جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۲
رپرتاژ/

سئو و بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 621494
سئو و بهینه سازی موتور جستجو چیست؟
سئو یا بهینه سازی سایت تمرینی برای بهبود و افزایش ترافیک وب سایت از طریق موتورهای جستجوی می باشد. از طریق سئو می توان میزان فروش هر کسب و کاری را افزایش داد.

سئو بدنبال چه چیزی است؟
با انجام سئو یا بهینه سازی برای وب سایت می توان از مزایای زیر بهره برد:

کیفیت ترافیک: از طریق سئو بازدیدکنندگانی که وارد وب سایت شما می شوند و گوگل سایت شما را به عنوان مرجع معرفی می کند دقیقا همان چیزی را که به دنباش هستند می توانند بیابند و به اصطلاح  کیفیت ترافیک سایت مطلوب است.

مقدار ترافیک: از طریق بهینه سازی وب سایت تعداد بازدید کنندگان سایت افزایش پیدا می کند و در واقع مقدار ترافیک سایت از موتورهای جستجو افزایش یافته و به همان نسب میزان فروش بهبود می یابد.

نتایج طبیعی: با استفاده از بهینه سازی موتور جستجو دیگر شما لازم نیست هزینه ای پرداخت نمایید و بصورت طبیعی در صفحات نخست موتورهای جستجو مثل گوگل قرار می گیرید. روشی دیگری نیز وجود دارد که شما با پرداخت هزینه می توانید در نتایج موتورهای جستجو ظاهر شوید.سئو چگونه کار می کند؟

هنگامی که صحبت از موتورهای جستجو و بازدید می شود اولین چیزی که به ذهن می رسد موتور جستجوی گوگل، بینگ و یاهو است.  این موتوهای جستجو دارای این توانایی بوده که بتوانند به سوالات یا پرس و جوهای شما پاسخ دهند.

این مورد بسیار عالی می باشد ولی واقعا این موتورهای جستجو این کار را چگونه انجام می دهند؟ موتورهای جستجو دارای قسمتی بنام خزنده بوده که به وب سایت ها وارد می شوند و اطلاعاتی را از صفحات مختلف آنها کسب می کنند. سپس با استفاده از تحلیل این اطلاعات و با الگوریتم های پیچیده خود این نتایج را در اختیار شما قرار می دهند. فاکتورهای زیادی وجود داردی که موتورهای جستجو آنها را بررسی می کنند تا بتوانند بهترین نتایج را در اختیار جستجو کنندگان قرار دهند.
 
 

از معیارهایی که موتورهای جستجو به آن می پردازند محتوای وب سایت است. گوگل محتوای وب سایت شما را بررسی می کند و سپس در اختیار بازدید کننده قرار می دهد.

از دیگر معیارهای سئو که می توان به آن اشاره نمود عنوان صفحات، توضیحات متا، لینک دهی داخلی وب سایت است.

چگونه سئو را یاد بگیریم؟
در حال حاضر وب سایت هایی زیادی در سراسر دنیا وجود دارد که به آموزش سئو می پردازند. یکی از این وب سایت ها وب سایت مربوط به شرکت سئوکار می باشد. سئو سایت بصورت کامل در این سایت آموزش داده شده است که شما می توانید بصورت رایگان از آن بهره برید.

ساخت سایت بر اساس اصول سئو
شما قبل از اینکه هر گونه فعالیتی انجام دهید می بایست دارای یک وب سایت باشید که بر اساس اصول سئو نوشته شده باشد. سپس یک دامنه برای سایت خود انتخاب نمایید. انتخاب یک دامنه خوب در کار شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

در ساخت سایت خود می بایست از آخرین تکنولوژی ها که مطلوب موتورهای جستجو است استفاده نمایید. موتورهای جستجو به این معیار نیز توجه ویژه ای دارند.

تولید محتوا برای وب سایت
بعد از اینکه شما سایت خود را راه اندازی نمودید می بایست بسته به نوع کسب و کار خود در آن محتوای مرتبط قرار دهید. این محتوا می بایست برای موتورهای جستجو بهینه شده باشند. همچنین در تولید محتوا می بایست کلمات کلیدی خود را بدرستی انتخاب نمایید. کلمات کلیدی در واقع رمز موفقیت شما در هدایت یک ترافیک هدفمند به سمت شما هستند.

در تولید محتوا هیچ گاه شما نباید محتوا را از سایت های دیگر جمع آوری نمایید.

لینک دهی مرتبط
هنگامی شما صفحات مختلف برای سایت خود ایجاد می نمایید می بایست این صفحات را به یکدیگر لینک نمایید. عنوان این لینک های صفحات برای موتورهای جستجو از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای ایجاد این لینک دهی می بایست استراتژی وجود داشته باشد . لینک دهی داخلی و خارجی مناسب می تواند بهترین تاثیر را در سئو داشته باشد.

معیارهای دیگر بهینه سازی
معیاریهای موتورهای جستجو دائما در حال تغییر هستند. سئو دارای معیارهای پیچیده دیگری نیز می باشد که شما می توانید جهت اطلاع از این معیارها از وب سایت شرکت سئوکار استفاده نمایید تا همیشه اطلاعات خود را بروز نمایید.

ارزیابی سئو
بهینه سازی سایت یکی از روشهای تبلیغات است که می تواند مشتریان هدفمندی را به سمت سایت شما هدایت نماید. موتورهای جستجو دارای الگوریتم های پیچیده ای هستند و افرادی که می خواهد بصورت تخصصی در این حوزه فعالیت کنند می بایست حتما یک مشاور سئو در کنار دست خود داشته باشند تا از مسیر اصلی خود خارج نشوند.

موتورهای جستجو دائما معیارهای الگوریتم های خود را تغییر می دهند تا بتوانند بهترین نتایج را در اختیار جستجو گنندگان قرار دهند از این رو پیشنهاد نمی شود بدون کسب اطلاعات لازم وارد این حوزه شوید.

شرکت سئو کار در زمیه های سئو، مشاوره سئو و طراحی وب سایت بر اساس استانداردهای موتورهای جستجو فعالیت می کند. شما می توانید از وب سایت ما بازدید نموده و از خدمات ما جهت کسب و کار خود بهره برید
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قیمت ورق کرکره سقفی
United States
بسیار مطلب به جا کاملی بود. سپاسگذارم
صادق
Iran, Islamic Republic of
.....