در غرب می بینیم که انسانهایی را به عنوان برده سگی ببند کشیده اند ،یا ازدواج فرد با خود ، با حیوان ، با همجنش ، میزان بالای تولد حرام زادگی ، زندگی های فراوان تک نفره ، ضعف در استحکام خانوادگی و ... حاصل یک اندیشه بود که شاید خود آن اندیشمند هم فکر نمی کرد تئوریش به اینطور جاهایی بکشد .
این طور تصاویر بذری هایی هستند که همچون درخت هایی خواهند رویانید و مخالفت با آن صرفا برای پیشگیری است
United States
اقا ولمون کن جان مادرت برو زندگی غربی را ببین زندگی مردم بدبخت خودت را هم ببین . اینقدر چرت نگو . تا حالا غرب را از نزدیک دیدی ؟ ...
Iran, Islamic Republic of
چرت تو میگی!!
امثال تو کره شمالی را دیدید؟ اگر ندیدید چطور حکم به بدبختی مردم آنجا میکنید؟!
لابد میخوای بگی عصر ارتباطاته و از طریق رسانه مطلعی؟!
خب ، احمق جون ، جواب خودت رو دادی پس، چون عین جواب ما خواهد بود
United States
...
Iran, Islamic Republic of
تو خودت کره شمالی رو دیدی؟پس چرت روتومیگی
سید
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ، وقتی گفته می شه غرب فلان اشکال رو داره ، بمعنی ندیدن خوبی هاش نیست ....
Iran, Islamic Republic of
همیشه از کوتاه کردن جمله هام توسط خودتون خوشم میومد و لی این دفعه اساس مطلبمو بهم زدین که !!! . کاش همونجور که گذاشته بودم منتشر می کردید ، یه بار دیگه می ذارم لطفا کامل منتشر کنید

دوست عزیز ، وقتی گفته می شه غرب فلان اشکال رو داره ، بمعنی ندیدن خوبی هاش نیست . اتفاقا ما میگیم خوبی ها شونو باید دید و بدست اورد ولی اشکلاتشونو هم باید دید دیگه . رشد غرب بخاطر این مسائل نبود بلکه بخاطر توجه به علم و عالم و دانشمندان بوده ، همکاری با اهل علم برای اندیشیدن و اجرا کردن اندیشه ها ، البته ایرادشان به این بود که صرفا مادی نگاه می کردند و نتیجه این نگاه صرفا مادی به انحراف کشیده شدن رشد علمی شان بود . با رشد علمیشان تفنگ و کشتی وهواپیما ساختند و ثروث خلق کردند (البته دزدی اموال دیگران یکی از روشهای افزایش ثروتشان بوده ) ، موشک ساختند ، هسته ای ساختند و .. البته همه را در چنبره خود قرار دادند تا بر همه مسلط باشند .
مشکل اقتصادی دارید ؟ راهش کمک به کارآفرینان و تولیدکنندگان داخلی است ، راهش اعتماد به توانمندیهای خودمونه ، همه این کار را بکنند حتی یک نفر بیکار نخواهیم داشتیم و حتی صادرات هم خواهیم داشت .
البته باید یاد بگیریم که کمک کردن صرفا خریدن نیست بلکه بعضی وقت ها نخریدن هست مثل نخریدن ماشین صفر و بجایش خرید ماشین دست دوم برای مدتی است تا آن شخص متنبه بشود .
به علم و عالم ، کارآفرین و تولید کننده توجه کنید خواهید دید بهتر از غرب و شرق خواهیم شد
Iran, Islamic Republic of
خوش بحال شماها که دیدی...... البته باید بدونی در عصر ارتباطات امارهای مربوط به تجاوزات و نحوه زندگی مردم غرب کاملا در دسترس هست.... پس لازم نیست شما در دفاع از اونها یقه پاره کنی..اونها خودشون از اعمالشون فیلم میگیرن و برده های جنسی خودشون رو در ملا عام نشون میدن اونوقت شما مدعی هستی دروغه؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه تو خیابونای شهرتون گذر نمیکنی ویا اینکه اگر گذر میکنی چشماتو میبندی به این همه فقر و فساد و فحشا ...
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا چرا ، بی خبر نیستم ، ولی یکی از عوامل مهم افزایش فساد، فحشا، بی بندوباری ، اعتیاد ، خودکشی و ... بی کاری و فقر است که راه علاجش فقط در آنچیزیست که در بالا عرض کردم ،
توجه به علم و عالم ، کمک به کارآفرینان و ایده پردازان داخلی ، توجه به تولید داخل ، کمک به افزایش فروش تولیدات داخل ، کمک به افزایش کیفیت تولیدات داخل است .
اینها کار تولید می کنند و منتهی به تولید ثروت می شود .
فقط استفاده از خودکار ایرانی که تعداد مصرف آن بنا به آمارها 500 میلیون عدد در کشور هست ، چقدر شغل می تواند ایجاد کند ؟
Iran, Islamic Republic of
میشه لطفا بفرمایید این فساد و فحشا که میگین چند درصدش از فقره و چند درصدش از شکم سیری.... اتفاقا خیلی از فاسدها از شکم سیری بی بند و بار هستن... باور نداری یه سری به همین خیابئنها که گفتی بزن.... یه دور هم تو بالا شهر و قیافه های انجنانی بزن
Iran, Islamic Republic of
تو خیابونای شهر، مؤمنین فساد و فحشا دارند یا بی ایمان های پیرو تفکر غرب، پیرو بی خیالی، پیرو شیطان؟! همینو جواب بدی حله.
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اولا که دیدی نطرت امد بالا و همه دیدن.... دوما ذهن بیمار کسی داره که از دیدن صحنه های این چنینی لذت میبره و براش عادیه باور نداری برو پیش روانپزشک و سیوال کن.... سوما علاوه بر بیماری ذهنی چنین پرخاشگری نشان از مشکلات تفکری و مشکل در تصمیم گیری داره.... برای شما فقط امید به شفا و دعا جواب نمیده حتما اقدام عملی مانند رفتن پیش روانپزشک واجبه.... خودت از دیدن چنین صحنه هایی لذت میبره گناه خانواده و اون طفل صغیر که کنارت نشسته و دااره صحنه هایی رو میبینه که در اینده اش موثره چیه؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
نظردهنده 8:54؛
همه دنیای غرب با آن همه ظاهرموجه و اتوکشیده و دانشگاه ها و پژوهشگاه های مختلف، درگیر همین مسایل است. این مسایل، جزء غرایض انسان است و ربطی به ذهن مریض ندارد. برعکس شما مریضی که از روند غرایض بی خبری.
غرایض، به مرور و با توجه، افزایش می یابد. ابتدا با توجه به جنس مخالف، احساس محبت ایجاد میشود. با پروراندن این محبت، مراحل هوس تکامل پیدا کرده و نیاز رو ز به روز افزایش می یابد. نقطه نهایی، همان بچه های بدون پدر و مادر مشخصی است که در دنیا، به یک معضل تبدیل شده و شما نبودی بهشون بگی ذهنشون مریضه!
لذا، یا این یک فرایند است که یا آن را مطلوب میدانی یا نمیدانی. اگر مطلوب بدانی، وارد فرایندی غیرقابل توقف میشی. اگر هر جایی این فرایند را متوقف کنی، یعنی به خطراتش اعتراف کردی که حرف ماست. اگر هم متوقف نکنی، به انتهایش میرسی. مثل بسیاری از خیانتکاران فاسق در میان مردان و زنان هوس ران کشور خودمان.
اما اگر نتیجه را بد بدانی، عقل حکم میکند وارد فرایند نشوی.
اسلام، همه این ها را، محاسبه کرده است.
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این جملات پر بار و مستدل
احسنت بر شما درود بر رزق حلال و شیر پاکت
Iran, Islamic Republic of
صدا وسیما باید نماد فرهنگ جمهوری اسلامی باشد.اگر پخش چنین صحنه هایی در رسانه های دنیا بسیار عادی است ،دلیل نمیشود رسانه انقلاب وبه فرموده حضرت امام،دانشگاه انسان سازی هم خود راهمرنگ آنها کند
مشکل اصلی آنجاست که فرد غرب زده ای بدون هیچ نظارتی،در یک برنامه ورزشی برای رسانه ملی سیاست گذاری می کند و با جلوه های بصری به جای دفاع از آرمانهای انقلاب ،برای محبوب شدن خودش وبرای فرهنگ فاسد غرب وسیاست غرب زده کار می کند واین بدلیل سست بودن اراده انقلابی مسئولین صداوسیماست
Iran, Islamic Republic of
جالبه که اینکارش باعث محبوبیت میشه واین یعنی خط بطلان بر تمام ارمان های مدنظر تو!!
Iran, Islamic Republic of
...
برنامه ورزشی جای طرح مسائل سیاسی نیست
Germany
وقتی برنامه ورزشی محل طرح مباحث سیاسی می شود
وقتی اقتصاد محل بده و بستان باشگاه های فوتبال می شود
وقتی فلان ... محل واردات و صادرات شود
وقتی ....
چه توقعی برای انتظار از آینده خواهیم داشت.
آقای فـــــــــــــــــــــــردوسی پور تا روزی که فقط و فقط برنامه و مهمانان شما مشکلات واقعی مردم را بیان می کردند عزیز بودی نه از روزی که وارد طرح مسائل حاشیه ای سیاسی شدی!!!
دوستی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
هر کی هر کی شده است! اصلا معلوم نیست چه اصولی بر این صدا و سیما حاکم است! کم کم ظاهرا باید منتظر عادی شدن خیلی چیزها شد. اقلا اسم جمهوری اسلامی را از اسمش بردارند.
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه انسان سازی که در آن مخاطبی وجود نداشته باشد باید بحال گردانندگان آن گریست.دین اسلام دین وصل است نه دین فصل .باید زمینه های جذب مخاطب بدور از تند روی های بی مورد انجام گیرد.بیش از نیمی از مردم ایران که مخاطب برنامه2018 بودند صحنه های معمولی ای دیدند که تقریبا همین صحنه ها رو در فیملهای پخش شده از سیما میبینند.اگه هم سیمای ایران پخش نمیکرد بیش از نیمی از مردم ایران به شبکه های خارجی پناه میبردند.
Iran, Islamic Republic of
مخاطب؟ برای مخاطب، باید چیزی را گذاشت که خوشش بیاید یا برایش مفید باشد؟ شما گفتید خوشت بیاید و بماند. این یعنی دانشگاه نیست. کاباره است که کاری کنیم که حضار خوششان بیاید. دانشگاه، محل تربیت است. تناقض افکار شما، مشخص است.
United States
حضام خیلی صحبتهای دیگه هم کردند چطور اونها مهم نیست ؟ هر چند که اینجا همه چیز سانسسور میشه و یا برعکس بالا میاد ... قرار بود بانکها اسلامی اداره بشوند نه نزول خوری کنن . قرار بود شهروند درجه 2 نداشته باشیم . قرار بود عدالت برای همه باشه . قرار بود کاخ نشینی نداشته باشیم ولی همه مسولین از دم الان کاخ نشینن . قرار بود اب و برق رایگان باشه . اموزش رایگان باشه
قانون اساسی بطور کامل اجرا بشه .قرار بود همه همه مساوی باشند . چی شد ؟ اگر فقط به مسجد و عاشورای حسینی بود که زمان اون گور به گور شده پهلوی هم بود . البته خیلی چیزهای دیگه هم هست ولی بگیم اینجا سانسور میشه مثل عدم وابستگی به شرق و غرب که الان بابامون شده پوتین و یا اینکه مردم نامحرم نباشند و .......................
United States
با اینکه باز هم سانسور کردی ولی باز هم به شرفت درود و احترام میزارم که حداقل همین را زدی .
Iran, Islamic Republic of
مغلطه نکن لطفا
ایران
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلالت که حرف دل میلیونها ایرانی رو زدی
حامد
Iran, Islamic Republic of
دقیقا. در رسانه های غربی پخش تصاویر عریان هم مشکلی نداره. در بعضی از امکان اروپا و آمریکا ممکنه فردی کامل عریان بشه. آیا صدا و سیما باید این رو نشون بده؟
Iran, Islamic Republic of
حالا صدا سیما نشون داده بابا بس کنید با این رفنارها ی بچه گانه فکر کردید با این کارها مردم رو طرف انقلاب میاورید شما از اون ضد انقلاب ها بدترید مردم دوست دارند که مراسم پایانی جام جهانی رو بینند به نظر شما صداسیما باید چیکار میکرد
حامد
Iran, Islamic Republic of
اون چیزی که مردم رو ضد انقلاب می کنه حرکت صدا و سیما و دیگر نهاد ها و مدیران و مقامات به سمت غرب است. در همین صدا و سیما با ترویج فرهنگ غربی باعث شدن مردم هم به همون سمت برن. فرهنگ مردم همون فرهنگی است مدیران و مقامات دولتی و صدا و سیما و رسانه ها ترویج می کنند
Iran, Islamic Republic of
...
United States
بابا ولمون كن با اين شعارها ! بسته ديگه !
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
هرکس باموزی گری وباظاهرفریبنده وجذابیتهای رسانه ای سعی در تخلیه انقلاب ازفرهنگ وسیاست خویش است وبه آرمانهای شهدا که دروصایای آنها مشخص است ،خیانت می کند ، ان شاءالله هرچه زودتر رسوا وبی آبرو شود
ما که امیدی به برخی ازمسئولین واداده نداریم.
United States
...
Iran, Islamic Republic of
میخواید بجای فردوسی پور حسن عباسی و رائفی پور و بیارید تو تلویزیون تا همین چند تا برنامه معدود تلویریونی رو هم مردم دیگه از صدا سیمایی که سالهاست دیگه مخاطب نداره جز برنامه های ورزشی و طنز نبینن اوناییم که ماهواره ندارن مثل ما برای دیرن فوتبالم مجبور بشن ماهواره بخرن
Iran, Islamic Republic of
...
امير
Iran, Islamic Republic of
جناب فردوسي پور لطفا فقط در حوزه تخصصي خودتان حرف بزنيد.پخش يا عدم پخش موارد صدا و سيما در حوزه نظر يا اختيار شما نيست.
سرور
Iran, Islamic Republic of
حوزه تخصصی؟!
پس اصلا نباید حرف بزند.
امير
Iran, Islamic Republic of
حرف بزنيد در حوزه تخصصي خودتان نه در هر زمينه چون اونوقت دو حالت دارره يا خيلي بلدي يا هيچي بلد نيستي..
ashna
Iran, Islamic Republic of
... بر سرت جهان نیوز چقد پست شدی...!!!!!!!!!!!!
سینا
Iran, Islamic Republic of
پست کسی که در شهوات و برهنگی غرق شده
Iran, Islamic Republic of
با با جمع کنید با این نظرها تون ضد انقلاب
Mohammadmehdi
United States
فعلا که سانسور چی های جهان در حذف سخنان مخالف دارند عالی عمل می کنند. دم صدا و سیما گرم...
تحلیل وانتقاد بسیار خوبی بودحرف دل خیلی ها است .
Iran, Islamic Republic of
تا کور شود هر آنکه نتواند دید!!! لعنت به دشمنان داخلی ایران!
علی
Canada
...
ناصر
صداقت و بی طرفی جهان نیوز از انعکاس نظرات کاملاً پیداست بنده تشکر می کنم!
رضا
United States
صداقت و بيطرفى ؟! خخخخخخخخ ! صداقت و بى طرفى از آن كسى است كه داراى وجدان سليم و ذات پاك باشه ، نه اونهائى كه براى رسيدن به قدرت حاضرند مثل… دروغ بگن و مثل… سانسور كنند !...
نود باید نود بماتند
Germany
1) برنامه نود که با صداقت و به دور از هرگونه سیاسی بازی، مشکلات جامعه فوتبال را مطره می کرد باید با همان منش ادامه پیدا کند. از آقای فردوسی پور هم می خواهیم که به دور از تعلقات سیاسی و طرح مسائل حاشیه ای جامعه که فقط به برنامه خوبش ضرر می زند، همچون گذشته فقط و فقط مسائل فوتبالی را دنبال کند.
آقای فردوسی پور، طرح مسائل حاشیه ای یا بعضا سیاسی شما و برنامه اتان را وام دار این حزب و آن گروه خواهد کرد.
2) لطفا این قدر در یک برنامه زنده تبلیغ اپلیکیشن و... را نفرمائید. برازنده شما نیست.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم. رحمت خدا، بر جهان نیوز؛ مسلمان انقلابی.
...اقتصاد اين مملكت را آب برده كسي پاسخگو نيس دلار 9تومني را كردين 9000تومن حالا با بي شرمي به چندتا تصوير تلويزيوني گيردادين ؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
اقتصاد مملكت را آب برده حالا شما ميشيني فوتبال نيگا مي كني؟!
اين استدلال همانقدر غير منطقي بود كه استدلال شمابراي عدم توجه به ضوابط انقلاب در پخش برنامه ها در مقابل اقتصاد كشور است.
اصولا ماعادت كرده ايم ،هرجا روي زخمها دست ميگذاريم عده اي مثل شما سريع معضلات اقتصاد را ياد آور شده و ما را از بيان آن انتقادات نهي مي كنند
والبته هرگاه مشكلات اقتصادي هم برجسته مي شود برخي همراهان دولت سريع مورد حاشيه اي براي فرار ازپاسخگويي ايجاد مي كنند
جواد امیری
کوجک شمردن گناه؛ خود، گناهی بزرگ است. چه آنکس که با خیانت و یا بی تدبیری(ویا بی شرمی) وضعیت اقتصادی را به این شکل درآورده، و چه آنکس که با هنجارشکنی باعث پخش تصاویر خارج از عرف از صدا و سیمای کشور جمهوری اسلامی شده است.
Iran, Islamic Republic of
حتما این خانم مسلمون بوده نباید تصاویری پخش بشه!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اسلام گفته در آغوش گرفتن غیرمسلمانان، اشکالی نداره؟! مثل اینکه واقعا خبر نداری احکام اسلام، برای مسلمانان آورده نشده بلکه برای انسان ها آورده شده، و گروهی که عمل کردند را مسلمان یعنی تسلیم، و گروهی که به دستورات عمل نکردند را نامسلمان یعنی یاغی می نامند. همین نماز و روزه و حجاب و ولایت و حج ما، طبق عدالت، بر همین خانم رییس جمهور هم واجبه، اما او سرباز میزنه که مسلمان یعنی تسلیم دین بر حق خدا یعنی اسلام، باشه.
همین کسانی که با پخش یه عملکرد کاملا معمولی یک ریس جمهور خانم با مذهبیت غیر مسلمان در سیمای ایران چنان برآشفته میشوند که ای وای اسلام در خطر افتاد برای تماشای تمامی صحنه های جام جهانی از طریق ماهواره بصورت مستقیم سراز پا نمیشناسند!!!!!! (دیدم که میگم)!
فرهنگی
1-عملکرد رییس کرواسی برای خودشان هیچ منعی ندارد ولی ما که نام شیعه را یدک می کشیم وحضرت زهرا سلام الله علیها را مادر امامان خود والگو می دانیم نباید به آنان تاسی کنیم بای صدا وسیمای ما بد است وگرنه در اروپا هم جنس بازی ولواط قانونبی است ولی در ایران چطور 2- خلط مبحث نکنیم هر گناهی وعمل خلاف شرع اسلام بازخواست وعقاب خودش را دارد ودلیل نمی شود چون گناهی انجام می شود پس گناه دیگری نیز مجوز انجام دارد .ایراد از مسلمانی ماست که فقط برخی از ماها نام مسلمان را یدک می کشیم
من من
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اونی که دیدی، یا خودت بودی جلوی آیینه، یا رفیقت بوده، یا هم گروهت بوده که در هر صورت ما نیستیم.
ولی ما هم دیدیم منافقین و کفاری که از صهیونیست ها و بهایی ها پول میگیرن تا در فضای مجازی، یه لقمه نون حرومی برای خودشون و زن و بچه شون جور کنن! موقع هر فسادی، به فساد دیگه گیر میدن. دیدم که میگم.
رضا
United Kingdom
...
علی
عادل فردوسی پوربرای کل فوتبال ایران یک برندمحسوب میشه پخش ازچنین مجری بزرگی همین انتظارمیرفت که تحت فشارمجبوربه سانسوراین جنین صحنه هایی نشود
مردم ما ازصبح تاشب هزاران باراین چنین صحنه هایی رودر ماهواره ها وشبکه های مجازی میبینند
تلوزیون ما خودرو به خواب خرگوشی زده!
سید حسینی
به جای زدن حرفهای نامعقول سعی کنیم واقیتها را ببینیم و واقیتها را بزرگ یا کوچک جلوه ندهیم بلکه برای آنها راه حل پیدا کنیم
Iran, Islamic Republic of
عجب دیدن چنین صحنه هایی باعث بیداری است!!!!
استفاده از ماهواره قانونی نیست پس شما ی به ظاهر مسلمان واهل همه چیز برای صدا وسیمای جمهوری اسلامی تعیین تکلیف نکن
Iran, Islamic Republic of
اين غيرقانوني رو الان 75% مردم ايران رعايت نميكنند!
به نظرت يك جاي كار ايراد نداره؟!!!
Iran, Islamic Republic of
چرا داره. کار مردم قانون شکن، ایراد داره. نفستون به حرام عادت کرده. از گناه، به خصوص گناه راجع به محرم و نامحرم و کنترل روابط، به اینجا رسیدید. توبه کنید تا لنگ کار رفع بشه.
Iran, Islamic Republic of
بزند خداست و قانونش
Iran, Islamic Republic of
تو و خانواده ات از صبح تا شب پای صحنه های زشت در ماهواره و شبکه های مجازی میشینی، یعنی همه ما هم فاسدیم؟! یا صدا و سیما باید برای فاسدان باشه؟! ...
Iran, Islamic Republic of
...
...
Iran, Islamic Republic of
میگن یارو اسم بچشو گذاشت رستم، بعدا جرئات نمیکرد صداش بزنه ؛ باورش شده بود رستمه ، ازش حساب میبرد؛ شده داستان صدا وسیما
Iran, Islamic Republic of
اصلا چرا صدا و سیما میگذاره بعضی افراد با حضور طولانی مدتشون در یک برنامه خاص یا تکرار حضورشون در برنامه های متنوع تبدیل به سلبریتی تلوزیونی بشن؟؟؟ خود کرده را تدبیر نیست.
نباید بذاریم پیشرفت دیگران منجر به حسادت در بشه
Iran, Islamic Republic of
نباید بذاریم نظرات ... تو، مورد پذیرش مردم ساده دل واقع بشه....
ایرانی روشنفکر
تلویزیون هم نشون نده تمام شبکه های اجتماعی و ماهواره داره نشون میده
حالا تلویزیون با این سختگیری ها هیچ سودی نمیکنه فقط خودشو سنگ رو
یخ میکنه.درضمن نویسنده ی متن بالا چطور از تمام جزئیات شنا و کشتی زنان آمریکا اطلاع داره.نتیجه میگیریم که خودش هم این فیلمها رو میبینه.
چه استدلال عالمانه و منطقی ای؟!
با این حساب فیلم های پورن هم اگر تلویزیون نشان ندهد ماهواره ها نشان می دهند پس تلویزیون خودمان نمایش دهد تا سنگ روی یخ نشود؟!
Iran, Islamic Republic of
واقعا تو شعور داری اون صحنه با مدال ها رو با فیلم پورن مقایسه میکنی واقعا خودتنو به خواب زدید...
Iran, Islamic Republic of
استدلال رو دقت کن. مثال رو بفهم. خودت رو به نفهمی نزن که مردم رو به نفهمی بکشونی. ایشون گفت اگه حساب اینه که چیزیرو نشون بدیم که تو ماهواره هست و مردم اگه از تلویزیون نبینن، از تو ماهواره میبینن، طبق همین حساب، باید فیلم پورن رو هم پخش کنن!...
Iran, Islamic Republic of
ازکجا فهمیدی از تمام جزئیات شنا و کشتی کج زنان اطلاع داره؟
سخت گیری؟کمی اطلاعات مذهبی وجامعه شناختی درمورد رواج این مسائل در جامعه را افزایش دهید.
حامد
Iran, Islamic Republic of
خب چکار کنیم؟ اگر دیگران غلطی رو کردند ما هم باید همون غلط رو بکنیم؟
Iran, Islamic Republic of
غلطي كه تو ذهن شماست از ديد من درسته
و تو غلطي !
قرار نيست من پيرو شما و شبيه شما بشم!
هركس برداشت خودشو داره و دين خودشود داره و آزادي و اختيار خودشو داره و به زور نميشه چيزي كه تو ميگي غلطه تو مغز من بكني
قرن 21 عمو جان
Iran, Islamic Republic of
اولا یک صراط مستقیم بیشتر نداریم که امر خدای متعال، است و بس. پیرو ما که نباید باشی. اما به پیرو خدایت هم نیستی.
ثانیا، کی برای شما، دعوت نامه فرستاده؟! اصلا ما نمیخوایم شما رو ببریم بهشت. برید همون جهنمی که دوستش دارید. اما تنهایی. نمیتونید دست مردم رو به زور بگیرید و ببرید. صدا و سیما، برای شما نیسته انحرافش مجاز باشه. برای عمومه و ایمان و اعتقاد، حق عمومی.
ثالثا قرن 21 باشه. اصلا قرن 25، 41، 78 باشه. قرن حماقت که نیست. اگر هم هست، ما نمیخوایم تو حماقت بعضیا شریک باشیم. قرن 21، نمیتونه قرن آدم شدن باشه. 21 قرن از ظهور حضرت عیسی مسیح علیه السلام، و 1400 سال از ظهور آخرین و برترین رسول خدا، و تنهادین بر حق یعنی اسلام، میگذره. اما هنوز در جهل و نادانی، دست و پا میزنی دایی
لابد این شروع کار وتست افکار عمومی با چاشنی نظرات باصطلاح کارشناسانه افرادی چون فردوسی پور است. تا ادامه روند ولنگاری وبی بندباری انهم از سیمای جمهوری اسلامی با توجیه گری امثال فردوسی پور تحقق پیدا کند واقعا جای تاسف دارد
فرهنگی
انسان درست در فرمایش معصومین فرد متعادل است نه فردی که در ورزش افراطی گری دارد وبه اعتراف خودش همه چیزش فوتبال وجام جهانی فوتباله...
امیر
آقای فردوسی پور و مدیران صدا وسیما کار خیلی خوبی انجام داده که مراسم اهداء جوایز جام جهانی رو کامل پخش کردند، تا کی باید شاهد سانسور حتی در فوتبال باشیم دنیا با سرعت اسب داره به پیش میره ما هنوز برای پخش یا عدم پخش یه مراسم ورزشی باید بحث و جدل کنیم.
Iran, Islamic Republic of
تا همیشه باید شاهد سانسور فساد باشی. ... و صدا و سیما رو هم، درست میکنیم.
Iran, Islamic Republic of
قربون اون مغز کوچولوت بره مادر
آخیییی
...
...
امیر
همین افکار شماهاست که در جامعه بی فرهنگی و عقده موج میزنه . قلم رسانه اگه نداشتین از گرسنگی میمردین .
قرار بود همه دنیا برن جهنم غیر ایرانیها حالا ما هم جهنمی شدیم
Iran, Islamic Republic of
شما در جهنم بودید. ولی معلوم نیست شاید ما نشده باشیم. در دنیا هم، مسلمین با ایمان و عمل صالح، نجات پیدا میکنن. فقط به ضرر تو شد.
Iran, Islamic Republic of
...
ram
باید با پیش رفت جهانی پیش بریم حتی از نظر ذهنی به جای اینکه سعی کنیم جلوی این جور صحنه ها ب ایستیم سعی در تاثیرگزاری خودمون رو اونا باشیم صحنه های ما رو اونا تاثیر بزاره
Iran, Islamic Republic of
خیلی مغلطه بی مزه ای بود. خب ما بخوایم تأثیر بذاریم، نیازی نداریم صحنه های اونا رو ببینیم! کافیه برعکس آقای فغانی، با زنان نامحرم، دست ندهیم و از دور، احترام با حجب و حیا بذاریم که یعنی اسلام، از تماس با ناموس دیگران، منع کرده. کلا یه چیزی گفتی که گفته باشی!!!
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
ینام خدا
قران کریم نمایش و ترویج اشکار گنا هان را حرام و برای ترویج دهند گان و تبلیغ کنندگان و عادی سازندگان ان وعده خواری در دیناو اتش در اخرت داده است خود شیفتگی ومحبوبیت میان طیفی از افراد جامعه خود زمینه سرکشی و طغیانگری است...
عزیز
نویسنده این خبردنبال چی میگرده.همین کارها رومیکنید که همیشه از دیگران عقب تریم.دیگه ضعف تا چه حد.
Iran, Islamic Republic of
بغل کردن ناموس مردم، زن مردم، یا شوهر مردم، پیشرفته؟! ...
نامتعارف!
بشخصه هیچ تصویر نامتعارف و نامعمول و هنجار شکنانه ای ندیدم...! گویا " نامتعارف بودن" برای شما تعریف دیگری دارد...!
از این گزارش شما بیشتر بوی غرض ورزی و تخریب می آید تا انتقاد...!
Iran, Islamic Republic of
به شخصه مشکل داری. بغل کردن نامحرمان، حرام قطعی است. تحریک کننده هم میتواند باشد برای برخی. حالا پاشو برو کمترم دروغ بگو.
Iran, Islamic Republic of
وقتی صدا وسیما دیگه همه چیز باز بزار دیگه از مجری هاش چه توقعی دارید
Iran, Islamic Republic of
رفتارهای رئیس جمهور کرواسی برای خودشان و کشورهای غربی تقریبا عادی است. برای ما که مسلمان هستیم غیرعادی است.
ما مسلمان هستیم و باید تابع قوانین خودمان باشیم.
Iran, Islamic Republic of
بابا تودیگر کشورها مسلمان هم چنین رفتاری ها در بینشون دیده میشه تو کجای کاری
یاسر
Iran, Islamic Republic of
به قول امام (ره) کارتر هم اسلام شناس شده ودغدغه اسلام دارد.!
اگر امام امروز بودند:فردوسی پور هم به درجه اجتهاد رسیده وفقیه شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تنها تخصصش جستجو در اینترنت درباره ریشه خانوادگی بازیکنان خارجی است .اما در هر زمینه ای نظر کارشناسی میدهد!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
افکار آلوده همه چیزرا مانند افکارخود می بیند.اگر فرهنگ وآموزش صحیحی می داشتیم اینگوته قضاوت نمی کردیم وهمه دنیا راالوده نمی دیدیم.
ارشاد
هنجار شکنی که این همه باب شده فقط در این گونه اعمال (که اتفاقا در آداب آنها اصلا هنجار شکنی هم نیست )خلاصه نمی شود .اختلاس ؛ربا ،بی عدالتی ،پارتی بازی ،دروغگویی دزدی وخیلی از کارهایی که متأسفانه امروز در کشور جمهوری اسلامی وتوسط برخی از مسئولان یا منتسبین آنها انجام می شود هم هنجار شکنی است وهمه ی آنها هم از گناهان کبیره هستند .چرا اینهارا مطرح نمی کنید؟مدیری که 1میلیارد پاداش پایان خدمت می گیرد وطبعا حقوقش بالای 30میلیون تومان بوده است هنجار شکن نیست؟ودهها مورد واضح دیگر و..
Iran, Islamic Republic of
اگر از فساد در اختلاس و ربا بیزاری، صداقتت رو نشون بده و اینجا از فساد اخلاقی مربوط به بحث، ابراز بیزاری کن و از...انتقاد کن.
اینکار رو نخواهی کرد. چون تو مأموری. سرباز دون پایه مأمور صهیونیست و آل سعود.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
به‌طرز نامعمولی!!!؟؟؟
واقعا مشکل دارید ها!
یه چیزیتون میشه!
Iran, Islamic Republic of
یه زمانی توی برنامه 90 واقعا به بازی های فوتبال نگاه کارشناسی میشد اما بعدا تبدیل شد به ابزاری برای خالی شدن عقده های افراد نسبت به همدیگه . به قول مهران مدیری ، فردوسی پور دو یا سه نفر را به برنامه میاره و انها رو به جون هم میندازه بعد میشینه بهشون میخنده
saman
Iran, Islamic Republic of
مردم از گرسنگی دارن میمیرن اونوقت یه عده تمام دغدغشون اینه که رییس جمهور کرواسی بازیکنا رو بغل کرده. خاک بر سر من ... خاک
Iran, Islamic Republic of
...
علی اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
گل بود به سبزه آراسته شد از این فحشاتر نمی شود آن از گرفتن ارز برای واردات زرت دامی واین هم باب جدید و....خدا به خیر کند
محمد - کیش
Iran, Islamic Republic of
اگر کار دست شریعتمداری کیهان باشد فقط اعترافات رو پخش میکنه و زمان برنامه بیراهه رو هم زیاد میکنه
Iran, Islamic Republic of
مدیرانی چهل ساله است به اسم انقلاب اما در حقیقت با ماهیت...سکولار و لیبرال ...
عبدی
چرا چنین مدیران ضعیف وبی بنیه اعتقادی و معنوی بر جامعه حاکم شده اند وچه انتظاری از ضد انقلابی وضد دین وسکولارهای داخلی وچه انتظاری از مجری بدون بنیه معنوی دینی وافراطگری (در فوتبال) بنام فردوسی پور می توان داشت پس مدیر متعهد انقلابی در همه حال شئونات اسلامی وآموزه های دینی برایش اهمیت دارد وزیر سازی محکم دینی وانقلابی دارد که درخواست های بی جای دیگران نمی تواند در او اثر کند که او بنیان مرصوص دارد نه اینکه گفته وخواست فرد افراطی مانند فردوسی پور که همه چیز را به جام جهانی فروخته است برایمان تصمیم بگیرد
چقدر بدبخت شدید که با دیدن این صحنه عادی از خود بیخود می شوید واقعا جای تاسف داره مملکت تو بدبختی و فلاکت غرق شده اونوقت شما درگیر چه مزخرفاتی هستید اول خودتونو درست کنید
Iran, Islamic Republic of
ما از خود بیخود نشدیم. کسانیکه دوست دارن ببینن، ازخود بیخود شدن. اولیش ...
حامد
Iran, Islamic Republic of
مگه قراره غربی ها هر غلطی کردند ما هم نشون بدیم و ببینیم و بعد بگیم چیزی نبود!؟ این جوری پیش بریم به تدریج دیگه هیچ خط قرمزی و قید بندی نخواهیم داشت. فردوسی پور هیچی نیست اما صدا و سیما که محیط بسته ای است و فقط آشنایان و نزدیکان مدیران و اهالی صدا و سیما می تونن واردش بشن هیچ وقت نمی تونه یک مجری و گوینده ورزشی جدید درست و حسابی پیدا کنه. یکی نفر رو که پیدا می کنند دیگه می شه مافیا و ولش نمی کنند. مگر این که فردوسی پور دوستش رو بیاره نزدیکش بنشونه که شبیه خودش حرف می زنه. اگر اجازه بدن صدها نفر خیلی بهتر از فردوسی پور می تونن گزارش کنندو برنامه اجرا کنند. در برنامه خندوانه هم عجیب بود که کتاب ترجمه شده سبک زندگی غربی سه نفره که اسم فردوسی پور هم در بین مترجمان بود رایگاه تبلیغ تجاری شد. ادعا می کرد فردوسی در 15 روز عید نوروز ترجمه کرده! در حالی که مشخصه مترجمان اون نفر بودن و اسم فردوسی پور رو نوشته بودن برای افزایش فروش. خیلی باسواد تر از فردوسی پور ها در رشته زبان بیکار هستند و خیلی از دکتری های باسواد در ابتدایی تدریس می کنند فردوسی پور با مدرک کارشناسی ارشد درس زبان رو در دانشگاه شریف تدریس می کنه. دانشگاهای که برای استخدام هیئت علمی اعلام می کنه باید فرد دو تا فوق دکتری از خارج! داشته باشه.

تو این کشور پارتی و مافیات حرف اول و آخر رو می زنه تمام.
Canada
وقتی اصل از دید بیوفته حاشیه سازی و حاشیه جاشو میگیره. خودتون بشینید فکر کنید الان مهمترین رکن برای ما چی هست؟؟
Iran, Islamic Republic of
اسلام، مهم ترین رکن است. از ازل تا ابد.
خوش اومدی
اونور دنیا می خوان برن کره ماه آب استخراج کنن اونوقت ما اینجا درگیر آدمهای ....
Iran, Islamic Republic of
با فساد میخوان برن کره ماه؟!
یا با ایمان و دانش میرن و شما رو مشغول فساد میکنن که باعث میشه تا توالت هم نتونید برید؟!
دیگه بهتون نمیشه گفت نادان. مأمورید شما
Iran, Islamic Republic of
کسانی که موافق پخش این تصاویر هستند قطعا با دیدن رسانه های دیگر اینگونه تصاویر برایشان عادی شده و بی خطر
کسانی هم که مخالف پخش هستند قطعا انقدر ایمانشان قوی هست که به مشکل نخورند
Romania
متن فوق متعلق به ذهن اقای حسین شریعت مداری است و ربطی به کارکندان جهان ندارد بیخود به جهان نیوزی ها فحش مدید لطفا
Iran, Islamic Republic of
متن تو هم از وسط موساد در اومده
ببین ..... !!!!!!!!
عطار
Iran, Islamic Republic of
عیب می جمله بگفتی هنرش نیز بگو
همین خانم که دیدین نه مرسدس و بی ام دبلیو سوار میشود نه هواپیمای اختصاصی دارد نه بادیگارد دارد و نه در مبارزه با فساد کمترین تعللی, میکند. در همین مدت کوتاه توانسته کشورش را به یک سطح مطلوب از نظر اقتصادی برساند و با این وجود در همان رستورانهای معمولی غذا میخورد و با وسایل نقلیه عمومی تردد میکند و در همین جام جهانی هم با هزینه شخصی بلیت خرید و به روسیه رفت و قاطی تماشاگرها نشست. مدودوف اما از او خواست که به جایگاه ویژه برود.
حالا شما رییس جمهور این کشور اروپایی که مربی فوتبالش هم بومی است و یک دهم مربی ما حقوق میگیرد را مقایسه کنید با بعضی از بخشدار و فرماندارها در ایران که غرور و تکبر و تفاخر از سراپایشان میریزد و تا جایی که میتوانند از امکانات بیت المال استفاده میکنند.
این بانوی محترم نه از نظر پوشش و معاشرت غربی که به لحاظ منش حکومتی میتواند یک الگوی برای مدیران بی خاصیت و متکبر و مردم گریز باشد
Iran, Islamic Republic of
احسنت
قطعا شخصی که بندگان خدا ازش راضی باشند , خدا هم ازش راضی است.
Iran, Islamic Republic of
همین کارها رو جلیلی هم انجام میداد، غرب زده هایی مثل تو بهش میگفتن عوام فریبی!!
Iran, Islamic Republic of
از قیاست خنده می آید مرا
جوک قشنگی بود. اوس محمود را نگفتی چرا
Iran, Islamic Republic of
اوس محمود با همه عیب ها و زشتی های زیادش، ازجناح افساطلب و ضدانقلاب، مردم دارتر و مسامان تر بود. با اینکه هیچی نبود. ...
Iran, Islamic Republic of
خود پخش مراسم و عدم سانسور، زننده نبود، اما اون فردوسی پور ... با گفتن اینکه اون خانوم همه رو بغل کرد و ما هم نشون دادیم و هیچ اتفاقی نیفتاد، سعی در عادی سازی و تمسخر اعتقادات دینی داشت.
Iran, Islamic Republic of
اولا ما چکار به حسن هاش داریم. ما به صداو سیما کار داریم که چرا عیب های این زن عشق آغوش پیر و جوان رو پخش میکنه.
ثانیا افسانه تعریف نکن. این زن، معاون پیشین ناتو و قاتل مردم بی گناه و مظلومی هست که توسط نیروهای ناتو، کشته شدن. بیخود تاریخ سازی نکن. ایشون سوار همه چی هم میشه. دروغگویی هم حدی داره
ali
Iran, Islamic Republic of
جالب اینجاست که از دین اسلام فقط مسائل مرتبط به روابط زن و مرد همیشه ایام مورد بحث مجادله قرار می گیرد گرچه خیلی مهم است اما مسائل دیگر (دروغ ، دزدی و ارتشا ، کم فروشی و گرانفروشی و ...) به راحتی حتی به نام دین انجام می شود جالب تر اینکه اگر یه امار از اتفاق مورد بحث در خصوص خوب یا بد بودن پخش ان تهیه گردد در این وانفسای مسائل عجیب و غریب مملکت اصلا جایگاهی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
مگه مثل بعضیا احمقیم که خبر راجع به ...صدا و سیما و مجری اش میزنند، بیایم راجع به داماد زن عموی همسایه صحبت کنیم؟! این مرض شماست. خدا را شکر، ما مبتلا نیستیم.
Iran, Islamic Republic of
یکدیگر را می‌بوسند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد!
یکدیگر را بغل میکنند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد!
یکدیگر را می‌فشارند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد!
یکدیگر را لمس می‌کنند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد!
یکدیگر را صاحب فرزند(ولو از راه زنا) میکنند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد!
همجنس‌بازی را ترویج می‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد!
فرهنگ جامعه سقوط می‌کند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد!

....
کلا اون اتفاقی که به نظر فردوسی‌پور باید بیافتد چیست؟!
چون همه موارد مذکور در جوامع غربی(سرمشق فردوسی‌پور)وجود دارد، اما ظاهرا هیچ اتفاقی نیافتاده؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
پول نفت را بالا میکشند هیچ اتفاقی نمی افتد!
بچه هایشان را با این همه پول به خارج میفرستند هیچ اتفاقی نمی افتد
به مردم دروغ میگویند هیچ اتفاقی نمی افتد
منابع ملی را به تاراج می برند هیچ اتفاقی نمی افتد
برادرانشان به بیت المال دست درازی میکنند هیچ اتفاقی نمی افتد
پسران و دخترانشان وطن فروش از آب درمی آیند هیچ اتفاقی نمی افتد
دو تن سکه میخرند, هیچ اتفاقی نمی افتد
کشور را به ورطه سقوط میکشند هیچ اتفاقی نمی افتد
حق مردم ایران را به فنا میدهند, هیچ اتفاقی نمی افتد
عزیز دل برادر مردم میفهمند که امثال عادل و رامبد و مدیری و... باید ذهنها را از مسایل اصلی ملت منحرف کنند
...
شمه
Iran, Islamic Republic of
قسمت اخر کلامت شیرین و پرمغز بود
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تو داری اذهان را منحرف میکنی منحرف. خبر راجع به فردوسی پور ... و مسؤولین .... صدا و سیماست، اون وقت میای مشکلات دیگه رو مینویسی؟! قول صد درصد میدم وابسته ای. ...
Canada
عرش الهی به لرزه افتاده!!! هیچ اتفاقی نیافتاده؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
رییس جمهور کرواسی همه رو بغل کرد .تلویزیون هم واضح نشون داد!
Iran, Islamic Republic of
...
bahman
Iran, Islamic Republic of
با سلام به همگی ،بنده نظرم رو فقط اعلام میکنم.بنظر من کسانی که با پخش این تصاویر پناهی رخ داده و فردای قیامت میخوان چه جوابی بدن.یک پیشنهاد میدم و اون هم اینکه شما برید تو غار زندگی کنید و تا برید بهشت ما و عادل جان و کلا کسانی که موافقیم میمونیم پای تلویزیون و بعدش هم میریم جهنم.شما رو خدا بیدار بشید و دست از ریا کاری بردارید.و در اخر برای مسولین این سایت خیلی خیلی متاسفم که اینقدر تابلو کار میکنید.نظرات موافق و مخالف رو با هم و عادلانه منتشر کنید.بودجه بیت المال بخشیش مال هم کفار (به تعبیر شما ها ی غار نشین)است.ما که راضی نیستیم.
Iran, Islamic Republic of
نظرت چرت بود. تو میخوای فساد کنی، تو بی ناموسی رو دوست داری، تو بی غیرتی، ما بریم تو غار؟! از کی تا حالا، مقصر هزینه نمیده و غیر مقصر هزینه میده؟!
من پیشنهاد معقول تری دارم. تو و همه کسانیکه مشتاق جهنمید، برید به جهنم. از کوهی، دریایی، چیزی استفاده کنید و زودتر برید به جهنم موعود.بذارید بقیه هم در یک فضای سالم ناشی از عدم وجود افکار کفرآمیز شما و بدون در معرض فریبکاری هاتون، راه سعادتشون رو بشناسن و انتخاب کنن. الی الجهنم یا کفار ...
Iran, Islamic Republic of
تا کی به این انسان ... پرو بال می دهند
Iran, Islamic Republic of
لیاقت اقای فردوسی حتما بیشتر از مدیر 3 هست ... شک نکن
محمد
Romania
هنجار شکنانه؟؟
همه دنیا که با معیار ما زندگی نمیکنند!
هیچ کسی (البته به جز بعضی از هموطنان دلسوز) در همه دنیا هم رفتار خانم کیتاروویچ رو به چیز زننده و بدی تعبیر نمیکنه.
باید قبول کنید که فرهنگ.عمومی دنیا با ما متفاوته
Iran, Islamic Republic of
در دنیا ندونن. اولا که اشتباه میکنن. ثانیا کسی به اعتقادات اونا چکار داشت؟!!! ما میگیم چرا اعتقادات اونارو در تلویزیون خودمون نمایش دادید؟ ثالثا قبول کن نظرت، بی ربط و برای ایجاد بحث جدید بود.
Iran, Islamic Republic of
فردوسی پور میگه گند بزنید اونا هم میگن : چشم اشاعه فحشا میدن اونم‌ سپاس گذاری میکنه
Iran, Islamic Republic of
بی تفاوفتی در مورد این رفتارهای خلاف اعتقادات دینی در نهایت باعث انحراف جامعه می شود که آثارش در آینده خودش رو نشون میده مثل سینما که اول با یک نشون دادن تار مو شروع شده الان کلا موهای بازیگران سینما بیرونه و آثارش رو هم تو جامعه میبینیم
اگه اون موقع جلوی اینکار گرفته شده بود و با افراد خاطی برخورد میشد الان همین به اصطلاح سلیبریتی برا نظام شاخ و شونه نمیکشیدن و بخشی از جامعه به دلیل احساساتی شدن از اون سلیبریتی ها پیروی نمیکردن اون وقت این آقا هیچ وقت به خودش جرات نمیداد تو رسانه ملی مملکت اسلامی از یه کار غیر اسلامی حمایت نمیکرد و شرط استقبال مردم از رسانه ملی رو نمایش این حرکات غیر اسلامی, تو جامعه جا نمینداخت
باید هرچه سریعتر با این فرد و اون مدیران که اجازه این کار رو دادن برخورد شود
علی
Iran, Islamic Republic of
جهان خاک تو اون سرت.چرا نظرمو نگذاشتی....
Iran, Islamic Republic of
خاک تو سر تو و همفکرای کافرت.
مرگ بر کافر بی نزاکت
علی
Iran, Islamic Republic of
ببین حقیقت چقد تلخه...دردت اومد نه....سوختی؟ تو از قران چی میدونی؟.... بعد تو اومدی براما شدی مفسر کفر وایمان؟
amir
Iran, Islamic Republic of
آب كه يكجا زياد موند ....... مي شه.
Iran, Islamic Republic of
...
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
این فرد خیلی گستاخ وپرروشده وحق داره چراکه بااون اداواطوار درتلویزیونی که خیلی چیزهاروسانسورمیکنه ظاهرمیشه وبرای همین ادم جایگزینی وجودنداره !!! اکثرورزشکاراها ومسیولان ومردم بهش اعتراض دارن ولی گوش شنوایی نیست
Iran, Islamic Republic of
فعلا که مملکت داره روی شاخ چند سیلبرتی و این چند مجری میچرخه. وقتیکه ایشون نظریه مرجغیتی در قاب سیما میدهد که آهای مردم دیدید هیچ نشد چه راحت این خانوم همه را بغل کرد و بهمه تبریک گفت و ما هم پخش کردیم .. یعنی تلویزیون دسا اینهاست . هرکار بخواهند میکنند و جالبه که توسط اصولی ها. واصلاحاتی ها هم بشدت ساپورت مالی هم در حد جناب خاوری هم شده و میشوند وقتیکه از خزانه امان رصا بایتها وام قرض الپس نده میدهند . ببین چه خبره منلکت و باید اینهاهم به جای مراجع عظام تقلید تصمیم گیری کنند.
Iran, Islamic Republic of
اگر عادل فردوسی پور نبود،صدا و سیمایی هم برای ایران نمی موند. مردم بخاطر این مرد خلاق پای برنامه های ورزشی می شینن. ...!!!!!!!!!!!!!!!!!
ارش
Iran, Islamic Republic of
کامل خوندم جز مقلته و بزرگنمایی هیچی توش نبود این اقا اون زمان که رییس جمهور محبوبش مادر چاوز رو بغل میکرد کجا بود نون به نرخ روز میخوری
Iran, Islamic Republic of
همین جوابت نشون میده انتقاد به صدا و سیما و فردوسی پور، بدجوری زده تو برجکت که یه اسم بی ربط میاری.
Iran, Islamic Republic of
رسانه میلی ماله امثال توئه باید شب روز روضه نوحه پخش بشه میدونم
Iran, Islamic Republic of
اگر مسوولینی با استقامت و با ایمان داشتیم اینطور نمیشد انهایی که همه چیزشان را گذاشتند و رفتند و شهید شدند تا جامعه را به دست ما بسپارند و حالا ما با حرف این جوانک حاظریم از اصول و اعتقادات بر حقمان به اسانی بگذریم . ایا مشکلات مملکت با نمایش اینچنینی حل میشود؟ امثال اقای فردوسی پور که انقدر برای این دولت و مذاکرات سنگ تمام گذاشتند با مشکلات و گرانی ها و تبعیض های حاظر چرا روزه سکوت گرفتند؟
حسام
Norway
سلام
قطعا همانگونه که افراط در سانسورهای بی دلیل نمی تواند قابل قبول باشد همان اندازه افراط در ترویح سنتهای غلط هم نمی تواند راهگشای باشد غرب هم خوبی دارد هم بدی مانند شرق و ایران عزیز اریایی ما
Iran, Islamic Republic of
از تفکر آریایی تون، نهایت به خالکوبی احمقانه آرم کوروش رو بازوها دیدیدم که اونم، جز حماقت تبدیل بدن به بوم نقاشی نیست.
ما، شهدایی رو دیدم که انسان بودند و فقط، بنده پاک خدا، بودند. مرز نداشتند و لذا، بالا رفتند. ما هم به پیروی از این الگوها، علاقه به حفظ حقوق کشور داریم، ...
Iran, Islamic Republic of
..
Mohamad
Iran, Islamic Republic of
...
حسام
Norway
سلام
در قابلیتهای بالای اقای فردوسی پور شکی نیست اما ایشان ضعفهایی هم دارند ( ضعف شدید در مصاحبه با مهمانان برنامه ی زنده ٬ بازی کردن ناشیانه با گوشی حین برنامه ٬ حمایت افراطی از برخی مربیان ٬ استفاده از برخی اصطلاحات انگلیسی ان هم اشتباه در گزارشگری ٬ استفاده از کلمات نه چندان قابل قبول فارسی ) امیدوارم دوستان در نقد افراد از فرهنگ پاک و مقدس اریایی و اخلاق اسمانی اهل بیت (ع) استفاده فرمایند
Iran, Islamic Republic of
یعنی هلاک این ضعف هایی هستم که نام بردی!

اینا پس چیست:
روحیه غربگرایی و ستایش محض نسبت به فرنگ
خودکم بینی نسبت به ایرانی ها و تمسخر توانمندی ها و فرهنگ بومی
ترویج اباحه‌گری
مصاحبه های سیاسی نامربوط و جهت دار
اظهار نظرهای قاطع در زمینه های غیرتخصصی و...

همه این ها را گذاشتی کنار، گیر دادی به ور رفتن باگوشی!! عجب نقطه ضعفی بود واقعا!!
Iran, Islamic Republic of
...
مندلی
Iran, Islamic Republic of
صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بد بختانه منفعل و ذلیل دست لیبرال هاست .برای کسب روزی به هر ذلتی تن میدهد .ودانشگاه عمومی کشور را تبدیل به قمار خانه بزرگ کرده .از برنامه های روشنگرانه حزب اللهی خبری نیست .بوق تبلیغاتی کارهای نکرده ...
Iran, Islamic Republic of
....
ایران
Iran, Islamic Republic of
واقعا توجه کردید هر کس به خاطر مشکلات سیاسی حذف میشه محبوبیتش پیش مردم بیشر میشه اخه چراااااااااا یکی جواب منطقی بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آنچه روز به روز شاهد آن هستیم این است که صدا و سیما گرایش شدید یدا کرده به جانب لیبرالیسم ...
Iran, Islamic Republic of
...