دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

توزیع کارت آزمون ارشد علوم پزشکی آغاز شد

دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 624216
کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۷ و راهنمای آزمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در دسترس داوطلبان قرار گرفت.
توزیع کارت آزمون ارشد علوم پزشکی آغاز شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن کارت ورود به جلسه، کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار داوطلب و یک قطعه عکس ۴×۳ الزامی است.

داوطلبانی که در دو گروه امتحانی ثبت نام کرده‌اند برای هر رشته کارت مجزایی دریافت می‌کنند که باید بر اساس زمان و مکان اعلام شده بر روی کارت اقدام کرده و در جلسه امتحان مربوطه همراه داشته باشند.

بر اساس اعلام مرکز سنجش پزشکی، چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس باشد یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله واضح نبودن عکس و ... باشد ضروری است با همراه داشتن یک قطعه ۴×۳ و کارت شناسایی ملی یا شناسنامه عکس‌دار به نماینده مرکز سنجش آموزش پزشکی مستقر در حوزه امتحانی مراجعه کرده و موضوع را پیگیری و برطرف کنند.آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.
 

     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *