دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

واکنش فؤاد معصوم به حمله به صندوق‌های رأی

دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب: 624102
رئیس‌جمهور عراق گفت که حمله به صندوق‌های رأی با هدف فتنه‌انگیزی انجام شده است.
واکنش فؤاد معصوم به حمله به صندوق‌های رأی
به گزارش جهان نيوز به نقل از الفرات نیوز، فؤاد معصوم رئیس‌جمهور عراق حملات تروریستی صبح امروز یکشنبه به محل نگهداری صندوق‌های رأی در شهر کرکوک را که منجر به زخمی شدن شماری از نیرو‌های امنیتی شد، محکوم کرد.

دفتر معصوم در بیانیه‌ای اعلام کرد که این جنایت زشت که با هدف فتنه‌انگیزی صورت گرفته، بر عمیق بودن کینه گروه‌های تروریستی علیه مردم و کشور ما دلالت می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: حمله تروریستی به محل نگهداری صندوق‌های رأی در شهر کرکوک بیانگر این است که گروه‌های تروریستی برای ساده‌ترین ارزش‌های اخلافی، ارزشی قائل نیستند.

دفتر رئیس‌جمهور عراق از دستگاه‌های امنیتی ذیربط خواست که تمام تلاش خود را برای درمان مجروحان و افزایش هوشیاری به منظور جلوگیری از وقوع چنین جنایات تروریستی در هر مکانی از کشور به کار برند.

منابع نظامی عراق امروز یکشنبه از حمله انتحاری به محل نگهداری صندوق‌های رای گیری در شمال عراق خبر دادند که در این حمله به صندوق‌ها آسیبی نرسید، اما بیمارستان کرکوک اعلام کرد که ۲۰ نفر زخمی شده اند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *