يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۲

عید فطر امسال چه روزی است؟

يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب: 618754
با توجه به نزدیک شدن به پایان ماه رمضان و فرارسیدن عید فطر برای بسیاری این سوال مطرح شده است که عید فطر امسال چه روزی است. تقویم‌های رسمی عید فطر را روز جمعه ۲۵ خرداد اعلام کرده اند و بنابراین با احتساب تعطیلی اضافه این عید شنبه نیز تعطیل خواهد بود.
عید فطر امسال چه روزی است؟
به گزارش جهان نيوز، با توجه به نزدیک شدن به پایان ماه رمضان و فرارسیدن عید فطر برای بسیاری این سوال مطرح شده است که عید فطر امسال چه روزی است. تقویم‌های رسمی عید فطر را روز جمعه ۲۵ خرداد اعلام کرده اند و بنابراین با احتساب تعطیلی اضافه این عید شنبه نیز تعطیل خواهد بود.

منبع:فردا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اتفاقا برای بسیاری این سوال مطرح نشده که عید فطر چه روزی است چون عید فطر در تقویم مشخص شده. اگر هم ما رمضان 30 روز بشود باز این سوال مطرح نمی شود چون قبل از بیست و نهم نمی توان گفت که ماه رمضان 29 روز است یا 30 روز.
Iran, Islamic Republic of
بيشتر براي اينه که ميخوان بازم جاده هاي شمال رو خجالت زده بکنند . هفته پيش که به عنوان پيش از اعياد رفتند و خجالت زده کردند .... حالا ميخوان با خيال راحت از خجالتش دربيان .....