شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۲
۷۶

کیهان: مواضع علی مطهری ترامپ را جسورتر کرد!

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 618794
ژست دعوت به وحدت ملی و هزینه کردن از رهبر معظم انقلاب در حالی است که طیف برجام زده و فتنه زده، در فتنه سال 88 و حوادث پس از آن مدام مشغول دو قطبی و متشتت و متفرق کردن مردم بوده‌اند .
کیهان: مواضع علی مطهری ترامپ را جسورتر کرد!
به گزارش کیهان، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت: علی مطهری می‌گوید دستاورد برجام، شکاف میان آمریکا و اروپا بود(!)

وی در جمع خبرنگاران گفته است: برخی گروه‌های سیاسی به جای آنکه آمریکا را برای خروج از برجام سرزنش کنند، به دولت و رئیس جمهوری و وزیر امور خارجه حمله می‌کنند، در حالی که باید از گروه مذاکره کننده تجلیل شود چون برجام به ضرر ایالات متحده بود.

مطهری افزود: باید از گروه مذاکره کننده تجلیل شود چون خروج آمریکا از برجام نشان دهنده نفع ایران و ضرر ایالات متحده در این توافقنامه بوده است.

وی با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند چرا برجام را به گونه‌ای ننوشتید که آمریکا نتواند از آن خارج شود، گفت: حرفهایی زده می‌شود که اساساً با عقل جور درنمی‌آید.

مطهری به موضوع صلح حدیبیه در زمان پیامبر اشاره کرد و گفت: این منتقدان اگر در زمان پیامبر اسلام بودند می‌گفتند چرا این صلح را به گونه‌ای ننوشتید که کفار یک سال بعد نتوانند آن را نقض کنند.

مطهری تصریح کرد: تفرقه در داخل، مشوقی برای آمریکا و اسرائیل خواهد بود که اقداماتی را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند.

وی تأکید کرد: باید با مردم درباره شرایط جدید کشور و موضوعاتی مانند برجام، نقاط مثبت آن و خروج آمریکا از آن صحبت شود و دستاوردهای برجام توضیح داده شود.

نماینده مردم تهران در مجلس به شکاف بین آمریکا و اروپا در اثر برجام اشاره کرد و گفت: این گونه رخدادهای مثبت از آثار برجام است.

وی گفت: برخی القا می‌کنند که برجام مخالف نظر رهبر انقلاب بوده و عده‌ای سر خود آن را امضا کردند، در حالی که این گونه نبوده و امضای برجام با اذن رهبری انجام شده و این سخنان فریب دادن مردم است.
مطهری به موضوع FATF اشاره کرد و گفت: عده‌ای می‌گویندکه تصویب لایحه الحاق به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم خیانت به کشور است و این لایحه استعماری است در حالی که واقعیت چیز دیگری است. مسئولان کشور باید این موارد را برای مردم توضیح دهند و بیان کنند که در صورت عدم تصویب این لایحه چه مشکلاتی برای بانک‌های ما و مردم ایجاد می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تأکید کرد: تصویب این لایحه هیچ خطری برای ما و برای گروه‌های مبارزی مانند حزب‌الله و حماس ندارد.

درباره اظهارات مطهری گفتنی است: اولاً وقتی آمریکایی‌ها دیدند کسانی در دولت و مجلس (امثال مطهری) می‌گویند با وجود خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌های آن در برجام می‌مانیم و تعهدات خود را اجرا می‌کنیم، طبیعی بود که تشویق شوند تعهدات خود را با وجود گرفتن امتیازات سنگین زیر پا بگذارند. بنابراین دولتمردان مذکور و امثال مطهری در این زمینه خدمتی نکرده‌اند بلکه به دشمن اطمینان خاطر دادند که با زیرپا گذاشتن تعهدات خود، مورد اعتراض دولت و مجلس قرار نمی‌گیرد. این، راز خروج آمریکا از برجام است، پس از آن که امتیازاتش را گرفت و زمان کافی هم برای تدارک جدید برای اعمال تحریم‌های تازه به دست آورده بود، در مقابل دولت و مجلس به مدت ۵ سال، فرصت تدبیر و طراحی برای رونق اقتصادی را به امید گره‌گشایی آمریکا و برجام از دست دادند.

ثانیاً در ماجرای صلح حدیبیه، همراهان پیامبر(ص) با ایشان بیعت رضوان را منعقد کرده و قسم خوردند که تا پای جان پای پیامبر و فرامین ایشان بمانند؛ اما جماعت برجام‌زده و شیدای توافق با شیطان بزرگ و بزک آن، از همان ابتدا تا امروز سرگرم کج‌فهمی و کج رفتاری در زمینه رهنمودها و هشدارها و اوامر و نواهی رهبر معظم انقلاب در زمینه عدم اعتماد به شیطان بزرگ بوده‌اند و به همین دلیل، بیش از آن که با ماجرای صلح حدیبیه و اصحاب پیامبر(ص) قابل مقایسه باشند، با حکمیت‌طلبان و سازش‌طلبان جنگ صفین قابل مقایسه هستند؛ جماعتی که شهامت نداشتند وقتی فهمیدند اشتباه کرده و فریب نیرنگ عمر و عاص و معاویه را خورده‌اند، مسئولیت خبط و خطای خود را بپذیرند و به همین دلیل مدعی بودند امیر مؤمنان(ع) با آنها در پذیرش حکمیت و مذاکره و صلح، شریک و همراه بوده است.

حالا هم برجام زدگان و شیدائیان مذاکره و توافق به هر قیمت با آمریکا و اجرای به هر قیمت توافق، شهامت ندارند که عذر تقصیر بیاورند و صادقانه بگویند با وجود نهی‌ها و تخدیرها و هشدارهای رهبری، به آمریکا و اروپا اعتماد کردند و اشتباه بزرگ خود را جبران می‌کنند.

ثالثاً ادعای شکاف میان اروپا و آمریکا به عنوان دستاورد برجام هم از آن لطیفه‌های خنک سیاسی است. اختلاف و شکاف مدعایی، مشکل تحریم‌ها را برطرف می‌کند یا شرکت‌هایی را که از ایران رفتند، برمی‌گرداند یا موجب این می‌شود که اروپایی‌ها لااقل قطعنامه اعتراضی خشک و خالی را در شورای امنیت علیه آمریکا مطرح کنند؟ آیا غیر از این است که همین اروپایی‌ها در زیاده‌خواهی‌های فرابرجامی آمریکا، با دولت ترامپ همراه و همدل هستند؟!

رابعاً اینکه ژست دعوت به وحدت ملی و هزینه کردن از رهبر معظم انقلاب در حالی است که طیف برجام زده و فتنه زده، در فتنه سال ۸۸ و حوادث پس از آن مدام مشغول دو قطبی و متشتت و متفرق کردن مردم بوده‌اند و آنجاهایی هم که رهبر انقلاب به واسطه واقعیات و حقایق، حکم داده و فصل‌الخطاب را- از جمله درباره سران آشوب نیابتی سال ۸۸ و سرانجام اعتماد به شیطان بزرگ در برجام و...- بیان کرده‌اند، همین جماعت، اما و اگر آورده و تردید افکنی کرده‌اند!
و بالاخره اینکه شیدائیان برجام هنگام هشدارهای دلسوزان و منتقدان، در باغ سبز نشان می‌دادند و دورنمای واقعیت‌هایی را که اتفاق افتاد، انکار می‌کردند، جای همان‌ها FATF را بزک می‌کنند و از ملت و حاکمیت می‌خواهند وارد سلسله توافق‌ها و تعهدات یکطرفه‌ای بشود که بهانه آن مبارزه با تروریسم و پولشویی و ملحقات آن است و مصادیق را آمریکا و غرب تعیین می‌کنند و قاضی و محکمه نیز مطلقاً در اختیار آمریکاست!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر پدرش زنده بود حتمی ازش برائت میجست
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
...
Canada
آقای مطهری همچین میگه مسئولان کشور باید این موارد را برای مردم توضیح دهند و بیان کنند که انگار خودش مسئول کره مریخ هستش. جناب مطهری بعنوان فردی که همیشه از توضیحات دولتی ها قانع شده توضیح دهند که بودجه پنج سال دولتهای یازدهم و دوازدهم کجا هزینه شده؟
اقای شریعتمداری از بن سلمان گور به گور شده و خبرهای سری چه خبر؟!
نکنه بن سلمان هم مثل جورج سوروس باشه حاجی؟!
Iran, Islamic Republic of
شماها که بیشتر باهاش رفقید
Iran, Islamic Republic of
ببخشید اشتباهی دستم رو مثبت خورود
حلال کنید
سلام ودرود خداوند بر سردار قلم حاج حسین شریعتمداری عزیز و بزرگوار
Canada
شهید مطهری دگم و عقب افتاده نبود آخرین مصاحبه اش که بعدش به شهادت رسید گویای خیلی از مسائل بود
Iran, Islamic Republic of
عقب افتاده؟! می دانم سخته برات ولی مودب باش
Iran, Islamic Republic of
هیچ معلومه چی میگی؟
سعید110
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
مگه آخرین مصاحبه شهید مطهری چی بود من چند بار دیدم تو کامنتها که بعضیا بهش استناد کردن همینطوری مثل شما با کنایه چرا عوض کنایه خودش و نمیگید کی آخرین مصاحبه شهید مطهری و دیده اگه کسی لینکی ازش داره بذاره
Iran, Islamic Republic of
یاد توجیه خنده دار شریعتمداری برای خروج ترامپ از برجام افتادم. بعد از یه عمر که ادعا می کرد امکان نداره خارج بشه، ظرف دو روز دلیل خروج ترامپ را حرف روحانی در مشهد دانست فلذا کل پیش بینی های مریخیشو در کسری از ثانیه مالید به هم!
وحیدی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا پیش‌بینی کیهان کاملا درست بود. کیهان گفته بود در حالی که برجام برای یک باخت تاریخی است، برای آمریکا یک برد طلایی است. بعید و غیر عقلانی است آمریکا با خروجش این برد شیرین را از دست بدهد. این پیش‌بینی مربوط به جایی بود که طرف ایرانی هم عقلایی برخورد می‌‌کرد و به طرف می‌فهماند در صورت خروجش تمام دستاوردها، یا بخشی از آنها را از دست خواهد داد. متاسفانه دولت برجامی چنین نکرد؛ بلکه پیام واضح فرستاد که حتی با خروج آمریکا، حاضر به ادامه برجام است؛ قصد هزینه تراشی برای آمریکا ندارد. این شد که ترامپ تاجر، خواست بر مبلغ سودش بیفزاید. هم خارج شود، تعهدی نداشته باشد و بتواند آن گونه که می‌خواهد عمل کند و هم ایران در برجام بماند و همچنان به تعهداتش ادامه دهد.
البته خداوند به داد ایران رسید. به فرمایش امام سجاد این لطف در حق ایران بود. آمریکا در محاسباتش اشتباه کرده است. این خروج به نفع ایران خواهد بود؛ البته به شرط این که دولت‌مردان ما به خود بیایند و از وادادگی و انفعال خارج شوند و برجام‌های متوالی را کنار بگذارند.
مجید
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دولتمردان که بماند، حالا نمایندگان مجلس هم واداده شدند.
Iran, Islamic Republic of
از ماست که بر ماست. انتخاب خود ما هستند. و انشاالله مردم در انتخاب های آتی تحت تاثیر جوسازی وتبلیغات قرار نگیرند.
Iran, Islamic Republic of
برجام نظام آمریکا را از سقوط حتمی نجات داد و جامعه ی ایران را به دوقطبی تبدیل کرد.
عدالت
Iran, Islamic Republic of
اولا توجیه روخانی خنده دار تر است روحانی گفت برجام آنچنان محکم است که ترامپ بیش از یک سال به در و دیوار می زند تا از برجام خارج شود و نمی تواند
ثانیا مگر شریعمتداری مسئول مذاکره با امریکا ست
چرا وعده های روحانی به سرانجام نرسید
تمام تجریمها در روز اجرای برجام لغو می شود نه تعلیق
علی برکت ا....
Iran, Islamic Republic of
برای من همیشه جالب بوده که دانسته های مخالفان عوام کیهان از این روزنامه صرفا در حد نگاه گذرا به تیتر صفحه اول این روزنامه بوده و نه بیشتر
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
Iran, Islamic Republic of
اینجاست که معلوم می شود خداوند چک سفید امضا به کسی نداده است. حتی اگر پسر آدم و نوح هم که باشی، تضمینی نیست. نمونه های اینها در تاریخ معاصر کم نداریم: فرزندان آیات عظام شیخ فضل الله نوری رحمت الله علیه، طالقانی، میرزای شیرازی، محمدی گیلانی رحمت الله علیه (یکی از عمارهای انقلاب که از فرزندان منافق خود تبری جست و حکم اعدام آنها را خود صادر کرد)، خزعلی رحمت الله علیه، فرزند شهید سید مصطفی خمینی و نوه امام راحل (ره) (سید حسین خمینی)، ...، مرحوم هاشمی رفسنجانی و...
United States
اقای شریعتمداری چی شد ؟ اخبار دروغ شما تمامی نداره ؟ گفته بودید ولیعهد عربستان مرده ؟ حداقل کاش جرات داشتید و از مردم معذرت می خواستید .
فضولباشی
Iran, Islamic Republic of
آهان پس بن سلمان نمرده ؟
خب تبریک میگم بهتون !!!!
حالا اگه تا دو سال هم خبری نشد ناراحت نباشید
فکر کنید تو کما رفته
آخه بند ناف شما ظاهرا به سعودی ها و غربی ها و اسرائیل وصله
و خبر کشته شدن او حسابی کلافه تون کرده بود
ولی شتر در خواب بیند ...چی ؟
پنبه دانه !!!!
آفرین!!!!
ولایی ولایت
Iran, Islamic Republic of
شما حالت خوبه ؟ مثل اینکه روزه بهت فشار اورده.کی از اسرائیل و بن سلمان حمایت کرد؟ بحث اینه که هر چی حاج حسین پیشبینی کرده خلاف از آب در اومده . حتی ایشون اظهار داشتند که غیر ممکنه آمریکا (دوران اوباما) برجام رو امضا کنه (دیدیم که امضا کرد)، گفت غیر ممکنه امریکا از برجام خارج بشه (دیدیم که شد)، گفت بن سلمان رو کشتند (دیدیم که زنده هست) واقعا از این همه پیشبینی غیر واقع خسته نشده . باید به ایشون لقب نوستاروداموس ایران رو داد؟؟؟ یاحق
فضولباشی
Iran, Islamic Republic of
جناب ولائی ولایت
حال من خوبه بحمدالله . شما چطور ؟
خوشبختانه روزه به بنده فشار نیاورده و خدا قبول کنه خیلی هم سر حال هستم
۱-شریعتمداری هرگز نگفت اوباما برجام رو امضاء نمی کنه این دروغه .
تاریخ و نام روزنامه یا منبع خبر را اعلام کن

۲-گفت آمریکا از برجام خارج نمیشه ولی روحانی خیال اونا رو راحت کرد که خارج بشین ما برجام رو حفظ می کنیم
۳-شریعتمداری نگفت بن سلمان حتما کشته شده ، گفت خبری به ما رسیده که در گیری مسلحانه شده و دو تیر خورده و شاید
(تکرار می کنم شاید )کشته شده باشه
لطفا با گفتن و انتشار حرفهائی که به صحت آنها یقین ندارید ارزش عبادات خود را در ماه خدا را از بین نبرید
۴-و در پایان آی همه ولایتی ها بیائید شعار زیبای مرگ بر آمریکا و اسرائیل و آل سعود را در ماه خدا با صدای بلند تکرار کنیم
هم التماس دعا و هم بنده دعاگوی همه دوستان هستم
Iran, Islamic Republic of
تو که به دروغ خودت را ولائی ولایت دانستی کی کیهان چنین مطالبی را نوشت ولی ما به روشنی تیترهای روزنامه های هم خط شما را دیدیم که پیش بینی می کردن فردای بدون تحریم واز این خوش خیالی ها هزاران تحلیل از اینکه آمدیکا از برجام نمی تواند خارج شود و...
مجید
Iran, Islamic Republic of
اگه با دقت مطلب کیهان رو بخونی، شما باید از حاج حسین شریعتمداری معذرت خواهی کنی.
Iran, Islamic Republic of
شما هربار این راتکرار می کنید
ومن تکرار می کنم:ایشان گمانه زنی کردند...شما بروید به بررسی دروغهای واقعی وملموس برجامی بپردازید ممنون ازحقیقت جویی شما!
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم آقای شریعتمداری چیکار کرده که شماها اینقدر از دستش شکارید؟
نفرت پراکنی و گیر دادن به این و اون
عاشق عزت ایران اسلامی متنفر از ذلت
Iran, Islamic Republic of
چه هیزم تری فروخته که معذرت خواهی کنه؟!
ایشون طبق شواهد تحلیل کرده بود که تیر خورده و ممکنه به درک واصل شده باشه!
حالا چرا جای متهم و شاکی رو عوض می کنی؟!
کسانی باید معذرت خواهی کنند که با وعده های پوچ رأی جمع کردند، مملکت رو ۵ سال علاف توافق برجام کردند، نصیحت و انتقاد دلسوزان رو گوش نکردند، مردم رو فریب دادند و از آمریکا دشمن دیرینه و حیله گر ایران یه دوست ساختند، اوضاع اقتصادی رو بر خلاف وعده ها به این روز انداختن، برجام رو ۲۰ دقیقه ای تصویب کردن، زمانی که رهبری هشدار دادن و شروطی گذاشتن که کلاه سرمون نره رهبر رو مانع پیشرفت کشور معرفی کردن و وقتی برجام به هم خورد گفتن ما نبودیم رهبر اجازه داد، گفتن آمریکا رو خوار و ذلیل کردیم! گفتن برجام خوب بود شما نگذاشتید، گفتن برجام همین الان هم خوبه و ...
Iran, Islamic Republic of
همان کسانی که پدر ایشان را کشتند همین الان هم بزرگترین مخالف ایشان هستند اگر باور ندارید کتابهای شهید مطهری را بخوانید
Iran, Islamic Republic of
ما کتاب های شهید مطهری رو خوندیم ولی ظاهرا شما اشتباها کتاب های پسر رو جای پدر خوندید.
Iran, Islamic Republic of
در چهره ی برخی ها... متجلی است.
Iran, Islamic Republic of
خدا میداند در طول سال برای شهید مطهری درخواست رحمت و غفران بیشتر میکردم ولی از دست کارها وحرفهای علی مطهری؛دیگه زبانم به دعا گویی این شهید بزرگوار نمیگرده.
جنابعالی برو برا خودت دعا کن.نمیخواد برا شهید مطهری و دیگران دعا کنید اونا خدا را شکر اعمالشان مورد رضای خدا بوده و هست
Iran, Islamic Republic of
درسته ولی روح اون شهید عزیز از دست کارهای بچه اش همیشه در عذابه
Iran, Islamic Republic of
دوستان
حساب شهید مطهری را از پسرش جدا کنید لطفا
Iran, Islamic Republic of
تو بیشتر نیاز به دعا داری
Iran, Islamic Republic of
شما دعا نکن منت هم نذار
Iran, Islamic Republic of
آن شهید در این دنیا نبوده که بخواهد فرزندش را تربیت کند ...
خدا به دادمون برسه این نماینده مردمه....!
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
وکیل الدوله هستند ایشان...
Iran, Islamic Republic of
نماینده همون مردمه دیگه!
س پ ه ر
Iran, Islamic Republic of
...
....
Iran, Islamic Republic of
....
كيهان غلط ميكنه با جهان نيوز
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
نظرات توهین آمیز اونها منتشر میشه ولی نظرات منطقی و تاریخی ما را سانسور میکنید!
Iran, Islamic Republic of
خب بابا حالا چرا عصبانی شدی
بشین یه لیوان آب خنک بخور !!!!
علي
Iran, Islamic Republic of
تا خود را ملزم به اجراي دستورات و احكام اسلام نكنيم اين كج فهمي ها - غرض ورزي ها - ادامه دارد . مفسر قرآن ائمه عليهم السلام و در زمان غيبت مراجع عظيم تقليد هستند . اين كج فهمان در مقابل اميرمؤمنان ايستادند -...
United States
....
ساده لوح یا خائنین مجلس
Iran, Islamic Republic of
اقای آقا زاده، هدف برجام نشان دادن رفتار بد آمریکا نبود، هدف برداشتن تحریم بود که همه چیز را به همین برجام گره زده بودید.
Iran, Islamic Republic of
دیگه همه VPN باز شدن. عجب...
Greece
وقتی محبوبترین پیامرسان و فیلتر کردید توقع دارید مردم از فیلترشکن استفاده نکنن ؟
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خوب شد که fatf تصویب نشد ، ( چون تا ۲۴ خرداد وقت داشتیم ، به تعویق انداختنش توسط مجلس همون عدم تصویب هست ) حالا دیگه توسط بانک‌های عامل جهانی تو لیست سیاه میریم ...
Iran, Islamic Republic of
در ادامه سانسور کامنتم نوشته بودم که چشم مردم باز بشه ولی مسوولین جهان نیوز به مردم چشم باز نیاز ندارن و عاشق کورها و کسانی هستند که چشم به دست مسوولین انقلاب هستند
Iran, Islamic Republic of
خب بریم تو لیست سیاه
به قول رئیس به جهنم
Iran, Islamic Republic of
مگه الان تو لیست سیاه نیستیم؟
Iran, Islamic Republic of
مواضع حسین خان شریعتمداری هم همیشه اسراییلی ها را مشعوف می کند
رضا
Iran, Islamic Republic of
ایکاش علی مطهری یکبار هم از گرانی و رکود دولت کلید صحبت میکرد تا می فهمیدیم برای خدا و مردم کار می کند نه برای روحانی و اصلاح طلبا.
فضولباشی
Iran, Islamic Republic of
آقا اگه به شما بگن دو هفته دیگه می تونی یک ملاقات خصوصی با رهبر داشته باشی چقدر میشینی فکر می کنی که چه مطلب مهمی رو اونجا مطرح کنی
آقای مطهری دو سه سال پیش رفته بود پیش رهبر و دو مسئله خیلی مهم !!!را مثلا مطرح کرده بود(طبق نقل خود ایشون)
۱-رفع حصر سران فتنه که یا محاکمه بشن یا آزادبشن
۲-اینکه موتور سیکلت ها در تهران قوانین را رعایت نمی کنند !!!
حال کردین از این اولویت شناسی ایشون ؟!
و رهبر در جواب ایشون گفته بود
در مورد رفع حصر (سران فتنه )اگه محاکمه بشن نتیجه اش خیلی بدتر از شرایط فعلی است و ...
و در مورد دوم فرموده بودند
که این مورد رو از طریق مسئولین راهنمائی رانندگی پیگیری کنید
عمار
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری یک زمانی اعلام فرمودند بنده تابوشکنی کردم ورییس جمهور را به مجلس آوردم(احمدی نژاد).
یک سئوال از آقای مطهری چرا دیگر به تابو شکنی ادامه نمیدهید؟
یعنی هیچ سئوالی ندارید؟
یعنی الان همه چی خوبه؟
مشکلی نیست؟
Iran, Islamic Republic of
خدایا کمی بصیرت به نمایندگان مردم عطا فرما
United Kingdom
ها ای شریعتمداری چرا همیشه نعل وارونه مزنه بقول ایمروزی ها فرافکنی مکنه !!!!!! بابا بسته دیه برو تدارک کفن و دفن بکن کم دیه ملته اذیت کن
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری خارم چشم دشمنان اسلام و انقلاب است
درود بر مطهری آزاده
United States
بخدا سوگند يك تار موى اين آقازاده آزاده به كل قبيله افراطى ها و اصولكراهاى قدرت پرست مى ارزه
Iran, Islamic Republic of
خدا ازت نگذره ای علی مطهری. ...
Iran, Islamic Republic of
درود بر شریعتمداری باغیرت
دلارام
United Arab Emirates
وکیل الدوله .خدا ازت نگذره که شروط رهبری را بابت پذیرش یرجام نشنیدی...
United States
تا آنجا که عیان است هماهنگی مواضع ترامپ و شریعتمداری باعث شده که ترامپ به خیال خام خود فکر کند در ایران هوادار دارد !!!!!واقعا" این شریعتمداری داره نشان میده که حرفهاش از رو معده س !!!!!!!!!!!!!!!که نیاز به پرداخت دارد آخه مرد حسابی اگر دهانت را باز نکنی میمیری !!!!
Iran, Islamic Republic of
آب رو بریز اون جایی که میسوزه
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر دروغگویان
شریعتمداری دشمن استکبار جهانی است
شریعتمداری انقلابی و مسلمان بابصیرت است
و کارش رسوا کردن دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی است
درود بر سردار قلم حاج حسین شریعتمداری
س پ ه ر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مطهری :
وکیل
وکیل
وکیل
وکیل
وکیل
وکیل
وکیل
وکیل
وکیل
وکیل
وکیل
وکیل
Iran, Islamic Republic of
خیلی عجیبه از اون پدر چنین پسر
س پ ه ر
Iran, Islamic Republic of
سلام وقت بخیر جهان نیوز من سپهرم شما هرگز جرات ندارید صدای مخالفان خود را بشنوید من در کمال منطق پاسخی به کامنت های موجود گذاشتم اما شما سانسور کردید . از این لحظه به خودم قول میدهم هرگز و هرگز نام شما را در گوگل سرچ نکنم و هرگز سایت شما را باز نکنم . ان شاءالله