جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۵

واکنش جالب لاریجانی به سوالی درباره تدبیر دولت

يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 622173
رئیس مجلس گفت: خوشبختانه رهبری معظم انقلاب سازوکار مدیریتی را طراحی کردند تا قوای مختلف کشور با هم تصمیم‌گیری کنند و ضوابطی هم برای این موضوع گذاشتند که امیدواریم با این جلسه، این فکر عمیق‌تر شود و شرایط کشور بهبود یابد.
واکنش جالب لاریجانی به سوالی درباره تدبیر دولت
به گزارش جهان نيوز،  علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در حاشیه برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و برخی از وزرای اقتصادی، درباره گرانی‌های اخیر، در جمع خبرنگاران و پس از بازدید از نمایشگاه استاندارد در محل پارلمان اظهار داشت: در جلسه غیرعلنی مجلس درباره وضعیت قیمت‌ها و نگرانی‌هایی که در کشور در این زمینه به وجود آمده صحبت شد، لازم بود بحث جدی میان مجلس و دولت صورت گیرد. 

وی افزود: آقای جهانگیری و وزاری مربوطه امروز در جلسه علنی حضور یافتند و مباحث مفصلی در خصوص شرایط کشور و علت سازوکارهای جدید برای مسائل اقتصادی کشور مطرح شد. 

لاریجانی تأکید کرد: نمایندگان مجلس و رؤسای کمیسیون‌های تخصصی نیز دیدگاه‌های خود را در این جلسه مطرح کردند و اصلاحاتی از نظر نوع پرداختن به مسائل اقتصادی باید انجام شود که پیشنهاداتی نیز در این باره در نشست غیرعلنی پارلمان عنوان شد. 

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: چنین جلساتی ادامه خواهد داشت و باید قبول کرد که با توجه به شیطنت‌های آمریکا و برخی اشکالات درونی اقتصاد کشور، لازم است روی این مسائل اقدامات جدی انجام شود و نقدینگی به سمت جاهای ثروت‌زا و تولیدمحور سوق یابد. 

رئیس مجلس اضافه کرد: مباحثی هم در خصوص نوع نیازهایی که دولت در شرایط فعلی دارد و نیازمند تصمیم مجلس است، مطرح شد و پیشنهادات نمایندگان نیز ارائه و بر این نکته تأکید شد که در شرایط فعلی به همگرایی میان قوای سه‌گانه احتیاج است. 

رئیس مجلس ادامه داد: خوشبختانه رهبری معظم انقلاب سازوکار مدیریتی را طراحی کردند تا قوای مختلف کشور با هم تصمیم‌گیری کنند و ضوابطی هم برای این موضوع گذاشتند که امیدواریم با این جلسه، این فکر عمیق‌تر شود و  شرایط کشور بهبود یابد. 

لاریجانی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تدبیر فوری دولت برای کنترل گرانی‌های اخیر چیست؟ توضیح داد: امیدواریم خدا به همه شما صبر بدهد.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تاشماهاهستیدبهترکه نمیشه بدترم میشه
سرور
Iran, Islamic Republic of
روزگاری وی با تحقیر در مورد احمدی نژاد می گفت که او پشت رهبری پنهان می شود اما امروز می بینیم بدون هیچ سند و مدرکی خود وی از رهبری معظم نقل قول می کند و پشت رهبری پنهان می شود.
رطب خورده منع رطب کی کند؟!
Iran, Islamic Republic of
آقای لاریجانی مشکلات کشور را گردن شیطنت آمریکا نیندازید، آمریکا چهل سال است در حال شیطنت است.
Iran, Islamic Republic of
هم دولت و هم مجلس باید کنار بروند و انتخابات زود هنگام انجام شود
یک خبر نگار
Iran, Islamic Republic of
چرا به ملت و مردم صبر بدهد مگر شما از مردم نیستید!!!! ایا شما ها تافته های جدا بافته هستید !!!!! خون شما ها از دیگران رنگین تر است!!!! مردم به شما ها رای دادن تا مشکلات تشان را رفع کنید ولی شما ها....... .