يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

نحوه دستگیری متهم پرونده "تجاوز در ایرانشهر"

شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 625305
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان جزئیات عملیات شب گذشته پلیس برای دستگیری متهم پرونده تجاوز به عنف در شهرستان ایرانشهر را تشریح کرد.
نحوه دستگیری متهم پرونده "تجاوز در ایرانشهر"
به گزارش جهان نيوز، سردار محمد قنبری اظهار داشت: پس از اینکه پرونده تجاوز به عنف درایرانشهر در اختیار انتظامی استان قرار گرفت، پرسنل پلیس آگاهی استان و شهرستان ایرانشهر تمرکز ویژه‌ای روی این پرونده داشتند.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پیش از این 3 متهم در ارتباط با پرونده تجاوز به عنف در ایرانشهر دستگیر شده بودند، گفت: چهارمین متهم این پرونده شب گذشته در پی اشراف اطلاعاتی و ردزنی نیروهای ما در حالی که قصد داشت از شهرستان چابهار به ایرانشهر برود در این محور دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: این متهم در هفته‌های اخیر در شهرهای مختلف استان و حتی خارج استان مخفی بود و ماموران مرتب در تعقیب وی بودند. متهم حتی فکر آن را هم نمی‌کرد که توسط نیروهای ما دستگیر شود اما خوشبختانه به یاری خداوند و با تلاش بی‌وقفه پرسنل انتظامی در چنگال قانون گرفتار شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یک متهم دیگر در ارتباط با این پرونده همچنان تحت تعقیب قرار دارد که در تلاش هستیم تا وی را در سریع‌ترین زمان ممکن دستگیر کنیم.

منبع: تسنیم
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *