کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش جالب لاریجانی به سوالی درباره تدبیر دولت

3 تير 1397 ساعت 14:10

رئیس مجلس گفت: خوشبختانه رهبری معظم انقلاب سازوکار مدیریتی را طراحی کردند تا قوای مختلف کشور با هم تصمیم‌گیری کنند و ضوابطی هم برای این موضوع گذاشتند که امیدواریم با این جلسه، این فکر عمیق‌تر شود و شرایط کشور بهبود یابد.


به گزارش جهان نیوز،  علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در حاشیه برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و برخی از وزرای اقتصادی، درباره گرانی‌های اخیر، در جمع خبرنگاران و پس از بازدید از نمایشگاه استاندارد در محل پارلمان اظهار داشت: در جلسه غیرعلنی مجلس درباره وضعیت قیمت‌ها و نگرانی‌هایی که در کشور در این زمینه به وجود آمده صحبت شد، لازم بود بحث جدی میان مجلس و دولت صورت گیرد. 

وی افزود: آقای جهانگیری و وزاری مربوطه امروز در جلسه علنی حضور یافتند و مباحث مفصلی در خصوص شرایط کشور و علت سازوکارهای جدید برای مسائل اقتصادی کشور مطرح شد. 

لاریجانی تأکید کرد: نمایندگان مجلس و رؤسای کمیسیون‌های تخصصی نیز دیدگاه‌های خود را در این جلسه مطرح کردند و اصلاحاتی از نظر نوع پرداختن به مسائل اقتصادی باید انجام شود که پیشنهاداتی نیز در این باره در نشست غیرعلنی پارلمان عنوان شد. 

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: چنین جلساتی ادامه خواهد داشت و باید قبول کرد که با توجه به شیطنت‌های آمریکا و برخی اشکالات درونی اقتصاد کشور، لازم است روی این مسائل اقدامات جدی انجام شود و نقدینگی به سمت جاهای ثروت‌زا و تولیدمحور سوق یابد. 

رئیس مجلس اضافه کرد: مباحثی هم در خصوص نوع نیازهایی که دولت در شرایط فعلی دارد و نیازمند تصمیم مجلس است، مطرح شد و پیشنهادات نمایندگان نیز ارائه و بر این نکته تأکید شد که در شرایط فعلی به همگرایی میان قوای سه‌گانه احتیاج است. 

رئیس مجلس ادامه داد: خوشبختانه رهبری معظم انقلاب سازوکار مدیریتی را طراحی کردند تا قوای مختلف کشور با هم تصمیم‌گیری کنند و ضوابطی هم برای این موضوع گذاشتند که امیدواریم با این جلسه، این فکر عمیق‌تر شود و  شرایط کشور بهبود یابد. 

لاریجانی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تدبیر فوری دولت برای کنترل گرانی‌های اخیر چیست؟ توضیح داد: امیدواریم خدا به همه شما صبر بدهد.

منبع:فارس


کد مطلب: 622173

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/622173/واکنش-جالب-لاریجانی-سوالی-درباره-تدبیر-دولت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com